Sep 11 - Beyonce: " I wish I Was Born A Latina"

most viewed right now
 172
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
107 comments
@wild'ish
most viewed right now
 108
Image(s) inside Nas Calls Pusha T's New Album A Classic!
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 102
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
93 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 97
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
33 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Is She Trippin..

Props Slaps
 11 years ago '05        #21
MlLkMan 
space
avatar space
space
$4,251 | Props total: 41 41
 demon9991 said:
It was a compliment to the Latin/Hispanic community, people are blowing sh*t out of proportion.

Stupid fu*ks.
:applause::applause:
 11 years ago '06        #22
Prince Ace 35 heat pts35
space
avatar space
space
$16,349 | Props total: 10109 10109
She'z Basically Sayin That She'z Ashamed Of Bein Black...
 11 years ago '06        #23
Storchaveli 96 heat pts96
space
avatar space
space
$28,309 | Props total: 5330 5330
If she were latina she would've done an Onion b00ty pr0no and been dumped on the side of the street. That's about it, cuz bi*ch is overrated.


...I said it.
 11 years ago '05        #24
Sheeed 1 heat pts
space
space
space
$12,028 | Props total: 12 12
who gives a fu*k?
 11 years ago '07        #25
Syphernix 9 heat pts
space
avatar space
space
$16,331 | Props total: 65 65
I honest to God want to know why latino's, puerto ricans, hispanics, etc, are allowed to say the n-word.....not a question raised for controversy but i've just always wondered

also i know alot of asian sayin it as well


Last edited by Syphernix; 09-11-2007 at 11:20 AM..
 11 years ago '05        #26
4REAL 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,547 | Props total: 3919 3919
 stitch said:


I swear...

n*ggas is practically losing sleep over this.

This wouldn't have happened if Beyonce was white and said she wanted to be Latina and you know it. Stop wilding out and grow up and stop being so racist.

You wouldn't see white people going crazy all "Oh she did NOT just diss her own race. Self hating witch."
You have to remember that whites were never taken from their homeland, enslaved for 500 years, and as a result have self hatred issues centuries later.
 11 years ago '07        #27
Bruce Leeroy 
space
avatar space
space
$16,676 | Props total: 835 835
Oh well. If thats how she feels then so be it..
 09-11-2007, 11:36 AM         #28
Twista740 
space
space
space
$n/a | Props total:  
she gon lieave jay now for some Spanish dude so she could have latin kids
 09-11-2007, 11:41 AM         #29
r a n c i d 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 4REAL said:
You have to remember that whites were never taken from their homeland, enslaved for 500 years, and as a result have self hatred issues centuries later.
Maybe not their home land. But if you can't remember the era in history where millions of white Europeans were kidnapped and turned to slaves then your history isn't up to par.

It's not because whites haven't been enslaved, or enslaved on the scale of black people, or African Americans, whichever... It's that the racism and slavery towards blacks(atleast the time frame you're referring to) was only stopped relatively recently.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,....... ...................

And i'm going to repeat it again. Can somebody please point out what being a Latina has do with race?

From my standing, this article and the replies are nothing more than testament to the fact alot of Americans seem to be very race obsessed, or race based... Because nowhere does it state or mention she's referring to Latina in terms of race. Think logically people, if she meant what 99/100 of you idiots are thinking, then she'd of put hispanic, or something of that nature.

American - Latina
African American - Hispanic

Yeah?
 11 years ago '05        #30
4REAL 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,547 | Props total: 3919 3919
 r a n c i d said:
Maybe not their home land. But if you can't remember the era in history where millions of white Europeans were kidnapped and turned to slaves then your history isn't up to par.

It's not because whites haven't been enslaved, or enslaved on the scale of black people, or African Americans, whichever... It's that the racism and slavery towards blacks(atleast the time frame you're referring to) was only stopped relatively recently.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,....... ...................

And i'm going to repeat it again. Can somebody please point out what being a Latina has do with race?

From my standing, this article and the replies are nothing more than testament to the fact alot of Americans seem to be very race obsessed, or race based... Because nowhere does it state or mention she's referring to Latina in terms of race. Think logically people, if she meant what 99/100 of you idiots are thinking, then she'd of put hispanic, or something of that nature.

American - Latina
African American - Hispanic

Yeah?

Yeah, but I'm speaking of dehumanization. White Europeans were not dehumanized for 500 years like blacks that were spread across the diaspora.
 09-11-2007, 11:48 AM         #31
Danja2Society 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Syphernix said:
I honest to God want to know why latino's, puerto ricans, hispanics, etc, are allowed to say the n-word.....not a question raised for controversy but i've just always wondered

also i know alot of asian sayin it as well
Exactly. They ain't got no business saying that sh*t no way.
 09-11-2007, 11:48 AM         #32
r a n c i d 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 4REAL said:
Yeah, but I'm speaking of dehumanization. White Europeans were not dehumanized for 500 years like blacks that were spread across the diaspora.
Yeah you're right, i just wanted to get the point in about...

"It's not because whites haven't been enslaved, or enslaved on the scale of black people, or African Americans, whichever... It's that the racism and slavery towards blacks(atleast the time frame you're referring to) was only stopped relatively recently."

 11 years ago '06        #33
Storchaveli 96 heat pts96
space
avatar space
space
$28,309 | Props total: 5330 5330
The terms "Hispanic" and "Latino(a)" are very commonly misused/confused. She very well may be one of those ignorants... so it's hard to tell what she meant unless she elaborates further.
 11 years ago '04        #34
illsoul440 
space
avatar space
space
$3,145 | Props total: 1749 1749
i love it haha.... ya wildin out over this..... she dont wish she was latina she wish she was BORICUA baby!!!!! tha hottest black woman in entertainment today wishes she was latin lol ! damn damn damn
 09-11-2007, 12:08 PM         #35
ElMarroAfamado 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Syphernix said:
I honest to God want to know why latino's, puerto ricans, hispanics, etc, are allowed to say the n-word.....not a question raised for controversy but i've just always wondered

also i know alot of asian sayin it as well
yeah its weird, alot of mexicans i know say "n*gga" but the same way black people use it like , "heey waddup n*gga" or "whats crackin my n*gga"

they dont use it to be racist, me personally i dont like to use it regardless
even if im with homies...it doesnt sound right coming out of my mouth
....if i were black, even though MOST mean no harm when they use it, i would get pissed if i heard any non black person using the word....

i think the biggest taboo is for a WHITE person to say it cuz they are fu*king racist hahaha
i think puerto ricans/dominicans/ etc...get a pass more as opposed to hispanics/asians etc...
 09-11-2007, 12:17 PM         #36
MyzLuda86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah reading the whole entire statement made by her gives me the conclusion that it was blown out of proportion, she's just stating a compliment in my opinion.
 09-11-2007, 12:17 PM         #37
Flozz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 illsoul440 said:
i love it haha.... ya wildin out over this..... she dont wish she was latina she wish she was BORICUA baby!!!!! tha hottest black woman in entertainment today wishes she was latin lol ! damn damn damn
who wouldn't want to be latina?..we got the s3xiest women :applause:
 09-11-2007, 12:17 PM         #38
nate200303 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 4REAL said:
You have to remember that whites were never taken from their homeland, enslaved for 500 years, and as a result have self hatred issues centuries later.
you have to remember "YOU" were never taken from Your homeland, enslaved for 500 years!!! IT OUR ANCESTORS!!! "STOP LIVING IN THE PAST"...


Last edited by nate200303; 09-11-2007 at 12:19 PM..
 11 years ago '04        #39
UF4Soldier 132 heat pts132 OP
space
avatar space
space
$20,135 | Props total: 9056 9056
Read About the Willy Lynch letters.. That expalins a bit about the black mans and women Self Image of Today....
 09-11-2007, 12:21 PM         #40
YoungNQuick18 
space
space
space
$n/a | Props total:  
shes full of sh*t
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
ashley graham killing it i'm sold yo!
69 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Video inside F*ucking Black Guy
137 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 44
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
60 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
73 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 18
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
45 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 18
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
138 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 14
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
65 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy