Official New England Patriots @ Indianapolis Colts 11/04 4:15pm CBS

most viewed right now
 196
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
143 comments
@sports
most viewed right now
 140
Akademiks low-key proved he lurks here
42 comments
@hiphop
most viewed right now
 120
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
60 comments
@hiphop
most viewed right now
 86
Image(s) inside Suavementeee Besameee
19 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who will win on Nov. 4??
PATRIOTS 70 53.85%
COLTS 60 46.15%
Voters: 130. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 11-04-2007, 06:32 PM         #421
Christos©  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PHILADELPHIA said:
i thought you were a skins fan?


stop d*ckeatin homie
He wish he could get in Brady's skin
 10 years ago '04        #422
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$18,668 | Props total: 3247 3247
blah blah blah thats all i hear... yall n*ggaz funny...yall n*ggaz actin like had the patriots lost, yall wouldnt be makin excuses, sh*t some of yall already makin excuses and u WON THE DAMN GAME hahaha...buh whateva, patriots won, colts lost..n*ggas gonna make excuses regardless of who wins and loses...
 11-04-2007, 06:34 PM         #423
LJay  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Utmost said:
im saying
iono Ravens not lookin good
wouldn't put money on em
 10 years ago '05        #424
The Utmost 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,495 | Props total: 129 129
 Christos© said:
He wish he could get in Brady's skin
ur crazy for that sh*t
 11-04-2007, 06:35 PM         #425
Andre3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PHILADELPHIA said:
i thought you were a skins fan?


stop d*ckeatin homie
n*gga I thought u was a Eagles fan. Y U so worried about me??
 10 years ago '06        #426
ehizzy3 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,917 | Props total: 502 502
 chctynig2804 said:
blah blah blah thats all i hear... yall n*ggaz funny...yall n*ggaz actin like had the patriots lost, yall wouldnt be makin excuses, sh*t some of yall already makin excuses and u WON THE DAMN GAME hahaha...buh whateva, patriots won, colts lost..n*ggas gonna make excuses regardless of who wins and loses...
^^^^^
 10 years ago '04        #427
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$18,668 | Props total: 3247 3247
 RakimAllahNY said:
Randy Moss>Colts


That whole three game winning streak is over and you will never beat us again. Hopefully we can slap you around in the AFC title game at our house..

Oh yall are trash too
lol dont be surprised if the colts win the 2nd meeting...peyton jus couldnt put the game away, and those penalties on the last drive k!lled the colts...ur not down for most of the game for nothin
 10 years ago '05        #428
The Utmost 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,495 | Props total: 129 129
 LJay said:
iono Ravens not lookin good
wouldn't put money on em
neither would i...we at home on monday night so thats basically an automatic L for y'all
 11-04-2007, 06:41 PM         #429
Hurricane Ra  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 chctynig2804 said:
lol dont be surprised if the colts win the 2nd meeting...peyton jus couldnt put the game away, and those penalties on the last drive k!lled the colts...ur not down for most of the game for nothin


The Refs fu*ked us the whole game. And the second game will be at our house.. Aint no way Peyton is getting the Win
 11-04-2007, 06:44 PM         #430
LJay  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Utmost said:
neither would i...we at home on monday night so thats basically an automatic L for y'all
basically
 10 years ago '04        #431
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$18,668 | Props total: 3247 3247
 RakimAllahNY said:

The Refs fu*ked us the whole game. And the second game will be at our house.. Aint no way Peyton is getting the Win
yea, i'll give u both pass interference calls, the offensive one that was called and the defensive one where reggie wayne fell down on hobbs...buh otha than that, they deserved every personal foul call they got and the leg wrap call...and not to mention randy moss gets away wit pushin off a lot whether u wanna admit it or not...n*gga always pushes off when he get close to a defender...not sayin he did it this game, well i saw it once, buh he notorious for that..
 10 years ago '05        #432
clemdaleray 1 heat pts
space
avatar space
space
$11,668 | Props total: 66 66
*collects money at school tomorow*




  377 - 48 STRK: 7 w in a row WIN PCT: 88% 6 (+1) 
  Career: | Aug 17: 166-45, Rank #15 | Aug 16: 363-90, Rank #17 | Aug 15: 707-208, Rank #16 | Aug 14: 551-194, Rank #13 | Aug 13: 227-116, Rank #17 | Aug 12: 738-411, Rank #10 | Aug 11: 1815-955, Rank #2 | Aug 10: 1780-964, Rank #5 | Aug 09: 3-2, Rank #301 | Aug 08: 574-368, Rank #19 *
 10 years ago '05        #433
xclusive2k5 
space
avatar space
space
$5,074 | Props total: 1059 1059
unstoppable...sorry colts...we stay undefeated
 11-04-2007, 06:49 PM         #434
Christos©  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
The refs didn't make Addai run over 100 yards and have 100+ yards receiving.
 10 years ago '06        #435
naptownsfinest2 
space
space
space
$100 | Props total: 0 0
we lost thats about it... i wish we were 100 % but sh*t its football you gotta come to play regardless... the game could of went any way... today the pats are better than the colts still a long season ahead tho see ya in the playoffs
 10 years ago '05        #436
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,949 | Props total: 6 6
 chctynig2804 said:
yea, i'll give u both pass interference calls, the offensive one that was called and the defensive one where reggie wayne fell down on hobbs...buh otha than that, they deserved every personal foul call they got and the leg wrap call...and not to mention randy moss gets away wit pushin off a lot whether u wanna admit it or not...n*gga always pushes off when he get close to a defender...not sayin he did it this game, well i saw it once, buh he notorious for that..
Without those four calls the game would not have been the same at all. That was a horrible officiating game and the reffing crew has been known for poor calls all year.
 10 years ago '04        #437
tommymm96 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,512 | Props total: 6 6
maroon shut your hating a.ss up you fu*kin d*ckhead....give credit where it is due.
 10 years ago '04        #438
tommymm96 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,512 | Props total: 6 6
Colts played great, we played terrible for 3 quarters(because the Colts played so well) and the refs really tried as hard as they could to make sure we lost the game and we still won. Some bullsh*t calls but I'm glad we still pulled it out.


Good game Colts fans, I can't even hate at all. You guys are the real deal.
 10 years ago '04        #439
tommymm96 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,512 | Props total: 6 6
 Maroon_Tiger said:
moss = godly, brady = lucky to play with him
Moss=godly but still dropped mad balls today

brady didn't play well today though until the 4th
 10 years ago '06        #440
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,409 | Props total: 2 2
 chctynig2804 said:
lol dont be surprised if the colts win the 2nd meeting...peyton jus couldnt put the game away, and those penalties on the last drive k!lled the colts...ur not down for most of the game for nothin
peyton couldn't put the game away and brady could, there was some bullsh*t calls towards the patriots no doubt even the announcers admitted that the call on moss for pass interference was bull....Pats did what they had to do
Home      
  
 

 






most viewed right now
 64
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
31 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Video inside My experience after record deal (warning)
284 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 43
Is Harlem World a Classic?
145 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 32
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
72 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
53 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 17
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
45 comments
24 hours ago
@games
most viewed right now
 15
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy