Check this Dude Myspace if you want a good laugh...let the roasting begin!

most viewed right now
 91
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
94 comments
@games

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-17-2007, 07:26 PM         #161
youngbrady 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i already know. he been shut down multiple times. but i think we need to move on to a new thread:
"YUSSEF VS. E.I.- THE BATTLE OF THE PILLSBURY DOUGH BOYS- COMING VIA YOUTUBE"
 09-17-2007, 08:08 PM         #162
EtErNaLLy iLL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 youngbrady said:
i already know. he been shut down multiple times. but i think we need to move on to a new thread:
"YUSSEF VS. E.I.- THE BATTLE OF THE PILLSBURY DOUGH BOYS- COMING VIA YOUTUBE"
YO AS SOON AS YOUSEF WANTS TO TAKE THIS OFF WAX N PUT IT ON YOUTUBE THAN IM ALL THERE HOMEBOY
 09-17-2007, 08:10 PM         #163
EtErNaLLy iLL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Domic462 said:
This honky just said n*gga.
YOU AINT HEARD HOMIE? WE ALL ALLOWED TO SAY IT NOW SINCE ILL BILL STARTED SAYING IT.
 09-17-2007, 08:23 PM         #164
YusufSaad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
alright throw me a track and ill diss you back
otherwise yall aint hearin sh*t
 09-17-2007, 08:27 PM         #165
HaterVindicator 
space
space
space
$n/a | Props total:  
aww sh*t I would pay to see this.

anyone wanna take bets on who will win???
 09-17-2007, 08:29 PM         #166
EtErNaLLy iLL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 YusufSaad said:
alright throw me a track and ill diss you back
otherwise yall aint hearin sh*t
YOU THINK IM GONNA DISS YOU FIRST? YOU JUST A NO NAME NOBODY HATER WHOS GONNA HAVE HATER KIDS WIT A HATER WIFE ..YOU SERIOUSLY THINK IM GOING TO WASTE TIME CREATING A DISS FOR A NO TALENT PEICE OF sh*t BENEATH MY FEAT LIKE YOU? HAHA YOU CRACK ME UP YOUSURF SUDS...MAYBE IF YOU GO FIRST AND DEPENDING HOW LYRICAL IT IS ..I MIGHT DO IT NYEH.
 09-17-2007, 08:32 PM         #167
HaterVindicator 
space
space
space
$n/a | Props total:  
YUSUFSAAD he just called you out. DAAAAAAAAAAAAAYUM!!!!!

I got 10 bucks ridin on ya. Dont let me down.

(Not really, I am just being an instigator)


Last edited by HaterVindicator; 09-17-2007 at 08:33 PM..
 09-17-2007, 08:33 PM         #168
EtErNaLLy iLL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 micwrecka said:
@ this n*gga thinkin he checked me
YO ARE YOU KANYE WESTS DENTIST?
 10 years ago '07        #169
Pr0pa_Sh0rti 
space
avatar space
space
$4,993 | Props total: 10 10
<passes out> ::Flatline::

oh god its too much...


Last edited by Pr0pa_Sh0rti; 09-17-2007 at 08:46 PM..
 09-17-2007, 08:49 PM         #170
Eqman 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 HaterVindicator said:
aww sh*t I would pay to see this.

anyone wanna take bets on who will win???
this is what yasuf wants...hes been doing this sh*t since the beginning of this thread.
 10 years ago '07        #171
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,901 | Props total: 1146 1146
Eternally Ill and Yuusuf Saad.............suicide is an option..........

LMAO at eternally Ill saying he sells crack...hahaha, what you saying zzzzz for you fu*king piece of sh*t, seriously k!ll your self but wait first all come over to your house hog tie your mom r*pe her a.ss in front of you slit that bi*ches throat for creating a waste of air like you and then leave you with a gun so you can shoot yo self so no one has to see what a fu*king piece of sh*t you are

Yuusuf Saad you need to realize you have no talent and will never shine and should probally look for a job or a hoe

smh at these f*gs
 10 years ago '07        #172
MiseryCityTexas 19 heat pts19
space
space
space
$20,601 | Props total: 4206 4206
eternally ill = an alias. thats prolly not even that myspace rapper. just some dude fu*king with people just to k!ll time.
 09-17-2007, 11:20 PM         #173
CrunkPopeye2 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 YusufSaad said:
lol i listened to all the songs just togive him a fair listen. and yes, he does really really suck.
his funniest song is ,get this, "fu*k Life"
AHAHAHAHAH
he got some stupid a.ss bi*ches liking his music lol
ur sh*t is beyond abysmal.

 10 years ago '06        #174
Deesmitty04 
space
avatar space
space
$353 | Props total: 1 1
 EtErNaLLy iLL said:
Im Not Not Never Ever Giving Up Ever!! ..biggie Always Said The Skys The Limit ...aint No Telling What A Rapppers Goals Could Could Acheive N Im Not Stopping Till I Get A Collabo With Slim Shady And By The Way You Shood Give Up Hating f*g**ts ..you Suck At It.
Man this dude aint from kalamazoo yall he probably from the rich neighborhoods like comstock, parchment or portage he a imposter as a matter of fact i live in kalamazoo i should come find u and whoop yo a.ss lol
 09-18-2007, 12:31 AM         #175
YusufSaad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol i wrote the diss and got the beat ready im gonna smoke some hooka itll be up in a lil while
 10 years ago '06        #176
banga 8 heat pts
space
avatar space
space
$31,373 | Props total: 5652 5652


=

 10 years ago '04        #177
JaeHood313 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,423 | Props total: 128 128
dawg the "chillin outside" photo got me bad dawg............ wit tha cordless and sh*t
 10 years ago '04        #178
B-Y-D 
space
avatar space
space
$1,213 | Props total: 45 45
LMAOOO nothing but jokes.
 09-18-2007, 03:47 PM         #179
YusufSaad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i made the diss song in another thread
 09-18-2007, 03:52 PM         #180
youngbrady 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i guess eternally ill is now eternally ethered,
Home      
  
 

 






most viewed right now
 91
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
75 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 82
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
21 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
39 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 55
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
105 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
49 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 35
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
45 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Lil Duval with the joke of the year
53 comments
23 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy