LMAO @ this lame nigga talkin sh*t

most viewed right now
 82
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
68 comments
@sports
most viewed right now
 59
Image(s) inside Might let her meet the parents
24 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
52 comments
@sports
most viewed right now
 35
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
79 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #641
collegeboy58 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,511 | Props total: 790 790
 synopsis03 said:
i shoulda known as soon as it was redirecting me


How many spins did you sit thru?
 10 years ago '07        #642
g-zus 
space
space
space
$2,779 | Props total: 252 252
 collegeboy58 said:


How many spins did you sit thru?
haha 0 i saw meatspin.com on adressbar and closed the page
 10 years ago '04        #643
ItAlY2BkLyN 238 heat pts238
space
avatar space
space
$22,155 | Props total: 9509 9509
^
 10 years ago '04        #644
Cutty Olds 7 heat pts
space
avatar space
space
$16,474 | Props total: 6632 6632
 Hold That said:

[pic - click to view]

Wow that's is some text book blatant f*g**try right there
 10 years ago '04        #645
collegeboy58 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,511 | Props total: 790 790
 g-zus said:
haha 0 i saw meatspin.com on adressbar and closed the page
Dont lie...meatspin.com aint on the addressbar when you click it...its obvious that youve been to that site before...
 10 years ago '06        #646
King Allister 36 heat pts36
space
avatar space
space
$21,788 | Props total: 173 173
meatspin is a forum classic every one should know bout dat

[pic - click to view]

 08-29-2007, 04:34 PM         #647
Soulja1896  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NefariousNate said:
no one even checks the slaughterhouse except for u n*ggas who all d*ckride each other thats why I stopped posting in ur thread. Here - the thread is on the front page and alot of DIFFERENT non BIASED ppl come and check it out, then they see n*ggas getting exposed. where in the slaughterhouse when we expose you n*ggas u ignore it LOL.

soulja was making fun of t for being white, when he himself was white, then got exposed for asking other n*ggas to like his b00tyhole.

bman got clowned for being retarded .... free post?

slaughter guy is just a dumb gimmick account, i take u as seriously as that gay dude whos hair looks sharpied on.

Basically slaughterhouse = destroyed in this thread - u n*ggas tried but it backfired like:


[pic - click to view]




[pic - click to view]

LMAO At U Having To Make Up sh*t To Get At Me....Im Mexican
 10 years ago '04        #648
ItAlY2BkLyN 238 heat pts238
space
avatar space
space
$22,155 | Props total: 9509 9509
 Soulja1896 said:
LMAO At U Having To Make Up sh*t To Get At Me....Im Mexican
WOAH, WOAH, WOAH!!! What in the wide wide world of sports is goin on here?

Solja how you just gonna pop back in like nothings wrong, after your a.ss got clowned worse than when your mom washed your mouth out with soap for cussin?

Don't try to puff you little chest out 5 days later thinkin' you bad. You're still a bi*ch.

And a f*g**t <--(refer to the post when you told me to "lick your b00tyhole")


P.S. You ain't RRREEEEAAAAALLLLL mexican. You just a taco bell mufukah.
 10 years ago '06        #649
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
 Soulja1896 said:
LMAO At U Having To Make Up sh*t To Get At Me....Im Mexican
i dont know wat your trying to say. your not black.


[pic - click to view]

 10 years ago '06        #650
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
closest thing to s3x, soulja has experienced:

[pic - click to view]



Last edited by NefariousNate; 08-29-2007 at 05:24 PM..
 10 years ago '04        #651
ItAlY2BkLyN 238 heat pts238
space
avatar space
space
$22,155 | Props total: 9509 9509
^^^
WTF?!?!?!

HAHAHAHA what a dumbass
 10 years ago '06        #652
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
thats as close as soulja ever came to s3x
 10 years ago '04        #653
ItAlY2BkLyN 238 heat pts238
space
avatar space
space
$22,155 | Props total: 9509 9509
:applause::applause::applause: :applause:
 10 years ago '06        #654
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
ps. if u dont see bman posting here after i played his pokemon card, you may want to note they exposed him in the slaughterhouse to be Bradley Miller, another wanna be gangster white suburbian who kept on saying "n*gga im not white."

you dudes have suferred a HUGE L.
 10 years ago '06        #655
Bman409 20 heat pts20
space
avatar space
space
$20,409 | Props total: 2485 2485
^LOL! Im not white.. but no matter how much I type it ya'll aint gonna believe it so its pointless to argue with dumb n*ggas online.

I left this thread alone cause ya'll just spamming and aint sh*t funny anymore, just d*ckridin' each other to the fullest.

I didnt get expose either..
 10 years ago '07        #656
ShortDogg636 
space
avatar space
space
$612 | Props total: 0 0
WHO SHAVES THEY LEGS! THAT FUNNY, DO U SHAVE UR ARMPITS! THAT MITE MAKE U f*g 4REAL! BUT I CANT BELIEVE YALL BE ON DIS MUTHAfu*kA ARGUIN! I GUESS SOME PPL JUST LOVE DRAMA!



SHORT DOGG
 10 years ago '06        #657
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
 ShortDogg636 said:
WHO SHAVES THEY LEGS! THAT FUNNY, DO U SHAVE UR ARMPITS! THAT MITE MAKE U f*g 4REAL! BUT I CANT BELIEVE YALL BE ON DIS MUTHAfu*kA ARGUIN! I GUESS SOME PPL JUST LOVE DRAMA!



SHORT DOGG
english motherfu*ker - do u speak it
 10 years ago '06        #658
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20

[pic - click to view]

 10 years ago '04        #659
collegeboy58 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,511 | Props total: 790 790
Where is the Slaughterhouse??
 10 years ago '04        #660
collegeboy58 3 heat pts
space
avatar space
space
$9,511 | Props total: 790 790

[pic - click to view]



That pic gave me a seizure
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
28 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
199 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
80 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
132 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Video inside Nintendo Switch - Life in colour
7 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy