** LRG Friday The 47th Hoody Coming To FTK Anyday**

most viewed right now
 131
Image(s) inside This man's nose looks like...
23 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
128 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
228 comments
@wild'ish
most viewed right now
 57
Image(s) inside Diddy pens letter to Pusha and Kanye proclaiming "Daytona" a CLASSIC
143 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '05        #101
alkoholyck 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,099 | Props total: 41 41
Is Ftk sold out already or did they not have them there at all?
 10-05-2007, 11:31 PM         #102
Maaly6  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
where'd u cop the grey one?:finger:
 10-06-2007, 12:51 AM         #103
BeaNTz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
aint feelin that new LRG sh*t..
 10-06-2007, 05:49 AM         #104
NY Denim Seller  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Jason Hoody's were on FTKOnline.com they sold out in 10 seconds...luckily I was able to cop
 10-06-2007, 05:51 AM         #105
NY Denim Seller  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PDA said:
LRG Friday The 47th Hoody - Black Options: Size: L

$110.00 1 $110.00
Subtotal: $110.00
Shipping cost: $0.00

Total: $110.00

mwuahaha
Grey/White one > black one
 10-06-2007, 05:55 AM         #106
NY Denim Seller  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PDA said:
17 posts a day..OMG!!!!!!!!!!

you have an entire thread devoted to a man with no shirt on.

do you have a life? when are you off the computer?
 11 years ago '04        #107
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,376 | Props total: 1689 1689
 NY Denim Seller said:
Grey/White one > black one
lol@you picking a f!ght OVER THAT

u need therapy.
 11 years ago '07        #108
spanishflip703 
space
avatar space
space
$694 | Props total: 0 0
dat shady hoody ight, da LRG hoody is crack tho
 11 years ago '04        #109
filleezcustoms 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,671 | Props total: 346 346
 PDA said:
if u paid 300 for this hoody than u are a fu*king idiot AND YOU are the lrg wh0ore..

fag**t.
i co-sign this statement
 11 years ago '04        #110
BeeZaK 
space
space
space
$1,525 | Props total: 45 45
damn these are sellin a lot on ebay... this guy has one for 255 already...
 11 years ago '06        #111
Gadd 47 heat pts47
space
avatar space
space
$2,079 | Props total: 1 1
 Maaly6 said:
where'd u cop the grey one?:finger:
I got both from True in San Francisco

both are size Medium btw and I'm probably going to sell the gray one
 11 years ago '04        #112
T-Styles 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,182 | Props total: 0 0
sh*ts ugly to me, looks poorly designed. at least the dead serious had some design to it...
 10-06-2007, 06:53 PM         #113
Maaly6  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
if anybody can get me a L/XL (preferably XL) [GREY/WHITE] one in bag wit tags--PM me

I will pay up to $150


Last edited by Maaly6; 10-06-2007 at 06:54 PM..
 11 years ago '04        #114
Khazano 
space
avatar space
space
$2,413 | Props total: 144 144

[pic - click to view]



I went to pick up my Friday hoodie from my local spot I also saw these today... My spot is a legit retailer and got these in with the same shipment as the Friday hoodies...

And yes, these are 110% authentic. SHould they be realsed yet? Not from what I've been hearing. Make of it what you will...
 11 years ago '04        #115
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,376 | Props total: 1689 1689
even if it were real..which i dont think it is..(but i could be mistaken..doubt it tho)

i would never wear it for the simple fact it looks fake and retarded and if i ever saw anyone in it i would automaticlly a.ssume "FAKE"
 11 years ago '04        #116
Khazano 
space
avatar space
space
$2,413 | Props total: 144 144
Apparently certain stores in Canada and the UK got em' in. Probably a mistake at some warehouse. (Completely my a.ssumption)

If you guys wanna order them, heres a link to a legit UK website that's selling them. Thank some guy on hypebeast for the info.

 11 years ago '05        #117
Fresh|B 996 heat pts996
space
avatar space
space
$44,040 | Props total: 28513 28513
 Khazano said:

[pic - click to view]



I went to pick up my Friday hoodie from my local spot I also saw these today... My spot is a legit retailer and got these in with the same shipment as the Friday hoodies...

And yes, these are 110% authentic. SHould they be realsed yet? Not from what I've been hearing. Make of it what you will...
I'm For Sure I Seen That In A Swapmeet When Dead Serious Hype Was Alive But I'm Not Sure Since That Was Way Back But I Do Remember Seeing This Colorway and It Was Question

But Like PDA Said "if i ever saw anyone in it i would automaticlly a.ssume "FAKE" Due To Strange Colorway and Its A Old Season Product But To Each It's Own Because In Los Angeles,The Dead Serious Hype Didn't Catch On Till May and Ended In July Due To Heavy Fakes Out In The Street.

It Looks Nice and All For A X Ray Verison Of Dead Serious But I Rather Cop The Jason Than This But If You A Collector & This Was Legit Then Cop.

BTW,Anyone Find Any Info On White & Gray Jason 47 Cause It Seem That Colorway Will Be Most Limited?
 10-06-2007, 10:53 PM         #118
keg_70  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Those LRG hoodies are the new dead serious's. Australia got them in too because we missed out last season. Thats from legit stores with LRG accounts. I got the black dead serious.
 10-07-2007, 03:49 PM         #119
iAM  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^now thats a juicey piece of info.
 11 years ago '06        #120
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,565 | Props total: 1999 1999
 Gadd said:
I got both from True in San Francisco

both are size Medium btw and I'm probably going to sell the gray one
How big did they go up to in that store, did they have any more?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 51
Video inside NBA YoungBoy Hitta Whippin that Draco like John Wick
32 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 44
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
48 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
I will marry this woman for real.
102 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Big Gipp Exposes What REALLY Happened Between Pimp C & Master P Forcing P TO L..
100 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Image(s) inside She Paints ...
55 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
113 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
NFL Terrell Owens claims to have ‘big-time news’ about potential NFL comeback
58 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 17
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
37 comments
22 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy