***What Did You Wear October***

most viewed right now
 633
audio inside Drake - Duppy Freestyle
759 comments
@hiphop
most viewed right now
 208
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
46 comments
@hiphop
most viewed right now
 160
RIP Terrence Thornton AKA Pusha L "May 13, 1977- May 25th 2018"
100 comments
@hiphop
most viewed right now
 97
Video inside Donald Glover aka CHILDISH GAMBINO: INDUSTRY PLANT EXPOSED!
81 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10-19-2007, 11:23 PM         #161
iNTELLECT  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
tcap,synops,afeks, and tippin always got some sick fits

idk if i could pull that look off tho.. haha just got comfortable rockin fitted clothes again too

good sh*t
 10-20-2007, 01:17 AM         #162
Fundillo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]


To watch the HS game and chill with the lady, still feeling like sh*t.
 10-20-2007, 08:12 AM         #163
Teflonic  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ive been sick for bout two weeks str8 dont feel bad

nice shirt tho obey be k!llin it
 10-20-2007, 10:46 AM         #164
Fundillo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i had food poisoning, im feelin better today sorry bout the sickness bro
 11 years ago '05        #165
hmkicks 
space
avatar space
space
$1,227 | Props total: 34 34

[pic - click to view]


to the movies w/ the mrs.
[30 days of night is fu*kin 2+hours]
then out chillin for sweeties day.
now im off to get sum butt:D


Last edited by hmkicks; 10-20-2007 at 01:37 PM..
 10-20-2007, 02:38 PM         #166
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^nice @ gettin some

Wore these today

[pic - click to view]

 10-20-2007, 06:30 PM         #167
Fundillo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
gunna see 30 days tmrw
Cap those look like boats
 10-20-2007, 07:11 PM         #168
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^I know LOL, they have a really long, narrow shape to them, plus the pic makes em look weirder than they actually are


Oo and thanks intellect!
 11 years ago '05        #169
CripKiLLa 
space
space
space
$630 | Props total: 133 133
lol its cuz ya pants leg is so tight
 10-21-2007, 09:17 PM         #170
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol its cuz ya pants leg is so tight
theyre really not though
 10-22-2007, 01:37 PM         #171
kwhitake002  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn nice j"s
 10-22-2007, 07:10 PM         #172
Fundillo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]


being thankful that i just got dun painting
 10-22-2007, 07:48 PM         #173
Isaac  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



[pic - click to view]


it got cold in houston way too fast...
 11 years ago '06        #174
a_ruff24 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,332 | Props total: 5 5
that sh*t fresh
 11 years ago '04        #175
phixion 
space
space
space
$56 | Props total: 0 0
Is there a place I can find those Bruts online for a decent price?
 10-22-2007, 09:15 PM         #176
Fundillo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 phixion said:
Is there a place I can find those Bruts online for a decent price?
dont think so anymore
 11 years ago '04        #177
phixion 
space
space
space
$56 | Props total: 0 0
Eh.. I really like those kicks too.

Well, I don't have any good shoe stores around here except Finish Line so I'm almost forced to shop for shoes on the internet. Is there any place to grab "new releases" online?

I look on Ebay nowadays and find shoes costing $120+, I just can't justify paying that much for some kicks.
 10-22-2007, 09:36 PM         #178
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^thats pretty much retail on the Bruts...most shops charged 110-120 I believe
Retail on box was $100 I think

kwhitake002-thanks bro

Dillo-nice pose lol
 11 years ago '05        #179
Afekz 
space
avatar space
space
$3,860 | Props total: 0 0
Kinda late. What I wore today, or yesterday, meh.


[pic - click to view]



TH
Black
Gap Selvage
Vans
 10-23-2007, 05:44 AM         #180
ClearSmoke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
image has been moved or deleted
Home      
  
 

 






most viewed right now
 36
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
50 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Image(s) inside She Paints ...
60 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
56 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 20
I will marry this woman for real.
117 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
55 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 14
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
243 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Zack Snyder's Original Five-Movie Arc Would Have Been Something Special
53 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 8
FAMILY GUY × "Peter Becomes A Millennial"
28 comments
23 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy