Thugnificent - F Grandad [Boondocks!]

most viewed right now
 73
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
19 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
64 comments
@news
most viewed right now
 50
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
119 comments
@hiphop
most viewed right now
 39
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
18 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 11 years ago '04        #21
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 5 5
money money money

n*gga n*gga n*gga lol

old a.ss n*gga!

the Adlibs>>>>>the lyrics
 11 years ago '04        #22
ruff 6 heat pts
space
avatar space
space
$26,902 | Props total: 3385 3385
 [ Get It Boy ] said:
My granddad is really sick right now. He might not make it. And I hate this song and everyone who thinks this bullsh*t is funny!
STOP HATIN AND GET MONEY n*gga
 11 years ago '05        #23
VillainsDream 
space
avatar space
space
$311 | Props total: 33 33
^lol

 [ Get It Boy ] said:
He's on my minds all the time, and to see and hear some sh*t like this isn't right. With him on my mind constantly and to see F Grandda bothers me. Idk if you knew yours my minds is an amazing man. He's 90+ and he's not just a man to me. He's the oldest and thickest root I have.

I can't help that sh*t made me sick. Black people don't respect they're elders. But if you know the deal, that's a ticket to hell.

That's not Godly, that's satan.
Sorry to hear about your granddad, but pulling the race card was just ignorant. It does not matter what race you are, it's how you were raised.
 11 years ago '04        #24
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 5 5
LOL what does dudes grandad have to do with Mr. Freeman.


Got any words of welcome for all this Thugnificents?
 11 years ago '05        #25
STL-FYNEST314 
space
avatar space
space
$3,310 | Props total: 4 4
 [ Get It Boy ] said:
My granddad is really sick right now. He might not make it. And I hate this song and everyone who thinks this bullsh*t is funny!
[nate dogg]you just mad cuz his a.ss is old[/nate dogg]
 11-06-2007, 02:22 PM         #26
Krazy K  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Mr. Freeman got murked
 11 years ago '05        #27
kapiku21 22 heat pts22
space
avatar space
space
$2,732 | Props total: 130 130
that episode was fu*kin funny..n*gga said congrats on readin books lmao
 11 years ago '04        #28
VictoryThagr8 6 heat pts
space
space
space
$11,608 | Props total: 3249 3249
 [ Get It Boy ] said:
My granddad is really sick right now. He might not make it. And I hate this song and everyone who thinks this bullsh*t is funny!

You obviously not seen the episode of Boondocks.

Granddad is one of the main character from boondocks. He snitch to cop and then end up doing his own diss record. I swear people catching feeling over a song that they dont understand.
 11 years ago '06        #29
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,544 | Props total: 1988 1988
Funny, but you know whats really funny. That Snoop best line and Nate Dogg period dropping their best sh*t in a while on a fu*king Cartoon. "Hack A Shaq" is the line I'm talking about. And we haven't seen Nate in Years.... fu*king Akon.
 11-07-2007, 01:29 PM         #30
divine5  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 [ Get It Boy ] said:
My granddad is really sick right now. He might not make it. And I hate this song and everyone who thinks this bullsh*t is funny!
Sensitive a.ss n*gga
 11 years ago '06        #31
H-Town Renegade 
space
avatar space
space
$2,626 | Props total: 114 114
you just mad cuz yo a.ss is old The end was the funniest part. I look like munaay, smell like munaay.
 11 years ago '06        #32
Yung Dilla 1497 heat pts1497
space
avatar space
space
$57,435 | Props total: 36298 36298
lmfao yall n*ggas crazy i got dat joint recorded lol
 11 years ago '06        #33
Yung Dilla 1497 heat pts1497
space
avatar space
space
$57,435 | Props total: 36298 36298
xzibit was like who this he was like grandad xzibit was like ohhhhhhhhhhhh n*gga you got roasted that joint was hot he got you good wait wait how it go you just mad cuz ya old a.ss is old
 11-07-2007, 02:01 PM         #34
earzkick  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 [ Get It Boy ] said:
He's on my minds all the time, and to see and hear some sh*t like this isn't right. With him on my mind constantly and to see F Grandda bothers me. Idk if you knew yours my minds is an amazing man. He's 90+ and he's not just a man to me. He's the oldest and thickest root I have.

I can't help that sh*t made me sick. Black people don't respect they're elders. But if you know the deal, that's a ticket to hell.

That's not Godly, that's satan.
dont watch the sh*t and go baby sit your grandfather fool. Everyone is gonna die so if it offends you just don't look at it and say anything because they just gonna fu*king get to your head.

P.S. It's never good look to pull the race card it make you look like a d*ckhead.
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Image(s) inside Kaylin Garcia
34 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
NBA Steph Curry has OFFICIALLY lost all hope, his HAIRLINE,& thinks he is in a..
67 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 19
Image(s) inside Now That's A Real A$$!...
42 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
NBA Where does cousins end up?
80 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 10
Tekashi tried to 'check in' with Snoop,got DENIED!!!!!
76 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Video inside I guess Lil Tay ain’t flexing on all her haters anymore
323 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Who are your preferred reviewers?
35 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 5
How was your life when this song dropped?
67 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy