Aug 27 - 50 Cent Speaks on Wayne, Ja Rule, Kanye & More

most viewed right now
 159
 Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
146 comments
@hiphop
most viewed right now
 126
 NBA Lonzo Ball still disrespecting Nas
43 comments
@sports
most viewed right now
 56
 OT Auburn banned Corey Myers for smashing his players
9 comments
@sports
most viewed right now
 48
 Video inside Jay Z's Tidal Is Running Out Of Cash & On Verge Of Bankruptcy, Lost $36..
35 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #61
omghi2uBBQ 2 heat pts
space
avatar space
space
$102 | Props total: 2 2
Chamillionaire's "I Get Money" > 50's
 08-30-2007, 12:45 PM         #62
taqweem786  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I dont mind 50 - but I just hate shade 45 and wtf happened to whoo kid, remember when he used to drop mixtapes with Stretch Armstrong, and now he keep kissing 50s a.ss. From what I heard it sounded like them djs were just trying to make things sound far worse than they actually are. Like they trying to stir sh*t up with the the kanye thing, - anything for entertainment.
 08-30-2007, 12:54 PM         #63
yourdad  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Whats Wrong With Him Wanting To Have Everybody Talkin About Him. Thats What U Want To Have When Ur Cds Droppin.
 08-30-2007, 12:59 PM         #64
mrKeepDatWork  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
good to see he still likes to kick ja rule in the a.ss every now and again
 08-30-2007, 02:01 PM         #65
Black_Deuce  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Jae_Mike said:
i not a big fan of fif although the n*gga is one of the realest n*ggas in hiphop, y he backs up everything he speaks with facts, from game, to ja, to wayne, if he says he gonna do it the n*gga doesnt it gotta respect his gangsta wayne bi*ch a.ss better say something since he reppin new orleans and he so called gangsta, my sis went to school with that n*gga its all an image, she called im a sweetheart fu*k outta here im glad to see someone pull his bi*ch card
50 a bi*ch, he dont get no love in queenz no more, at least not in shadyville, not in QB, not in far rock, only in southside and S ozone park
 10 years ago '04        #66
KIngJames23 
space
avatar space
space
$272 | Props total: 5 5
see the thing is lil wayne might be able to merk fif on one track... but fif can comeback with a mixtape devoted to his downfall and thats how he works its a song here a song there then all of a sudden u have 15 disses to lil waynes 1. ive been a fif fan from the start. his music HAS FELL OFF but so hasnt everyone else's THE GAME HAS CHANGED! either go with it or stay on GRODT and every cd prior to that because that was the end of an era in hip hop it was the last of its kind.......
 08-30-2007, 02:29 PM         #67
Maaly6  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Nyuzi said:
On the real, what stans listen to this c*nt?
:applause::applause::applause:

and Wayne WOULD merk 50--50 aint never gone hard on a diss track in his life, he just talks sh*t over a beat for 5 minutes

don't nobody wanna hear that sh*t--if I wanted to hear that, I'd just watch "Wild-N-Out"'s wildstyle comps.
 08-30-2007, 02:33 PM         #68
Maaly6  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ty-murder said:
an reasonable doubt is not better then get rich or die tryin
:thumbsdow

n*gga jump into a volcano wit gasoline drawers on

fu*kin re-re's on Boxden and sh*t--this n*gga is the "RADIO" of Boxden
 10 years ago '07        #69
Willie_Dynamite 
space
avatar space
space
$407 | Props total: 0 0
 ghettofied said:
haha 50 cent should definatly k!ll himself
:applause:
 10 years ago '05        #70
thaillest719 
space
avatar space
space
$2,308 | Props total: 49 49
this dude is a clown, and he makes me laugh when he talks or raps, so i guess he is good at his job of being a clown.
 10 years ago '05        #71
Majestic_GMMB 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,204 | Props total: 171 171
Yall peoples 50 is the truth you got to get the money by any means...say yall wouldn't do the same damn thing in his position...if you wouldn't you lying...that like if you were a football team and you could score off one play everytime would you change it because everybody else is hating...no...so why change his style...and he speaking nothing but the truth
 10 years ago '04        #72
Young Professa 11 heat pts11
space
avatar space
space
$15,174 | Props total: 5430 5430
damn, game didn't break a mil yet?
 10 years ago '06        #73
93G4Life 
space
avatar space
space
$6,418 | Props total: 2 2
50 is smart and Lil Wayne is umm.... lets just say ummmmm..
 08-30-2007, 04:29 PM         #74
dred2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
he said people dont knw wayne's first single off last album???

1. Fireman
2. Hustler Musik/Money On My Mind
3. Shooter

and onl good songs on 50s new sh*t is "I Get Money" (even tho otha n*ggas freestyles was WAYYY better)... and "Ayo Technology" (justin was good on hook, no homo, and da beat is good... dat it).... so basically.. GARBAGE! his album sales gonna go down on Sept. 11 2007 like da twin towers on sept. 11 2001..... so it is visible why he chose dat date, lol (no disrespect to anyone who had anyone on ground zero, jus dont like 50 thinkin he good wen he fell off after "Get Rich Or Die Tryin")
 08-30-2007, 04:33 PM         #75
durdysoufpleya  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
why is he even bothering to go after so many people.
he makes himself stupid and overstretched.
but whatever.
 10 years ago '04        #76
Floeji 
space
avatar space
space
$5,529 | Props total: 68 68
 BlockBurner226 said:
he'll get his.....
MONEY.
 10 years ago '04        #77
Cutty Olds 7 heat pts
space
avatar space
space
$16,462 | Props total: 6614 6614
Haha I didn't really laugh till he got on Ja Rule again...he HATE that n*gga haha
For real whens the last time you heard somebody call a cat a "cock sucker" in a discussion! haha
 08-30-2007, 08:42 PM         #78
Black_Deuce  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dred2 said:
\ his album sales gonna go down on Sept. 11 2007 like da twin towers on sept. 11 2001..... so it is visible why he chose dat date\
haha... no
 08-30-2007, 09:28 PM         #79
youngbrady  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
50 just a bi*ch mades.lut, straight up wayne, game and ja should link up and finish his career. Plus he snitched on Ja and gotti and got them put in prison so he a rat.
 10 years ago '04        #80
Floeji 
space
avatar space
space
$5,529 | Props total: 68 68
 youngbrady said:
50 just a bi*ch mades.lut, straight up wayne, game and ja should link up and finish his career. Plus he snitched on Ja and gotti and got them put in prison so he a rat.
When did Ja and Gotti go to jail you ignorant a**hole?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 67
Pineapple Pwussy 🍍 😻
31 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 45
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
212 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 45
male rape survivor talks about how he got raped twice
51 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 42
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
127 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
141 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
82 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside Response to Joyner Lucas 'I'm Not Racist'
238 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Fake Ashanti Look WAAY BADDER Than The Real Ashanti
34 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy