**Post your new pickups Sept 2007**

most viewed right now
 282
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
49 comments
@hiphop
most viewed right now
 114
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
70 comments
@hiphop
most viewed right now
 113
NBA Warren Sapp blames CTE for sexually harassing woman
56 comments
@sports
most viewed right now
 74
Image(s) inside Ralo (Fam Goon) Posting Throwback MoneyBaggYo Ether
76 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #61
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,203 | Props total: 1360 1360
 ItAlY2BkLyN said:
Yo for anyone thinking about gettin' the croc reflector dunks, honestly, just go to the mall. I've seen them goin for 90 - 130 online. I went to footlocker to get some force fields inserts, and they had them there for $75. and the entire shoe is black, only when light hits it (flash, car headlight, etc) will it turn white.
sneakerhead.com got them for 74.99
 10 years ago '04        #62
ItAlY2BkLyN 238 heat pts238
space
avatar space
space
$22,138 | Props total: 9447 9447
^^^
yea so I guess that's what they're retailing for.

It's amazing what you can find if you just get out the damn house and go to the mall. LOL
 10 years ago '04        #63
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,203 | Props total: 1360 1360
i was at queens center mall the other day..had complete garbage
 09-04-2007, 01:07 PM         #64
ClearSmoke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nice bruts and peacocks first page. im lookin for a pair of each myself
 09-04-2007, 02:53 PM         #65
Javon_Johnson  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Teflonic - Clean Versaces. and King's County Spizikes.

NyShow - Nice Peacocks. At first I hated them but then they grew on me. Nice Crocs, too.

keg_70 - k!ller pickup with the Aquas.

I'ma get back up in this thread later on this week. Y'all been inspirin' me. Can't wait to see what Synopsis brings, too.
 10 years ago '04        #66
NyShow 106 heat pts106
space
avatar space
space
$5,285 | Props total: 543 543
 ClearSmoke said:
nice bruts and peacocks first page. im lookin for a pair of each myself
what size you wear fam?
 10 years ago '04        #67
ItAlY2BkLyN 238 heat pts238
space
avatar space
space
$22,138 | Props total: 9447 9447
VERY NICE T.

Yo that letter jacket is sick. How much you want for it? That would have been my favorite part of the grab bag.

holler at me in a pm.
 10 years ago '04        #68
synopsis03|m 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,778 | Props total: 284 284
 Javon_Johnson said:
Teflonic - Clean Versaces. and King's County Spizikes.

NyShow - Nice Peacocks. At first I hated them but then they grew on me. Nice Crocs, too.

keg_70 - k!ller pickup with the Aquas.

I'ma get back up in this thread later on this week. Y'all been inspirin' me. Can't wait to see what Synopsis brings, too.
thanks lol lacoste sweater to match the freddy krugers lacoste polo to contrast a ontour lab jacket from world and a sneak peak tee from world and no mas puma's rumored only 48 made world wide imma post up saturday or sunday when i got time lol there will probly be sum add ons
 10 years ago '07        #69
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
 SkateboardT said:
mystery item - letterman...which i'm selling because it just isn't my steez...anybody wanna trade something for it or buy it off me let me know

[pic - click to view]


boing


[pic - click to view]



=O
 10 years ago '07        #70
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
wow a letterman for 200 pluse wack shirts were can i cop...well the bear shirt is hot and the 2 polos
 10 years ago '07        #71
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
 synopsis03 said:
i hate when people say that like copping clothes is a sign of wealth lol
it is when u cop a 237 pair of ugly a.ssp-rods..and and its a sign for stupidity
 10 years ago '07        #72
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
lol show me ur t*ts nice shirt damn 4 posts in a row
 10 years ago '04        #73
synopsis03|m 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,778 | Props total: 284 284
^^^^ he's gonna make ur list now huh lmao
 10 years ago '04        #74
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,203 | Props total: 1360 1360
what size is that letterman..that sh*t is dope
 10 years ago '04        #75
synopsis03|m 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,778 | Props total: 284 284
its my size fallback ^^^ lol yo t i know we can work sumthing out get at me lol
 10 years ago '04        #76
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,203 | Props total: 1360 1360
ill let u buy it from him if you give me ur whole alife stash :D

nah but thats why i couldnt get a grab bag

cuz i wear t's in XL

but hoody and jackets and sh*t like that i would need an L..unless they would let me include that in the email with my pants and hat size

plus i hate the graphic t's like jack the ripper and sh*t


Last edited by Drug Free; 09-04-2007 at 08:17 PM..
 10 years ago '04        #77
synopsis03|m 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,778 | Props total: 284 284
lol naw naw i wonder how much my whole alife stash is worth imma call mike lol im starting to like anything alot now
 10 years ago '04        #78
synopsis03|m 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,778 | Props total: 284 284
and i just got a connect to eric of mishka one of the designers hahahaha that jacket is mine nevermind t
 10 years ago '04        #79
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,203 | Props total: 1360 1360
this fu*king guy...
 10 years ago '07        #80
notic99 25 heat pts25
space
avatar space
space
$7,584 | Props total: 0 0
lol fu*kin bastartd
Home      
  
 

 






most viewed right now
 73
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
76 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
42 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 32
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
97 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
156 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 19
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
251 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 15
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
113 comments
20 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy