Penn State Will Go Undefeated And Win It All (07 Edition)

most viewed right now
 154
audio inside Meek Previews New Song "What Beef".. Mentions Drake
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 94
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
79 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
85 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
NBA Lebron James just PUBLICLY ETHERED Stephen Curry CAREER and TOOK HIS SOUL ..
63 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '05        #221
K.B. 
space
avatar space
space
$3,957 | Props total: 304 304
another thread that flopped today.
 11 years ago '05        #222
booker20 
space
avatar space
space
$10,293 | Props total: 0 0
 thehogue... said:
^ i was bout to put that too ... ya beat me to it lol
I picked Michigan even tho Mallet was start just because this n*gga been on Penn st. and the big ten nuts all year now Jordanshoes will disappear... its so funny cause he was goin to war in a thread wit everybody thats laughing at his a.ss right now...
 09-22-2007, 04:55 PM         #223
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
all im gonna say is we are really fu*king missing Michael Robinson he woulda ran for that first down

im off to drink myself to death

fu*k ALL YOU
 11 years ago '04        #224
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0


The same thing happened to this thread in the 06 edition and 05 edition
 11 years ago '07        #225
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,567 | Props total: 16173 16173
 booker20 said:
I picked Michigan even tho Mallet was start just because this n*gga been on Penn st. and the big ten nuts all year now Jordanshoes will disappear... its so funny cause he was goin to war in a thread wit everybody thats laughing at his a.ss right now...
i picked michigan too lol... honestly you would be retarded to not pick michigan...
 11 years ago '05        #226
BoSox84 
space
avatar space
space
$21,183 | Props total: 26 26
I picked Michigan. I knew they would pull this one out, Lloyd owns JoePa
 11 years ago '05        #227
booker20 
space
avatar space
space
$10,293 | Props total: 0 0
Jordanshoes on suicide watch
 09-22-2007, 05:02 PM         #228
ai3theanswer  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jordanshoes said:
all im gonna say is we are really fu*king missing Michael Robinson he woulda ran for that first down

im off to drink myself to death

fu*k ALL YOU
Michael Robinson???? dudes been in the league since '06, it's called recruiting they need to recruit another Michael Robinson, another PSU QB that never beat Michigan
 09-22-2007, 05:06 PM         #229
-Scar-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Cap Peeler said:


The same thing happened to this thread in the 06 edition and 05 edition
 09-22-2007, 05:07 PM         #230
ai3theanswer  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jordanshoes said:
all im gonna say is we are really fu*king missing Michael Robinson he woulda ran for that first down

im off to drink myself to death

fu*k ALL YOU
Please do:applause:
 11 years ago '05        #231
K.B. 
space
avatar space
space
$3,957 | Props total: 304 304
 booker20 said:
Jordanshoes on suicide watch
 09-22-2007, 05:25 PM         #232
Andre3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Andre3000 said:
BULLsh*t!!!
 09-22-2007, 05:37 PM         #233
Escrow  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I think winning 9 in a row is ownage......so if you made this thread the past 9 years it would of flopped.....
 11 years ago '05        #234
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,447 | Props total: 7618 7618
so much for this thread it only made it to 5 weeks

R.I.P.
 11 years ago '05        #235
The_Legend23 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,379 | Props total: 0 0
hail to the victors. jordanshoes enjoy trying this again next year
 11 years ago '07        #236
st21 1368 heat pts1368
space
avatar space
space
$58,685 | Props total: 52931 52931
smh @ jordanshoes.

deleting your threads = you lost


Last edited by st21; 09-22-2007 at 05:48 PM..
 09-22-2007, 07:27 PM         #237
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 garrett said:
smh @ jordanshoes.

deleting your threads = you lost
i made that thread after the game and then deleted it

nothing wrong with that ill make it again if you want me to

the thread was pointless just me being angry and venting you saw it
 11 years ago '05        #238
highryda 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,920 | Props total: 85 85
thread starter.....


[pic - click to view]

 09-22-2007, 08:25 PM         #239
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 highryda said:
thread starter.....


[pic - click to view]

who the hell are you? never even seen you post on here
 11 years ago '07        #240
TH35 105 heat pts105
space
avatar space
space
$87,567 | Props total: 16173 16173
lol i feel for ya man cuz if wisconsin loses (i picked iowa to win that game by the way)... that makes your one thread about having 3 top ten teams look bad... cuz if wisconsin loses now 2 of the 3 teams will get put outta the top 10... "it was all good just a week ago" lol... but its all good man keep your head up... teams lose from time to time...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
60 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
66 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
154 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Video inside This was by far the best catfish
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
61 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
177 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 8
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
98 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy