Aug 29 - RIHANNA'S DATING A WHITE MAN

most viewed right now
 121
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
74 comments
@wild'ish
most viewed right now
 82
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
17 comments
@hiphop
most viewed right now
 66
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
216 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
158 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Black Girls Starting To Like The White Man?

Props Slaps
 11 years ago '05        #221
Opm 
space
space
space
$1,341 | Props total: 0 0
i fu*k emos in the a.ss
 11 years ago '07        #222
KeepinItTrill 33 heat pts33
space
avatar space
space
$51,320 | Props total: 18113 18113
 Opm said:
i fu*k emos in the a.ss

 11 years ago '04        #223
dog4life 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,690 | Props total: 382 382
 CaramelSmooth said:
:applause: But it's too late, Ive got an Ice box where my heart used to be
I didn't let that fool control my emotions and leave me all cold, he faded away faster than the bruise he left on me.

Maybe I need to date a white dude lol
u need help seriously u need to be slapped for the last couple posts u made and u should seek jesus .
 08-30-2007, 09:19 PM         #224
TheChamp86  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Opm said:
i fu*k emos in the a.ss
hahaha :applause:
 08-30-2007, 09:22 PM         #225
Michael Jordan  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Why is anyone suprised? Didnt anyone see that video of her cheating on her black boyfriend with a white piano player?
 11 years ago '05        #226
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,559 | Props total: 836 836
hahaha if i put a thread called "Justin Timberlake dating a black woman" yall would call me a racist...lol fu*kin pathetic how this works
 08-30-2007, 10:13 PM         #227
TheChamp86  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mattdogg444 said:
hahaha if i put a thread called "Justin Timberlake dating a black woman" yall would call me a racist...lol fu*kin pathetic how this works
true story..i dont give a fu*k tho,same rules for everyone
 11 years ago '06        #228
Hit Em' Up 61 heat pts61
space
space
space
$5,001 | Props total: 1784 1784
 Dub Child said:
unless shes dating me i dont give a fu*k
lmao...exactly
 11 years ago '07        #229
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,253 | Props total: 1637 1637
Who gives a fu*k...shes ok at best...trust I have seen way better west indian chicks than this bi*ch..she regular with nice legs...forehead kind of big though
 11 years ago '07        #230
GP-Thug 
space
avatar space
space
$275 | Props total: 0 0
who gives a fu*k about who's dating who? n*gga I dont give a fu*k!!!!!!!!!
 11 years ago '04        #231
rasheedwallace 56 heat pts56
space
avatar space
space
$25,956 | Props total: 11948 11948
eh...
 08-31-2007, 09:55 AM         #232
SHARRIEFF  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn ol guh got that jungle fever
 11 years ago '06        #233
Kindie 
space
space
space
$369 | Props total: 0 0
sh*t good for them ppl need to quit hating
 08-31-2007, 10:56 AM         #234
leibnitz2004  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the rumor was denied.lol
 08-31-2007, 11:21 AM         #235
j0nHy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Left Hook said:
lol @ thread title 'rihanna's dating a white man'

Who cares if she's dating someone white? sh*t, thats breaking news.
For real man, even if the dude was black that isn't reason enough to make this thread go 10 pages deep, damn.
 08-31-2007, 12:01 PM         #236
YusufSaad  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
that guy is jewish which most white people dont even consider white anyways
 11 years ago '04        #237
strahan2004 40 heat pts40
space
avatar space
space
$5,115 | Props total: 454 454
how racist is that thread ?
 08-31-2007, 01:16 PM         #238
CaramelSmooth  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dog4life said:
u need help seriously u need to be slapped for the last couple posts u made and u should seek jesus .
Yea, slap me for having an opinion...
And for being raised in an AAPRP family...and no, not the life insurance company...

All of us should really find something better to do than post on the internet about people who could give a damn about us, or what we think.
 11 years ago '07        #239
johnnycash 
space
avatar space
space
$1,169 | Props total: 0 0
that's what up.
 11 years ago '04        #240
collegeboy58 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,750 | Props total: 1546 1546
 CaramelSmooth said:
Yea, slap me for having an opinion...
And for being raised in an AAPRP family...and no, not the life insurance company...

All of us should really find something better to do than post on the internet about people who could give a damn about us, or what we think.
whats AAPRP?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 83
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
68 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 69
Drake- Iím Upset
404 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
74 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
35 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
MMA UFC Fight Night 130: Stephen "Wonderboy" Thompson vs. Darren Till
245 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 28
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
118 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 28
Image(s) inside Stanley won the lottery... But don't trust no niggas
33 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
NFL This guy can still shut down your favorite receiver
59 comments
19 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy