Joe Budden Dissing Ramson Pt2

most viewed right now
 165
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 107
Phat ass white girl for real
18 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 66
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
68 comments
@sports
most viewed right now
 62
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
88 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #121
Krypt 3 heat pts
space
avatar space
space
$8,318 | Props total: 272 272


:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 10 years ago '05        #122
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,075 | Props total: 6974 6974
R.i.p. Ransom
 10 years ago '05        #123
classicgstyle 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,029 | Props total: 7 7
dammmmmmmmmmmmmn
 10 years ago '07        #124
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,257 | Props total: 1609 1609
ETHER'D him....damn ransom this n*gga did it to you...if you on here ransom stop and pick up a phone and say :sorry:


Last edited by KnicksLost; 10-26-2007 at 06:43 PM..
 10 years ago '06        #125
Yung Dilla 1479 heat pts1479
space
avatar space
space
$54,904 | Props total: 25791 25791
he's done i know he pissed
 10 years ago '04        #126
Mike T 136 heat pts136
space
avatar space
space
$12,878 | Props total: 18463 18463
I dont even know who ransom is but Joey k!lled the n*gga
 10 years ago '07        #127
parle58 
space
avatar space
space
$1,509 | Props total: 0 0
RANSOM'S CAREER IS OVER. HE BETTER GO BACK TO HOME DEPOT FOR HIS OLD JOB BACK.
 10 years ago '05        #128
jedi4726 
space
avatar space
space
$420 | Props total: 50 50
wow joey
 10-26-2007, 08:42 PM         #129
AlCapone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn joey waxed the fu*kin floor with that....maybe ppl will start realizing how much of a beast joey is cuz ppl tryna hate or act like they dont know
 10 years ago '07        #130
N2C 4 heat pts
space
avatar space
space
$760 | Props total: 14 14
Budden.......................... Budden........
He's Dead.. Get Off Him.. He's Done.. Man, Stop Swinging At Him.. He's Dead... ........ Its Over.. .. .. ..
 10-26-2007, 09:19 PM         #131
DaMasterMind 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yo! Im sorry but Ramson just needs to quit, he aint even close to this n*gga. yo buddens is sick with them punchlines.
 10 years ago '05        #132
Sakriphyse88 
space
space
space
$1,301 | Props total: 17 17
Joey Smiling his a.ss off over the pc about this thread..
 10-26-2007, 11:12 PM         #133
Just Blaze 23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This sh*t aint even fair!!!! that home depot line is hilarious. n*ggaz shoulda known Joey was a beast on the battlin sh*t from what he did to G-Unit Lyrically
 10 years ago '06        #134
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,487 | Props total: 14774 14774
sh*t i dont like buddens at all and wasnt even gonna bother with this sh*t but im high listenin to that new Project Pat and seen this sh*t and decided to download it....

see me and u see the hood way different (how)
you glorify it, im horrified of it
dont be stupid all ya life ram, be clear
i fu*k wit cats from the hood that wanna leave there
and this is where i knew i heard it all
ya stupid a.ss proud to live on the third floor
you like "im in the hood all day, i gets it poppin"
you wack, motherfu*ker, i aint got another option!

ouch. dude cremated homie and i dont even know who the fu*k Ramson is lol ole boy needs to just leave Buddens alone and save whats left of his "career". ouch.
 10-27-2007, 01:12 AM         #135
LyzzoThaKing 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I haven't made it to the song yet....Joey's k!llin him with the talkin.
 10 years ago '06        #136
introspekt757 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,749 | Props total: 62 62
so did HHG drop ransom note mixtape?
 10-27-2007, 01:36 AM         #137
Young Candino 
space
space
space
$n/a | Props total:  
No Homo... but someone upload it to utube...
 10 years ago '04        #138
TeflonDon 
space
space
space
$2,139 | Props total: 46 46
yall gonna make ransom cut his wrists...first budden rips him twice and now with the pics lmao sh*t got me rollin
 10-27-2007, 01:55 AM         #139
AlCapone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Birdman's Back said:
sh*t i dont like buddens at all and wasnt even gonna bother with this sh*t but im high listenin to that new Project Pat and seen this sh*t and decided to download it....

see me and u see the hood way different (how)
you glorify it, im horrified of it
dont be stupid all ya life ram, be clear
i fu*k wit cats from the hood that wanna leave there
and this is where i knew i heard it all
ya stupid a.ss proud to live on the third floor
you like "im in the hood all day, i gets it poppin"
you wack, motherfu*ker, i aint got another option!

ouch. dude cremated homie and i dont even know who the fu*k Ramson is lol ole boy needs to just leave Buddens alone and save whats left of his "career". ouch.
@ raMson
 10-27-2007, 02:03 AM         #140
Young Candino 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Joe Budden... need to be arrested for this one............ god damnnn... the intro alone haha wow

Internet soldiiiiiers!:applause:


Last edited by Young Candino; 10-27-2007 at 02:05 AM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 36
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
113 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
140 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
131 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 14
When You Catch The Homie Wearin Fake Red 11s
19 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 11
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
167 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
audio inside Jeezy - Pressure (Official Album Anticipation/Discussion Thread) 12/15
352 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
206 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy