kanyeezy, you did it again! (Official Discussion)

most viewed right now
 142
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
101 comments
@hiphop
most viewed right now
 135
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
49 comments
@hiphop
most viewed right now
 90
Image(s) inside Benzino Speaks On Joe Budden's Opinion Of Eminem's Music
73 comments
@hiphop
most viewed right now
 79
Image(s) inside Ralo (Fam Goon) Posting Throwback MoneyBaggYo Ether
45 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #121
BPhills 
space
space
space
$305 | Props total: 0 0
What ever happened to that famous group who usually rips the Kanye albums? Haven't seen them around in awhile.
 10 years ago '05        #122
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,926 | Props total: 646 646
song is sick
 10 years ago '04        #123
harmonize 
space
avatar space
space
$611 | Props total: 2 2
I think this will be a good way to get to know Graduation.

I know i don't post here alot but imma start to so show some love (no homo?)


so Far the most memorable line for me is:

50 Seconds into GOOD LIFE feat. T-Pain

so i roll through good| ya'll pop the trunk| i pop the hood..........Farrari.

as soon as i heard that line i fu*king laughed and shook my head. fu*kin kanye


ya'll dont k!ll me for this post
 10 years ago '07        #124
06livestrong 
space
space
space
$72 | Props total: 51 51
def. gonna still purchase...
 10 years ago '06        #125
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,002 | Props total: 1467 1467
I want to download 50, but waitin' for a dirty one

I want to download Kanye, but now of the tracklist match the one on itunes. I just trust that list to be more real. & I didn't think that song with Lil' Wayne was gonna be on the album? I don't know, anybody know any facts not thoughts
 08-30-2007, 03:01 PM         #126
TheChamp86  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the groups wouldent rip a fake album,that would hurt theyre rep bad,so u can trust most of the groups out there,atleasts the ones we keep seeing releases off on bx
 08-30-2007, 03:03 PM         #127
rawproduct03  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
cd is too dope, so dope i downloaded the kanye,winrar,and itunes on my WORK COMPUTER threw it on my ipod the erased my evidence lol now curtis, ill wait till i get home to download that. kanye is that dude
 08-30-2007, 03:08 PM         #128
AlCapone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im only 5 songs deep on it but so far that line on good life about she never seen snakes on a plane had me laughin
 10 years ago '04        #129
harmonize 
space
avatar space
space
$611 | Props total: 2 2
haha yeah i was like wtf? SNAKES ON A PLANE!!!! hahahaha
 10 years ago '06        #130
homme 59 heat pts59
space
avatar space
space
$9,367 | Props total: 2081 2081
a thread like this gotta wait awhile. damn the cd jus ripped. give it awhile. lol
 10 years ago '06        #131
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,002 | Props total: 1467 1467
I want to download Kanye, but now of the tracklist match the one on itunes. I just trust that list to be more real. & I didn't think that song with Lil' Wayne was gonna be on the album? I don't know, anybody know any facts not thoughts
 10 years ago '05        #132
Young OG 164 heat pts164
space
avatar space
space
$18,239 | Props total: 13755 13755
"Lauryn Hill say her heart was in Zion
I wish her heart still was in rhymin'"
 10 years ago '04        #133
Phreaky41 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,358 | Props total: 2 2
We need more songs paying homage to Jay. He's a living legend, don't wait til he's not here anymore
 10 years ago '06        #134
Storchaveli 94 heat pts94
space
avatar space
space
$27,980 | Props total: 4003 4003
Yup cool track. But the song of the year will be the first single off Detox.
 10 years ago '05        #135
LVuittonDon4EVA 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,609 | Props total: 439 439
 rawproduct03 said:
cd is too dope, so dope i downloaded the kanye,winrar,and itunes on my WORK COMPUTER threw it on my ipod the erased my evidence lol now curtis, ill wait till i get home to download that. kanye is that dude
haha I do that sh*t in my college's library all the time
 10 years ago '04        #136
harmonize 
space
avatar space
space
$611 | Props total: 2 2
i was kinda shocked to hear jeezy on Can't tell me nothing. never heard that version, liked it alot better then the one with out him. he has a crazy laugh/whatever the hell that sound is.. its like hu huuuuuuuuuu

yeah i know its kinda early, just post the sh*t that sticks out to you immediatly
 10 years ago '04        #137
Mike T 136 heat pts136
space
avatar space
space
$12,869 | Props total: 18449 18449
The one that comes to mind is from Big Brother

On that Diamonds remix i swear I'll spaz~
Then my big brother came through and kicked my a.ss~

Which is tru cause Jay hopped on there and blacked out


Last edited by Mike T; 08-30-2007 at 03:25 PM..
 08-30-2007, 03:18 PM         #138
AlCapone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^ barry bonds is on the album
 08-30-2007, 03:20 PM         #139
Bristow1978  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
:hang:
I am a Kanye fan and was high disapointed.....i dont think this was on the level of his first 2 albums...like i said i am a fan and not hating but i mean damn...there were only 2 or 3 tracks i care to even ever hear again.
 08-30-2007, 03:23 PM         #140
Twista740  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn son relax the album jus got leaked like 30mins ago,lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
38 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 47
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
72 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
288 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 22
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
94 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
110 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
95 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
248 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 13
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy