Lauren London or Megan Good

most viewed right now
 119
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 82
Image(s) inside Nobody pulling out of Jesenia Echeverria :noahohno:
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 71
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
59 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
126 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who look better?
Lauren London 80 51.95%
Megan Good 74 48.05%
Voters: 154. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 10-24-2007, 09:33 AM         #1
13573 pageviews
81 comments


killa-cal 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lauren London or Megan Good
 

 
my boy beanbryant24 got the jessica alba & lauren london thread. and lauren winning rightfully so. but who better out of these two.

81 comments for "Lauren London or Megan Good"

 10 years ago '06        #2
beanbryant24 4 heat pts
space
space
space
$1,696 | Props total: 0 0

[pic - click to view]



itz a tie but i voted meagan cuz laurn took my wife alba out
 10-24-2007, 09:54 AM         #3
Blumpkin King  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Good baby, i love me a mocha chick
 10-24-2007, 01:10 PM         #4
Nerd_Rich  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn this is a hard one, but megan got them lips so im gonna have to go with her..............
 10-24-2007, 01:29 PM         #5
billieskeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ive always had a fetish for megan good, i dont know if its the tight a.ss body or the gap tooth look, but its somethin
 10 years ago '06        #6
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$25,519 | Props total: 6743 6743
not even close, lauren london is a gazillion times better looking
 10 years ago '04        #7
jayhot 
space
space
space
$81 | Props total: 0 0
Lauren London is k!lling Megan Good!!
 10 years ago '04        #8
Balla B 1 heat pts
space
space
space
$1,192 | Props total: 81 81
I gotta go with Lauren London...but Meagan could definitely get it too
 10 years ago '06        #9
Nugen2384 
space
avatar space
space
$3,573 | Props total: 0 0
Lauren.....no bi*ch is touching her right now.
 10 years ago '07        #10
Shawtymann 16 heat pts16
space
space
space
$819 | Props total: 81 81
Lauren>>>>>>>>>
 10-24-2007, 06:37 PM         #11
80sbabyent  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Seen both in person. Lauren is the truth, didn't talk to megan but lauren is real chill, she not light light-skin but she definitely has those light-skin girl tendencies which is a negative but as far as looks go lauren london is money.
 10 years ago '04        #12
joeycrakk 
space
avatar space
space
$1,029 | Props total: 0 0
damn thats a hard choice.. Can i have both? lol but if i have 2 decide imma go with meagan she wins by like .01%
 10 years ago '06        #13
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$15,780 | Props total: 2260 2260
Lauren London has the better face but Megan is overall better to me.
 10-24-2007, 10:44 PM         #14
texasplayboy_23  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lauren London 2 and 0.
 10 years ago '07        #15
KeepinItTrill 30 heat pts30
space
avatar space
space
$49,191 | Props total: 15009 15009
London
 10-24-2007, 10:55 PM         #16
Killa Kwamz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
London is a.ss compared to Megan fu*k wrong with yall. your talking bout that overweight bi*ch from ATL n*ggas need to fall off them tittys. I dont see it
 10-24-2007, 11:00 PM         #17
texasplayboy_23  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Killa Kwamz said:
London is a.ss compared to Megan fu*k wrong with yall. your talking bout that overweight bi*ch from ATL n*ggas need to fall off them tittys. I dont see it
n*gga u live in the mountains, what the fu*k u know about fine b*tches?
 10-24-2007, 11:07 PM         #18
DaRealMrLRP  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
First of all if you gonna make a thread about my wifey spell her name right its MEAGAN GOOD ... but its coo i aint gonna even hate on ya'll real talk cuz its a damn good thread ... but ya meagan good hands down
 10 years ago '06        #19
marcusaka50 58 heat pts58
space
space
space
$29,620 | Props total: 8552 8552
Lauren
 10 years ago '05        #20
STILLH.A.C.K. 
space
avatar space
space
$3,237 | Props total: 2 2
Gotta go w/ Laren London:jawdrop:, I saw a pic of Megan Goode recently that wuz sub-par :(, it wuz lookin like she had sum plastic surgery done
Home      
  
 

 






most viewed right now
 67
Video inside My experience after record deal (warning)
262 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 45
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
76 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 28
Image(s) inside dannielledai
38 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
103 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 24
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
32 comments
20 hours ago
@games
most viewed right now
 23
Image(s) inside My Local Newscaster Has The Biggest Damn Head That I've Ever Seen *Pause
98 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
The Rock has a message for The Avengers
39 comments
22 hours ago
@movies
most viewed right now
 17
Video inside Maia Campbell Was Recently Spotted In Atlanta....
46 comments
20 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy