The official Miami Hurricanes vs #6 Oklahoma Sooners Thread

most viewed right now
 120
NBA Is Kyle Kover better than Melo at this point? (Melo responds)
72 comments
@sports
most viewed right now
 117
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
124 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 110
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
160 comments
@wild'ish
most viewed right now
 105
Image(s) inside well damn they giving out barber licenses to anyone now
27 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 09-06-2007, 12:42 PM         #21
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I know Freeman better wake up on the right side of the bed this Saturday... he must have tucked and rolled off the wrong side last week!
 11 years ago '04        #22
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,338 | Props total: 5662 5662
 thehogue... said:
the game for the u is all on freemans shoulders... we gonna confuse the f*ck outta him
sam braford will sh*t his pants when our DL is running him down
 11 years ago '05        #23
QualityRecords 9 heat pts
space
avatar space
space
$15,898 | Props total: 3077 3077
 thehogue... said:
this is a midwest game lol well technically ...
I don't think anyone considers Oklahoma the midwest. Midwest to me, and to most people is Illinois, Wisconsin, Indiana, Ohio, Kentucky, Michigan etc. But you're right "technically" its in the mid west of the country.


Last edited by QualityRecords; 09-06-2007 at 01:49 PM..
 11 years ago '07        #24
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,624 | Props total: 16207 16207
 C.R.I.P. said:
sam braford will sh*t his pants when our DL is running him down
LMAO u serious... naw yall d-line is fast but how the f*ck will yall get past our o-line... freeman my friend will be the one sh*ttin his pants...
 11 years ago '04        #25
MiamiDade 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,358 | Props total: 693 693
Hurricanes Till The death!!!

02-slick_pulla-cte_till_the_death_(feat._young_jeezy).mp3
 11 years ago '04        #26
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,338 | Props total: 5662 5662
 thehogue... said:
LMAO u serious... naw yall d-line is fast but how the f*ck will yall get past our o-line... freeman my friend will be the one sh*ttin his pants...
Your OL is overrated, i watched the NT game..twice.

NT was even getting some penetration on them boys and if they had enough speed would had stuffed the run game a little more. there were plenty of gaps waiting to be filled
 11 years ago '04        #27
$tr3tch 
space
avatar space
space
$4,260 | Props total: 0 0
kirby holds it down = winnnnnnnnnn
 11 years ago '04        #28
rasheedwallace 56 heat pts56
space
avatar space
space
$25,938 | Props total: 11928 11928
*hopes for all-out brawl*
 11 years ago '07        #29
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,624 | Props total: 16207 16207
 C.R.I.P. said:
Your OL is overrated, i watched the NT game..twice.

NT was even getting some penetration on them boys and if they had enough speed would had stuffed the run game a little more. there were plenty of gaps waiting to be filled
sure we're overrated lol... once i hear a REAL analyst say it ill holla at you and if thats the case yall whole offense is overrated lol ... yall d is pretty good tho... i watched the marshall game 4 times


Last edited by TH35; 09-07-2007 at 03:48 AM..
 11 years ago '07        #30
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,624 | Props total: 16207 16207
 $tr3tch said:
kirby holds it down = winnnnnnnnnn
kirby holds it down = better chance to win... it would go back and forth... and may the best team win...
 11 years ago '05        #31
booker20 
space
avatar space
space
$10,293 | Props total: 0 0
 CaSeOneR305 said:
Man I cant wait for this game because I know that this will be Miami's test to see what we got. I think this game will define us and if we win I feel we can beat every other team in our schedule. Seriously, there really arent any teams we play that are that much better than OU. Its also gonna be @ Oklahoma so its going to be tough to go in there and win. Also, if we do win, where do yall think we will stand in the rankings. I think we will be in the teens and our defense will stand out.:applause:
October 20 ya'll come to Doak and we beat ya'll 2 str8 years wit a horrible line and Weatherford at qb... so ya'll talk sh*t bout that Clemson game but we'll see whats up in a month an a half....
 11 years ago '05        #32
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,085 | Props total: 702 702
 booker20 said:
October 20 ya'll come to Doak and we beat ya'll 2 str8 years wit a horrible line and Weatherford at qb... so ya'll talk sh*t bout that Clemson game but we'll see whats up in a month an a half....


gotdamn son u call urself a fsu fan
uve already beaten us 2 in a row...IF u win that makes it 3
 11 years ago '05        #33
booker20 
space
avatar space
space
$10,293 | Props total: 0 0
 Deeangoe said:
gotdamn son u call urself a fsu fan
uve already beaten us 2 in a row...IF u win that makes it 3
WTF? are u retarded... I said we beat ya'll 2 str8 years with this same horrible line and Weatherford.... I guess I should make it clearer for the slower member.... next time I'll say "Already beat u 2 years in a row"


Last edited by booker20; 09-07-2007 at 10:00 AM..
 11 years ago '07        #34
jordanfreak7 8 heat pts
space
avatar space
space
$6,658 | Props total: 42 42
tomorrow is gonna be a good one, best game of the day besides LSU vs VA TECH

Canes baby

we pullin the upset !!
 11 years ago '04        #35
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,338 | Props total: 5662 5662
should be a good physical, nasty game..heard its going to be raining pretty hard.


good luck to the OU fans..outside of winning the game.
 11 years ago '05        #36
sleezy 
space
avatar space
space
$5,506 | Props total: 1390 1390
go canes!!!!
redshirt freshman qb's first big game against fast defense..remember marcus vick first game against UM. OU running backs coming off injury and will play first game of year..not a good game to get yo feet wet... i know yall put up 79 pts against NT but stoops always running up scores to get voters attention.
 11 years ago '04        #37
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
Y'all Already Know What This Issssssssssss..............


GO Miami Hurricanes !!!!!!!!!!
 09-08-2007, 12:03 AM         #38
Hurricane Ra  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Can't wait for the game.. For real Hurricane party my house.. Gonna wear my lucky Gore jersey.
 11 years ago '06        #39
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
should be a tight game


OUs front 7 is suspect so Miami will run the ball heavy with that potent 2 back combo but Freeman is gonna need to make some plays with his arm behind center, n*gga was awful last week

Miami runs a potent Cover 2 but the LB corp is suspect.... Bradford looked on point last week and the run game was working




cant really call it.... i like OU if i had to pick but wouldnt be surprised if The U pulls the upset
 11 years ago '07        #40
KingOnSlaught 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,224 | Props total: 15 15
yeeeeeeah lets run this one more time!!!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
ashley graham killing it i'm sold yo!
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Video inside F*ucking Black Guy
140 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
38 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 18
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
74 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 17
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
46 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 12
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
142 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy