LMAO @ this lame nigga talkin sh*t

most viewed right now
 126
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
82 comments
@wild'ish
most viewed right now
 87
Pusha Takes DIRECT SHOT AT Wheelchair Jimmy DRAKE "It was Never Written Like Q..
218 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
46 comments
@wild'ish
most viewed right now
 55
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
118 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '07        #381
infamxus 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,391 | Props total: 3 3
classic thread
i give it 4.5/5
 11 years ago '04        #382
tommymm96 2 heat pts
space
avatar space
space
$7,512 | Props total: 6 6
 Soulja1896 said:
LMAO AT THESE f*g**tS TEAMING UP AND POSTING GIFs TO TRY TO SAVE THEMSELVES. TOO LATE NOW ALL OF YALL GOT ROASTED
guy, it's the internet
you lose for posting that

"TOO LATE, Y'ALL GOT ROASTED" what a f*g**t, how old are you?10? it's the internet, you don't know these people
 08-23-2007, 09:05 AM         #383
Don Peru  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn this thread is a BEAST....the best part is in the beginning when n*ggaz be getting on ole boy for having SHAVED LEGS....lol...hilarious!!
 08-23-2007, 10:15 AM         #384
CrunkPopeye2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NefariousNate said:
Soulja is trying to save himself the embarassment after i exposed his excitment left him like a lil bi*ch crying, i think ur boy bman even got a pic of u on webcam


[pic - click to view]

LOLOLOL alright yall get outta my photobucket. thats my fu*kin little brother LLOLOLOL
 11 years ago '06        #385
Bman409 20 heat pts20
space
avatar space
space
$20,737 | Props total: 2930 2930
Thread is dead.. free post.
 11 years ago '06        #386
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
LOLOLOLOL yo i didnt know my bad, or i wouldnt have posted lol
 08-23-2007, 10:31 AM         #387
CrunkPopeye2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this thread


[pic - click to view]



i still think this bi*ch will go double plat when mr. nair comes off vacation
 11 years ago '06        #388
Bman409 20 heat pts20
space
avatar space
space
$20,737 | Props total: 2930 2930
^lol

Props.. gotta stay fresh fam.
You must spread some Reputation around before giving it to Slaughter Guy again.

 SkateboardT said:
:rolleyes: of course it is



cuz you have nothing witty to say right? so the thread dies.
Nope.. I have tons of sh*t to say but its boring here reading that ya'll not even puttin' out good insults.

Thus.. this is a spam topic now.. free post.


Last edited by Bman409; 08-23-2007 at 10:39 AM..
 11 years ago '04        #389
ItAlY2BkLyN 239 heat pts239
space
avatar space
space
$23,383 | Props total: 12442 12442
 Slaughter Guy said:
what wit does someone need to diss a kfc chicken fryer?

lmao extra crispy a.ss wigga
HAHAHA
this f*g said wigga!?!?!?! you know he's a 15yr old white kid from the burbs. Get off your moms computer.

And to all the mother fu*kers callin me a meatball :wtf: you loosin'. Tryin' to diss on an Italian is like solja trying to grow a beard. It just ain't neva gonna happen.

 Bman409 said:
^lol

Props.. gotta stay fresh fam.
"you just the a.ssistant pimp. You just supposed to co-sign on everything he say" -Mike Epps - How High.

^^^
ain't it the truth
 08-23-2007, 10:37 AM         #390
Soulja1896  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SkateboardT said:
:rolleyes: of course it is



cuz you have nothing witty to say right? so the thread dies.

[pic - click to view]

 08-23-2007, 10:38 AM         #391
Soulja1896  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ItAlY2BkLyN said:
HAHAHA
this f*g said wigga!?!?!?! you know he's a 15yr old white kid from the burbs. Get off your moms computer.

And to all the mother fu*kers callin me a meatball :wtf: you loosin'. Tryin' to diss on an Italian is like solja trying to grow a beard. It just ain't neva gonna happen.
LOL WTF Did I Tell U U f*g**t, I Didnt Even Acknowledge Your Existence In This Thread
 11 years ago '04        #392
ItAlY2BkLyN 239 heat pts239
space
avatar space
space
$23,383 | Props total: 12442 12442
^^^
You lost when you had to post the same gif twice.

fu*k outa here and go do your homework kid.
 11 years ago '06        #393
Bman409 20 heat pts20
space
avatar space
space
$20,737 | Props total: 2930 2930
Free post..
 08-23-2007, 10:56 AM         #394
Soulja1896  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ItAlY2BkLyN said:
^^^
You lost when you had to post the same gif twice.

fu*k outa here and go do your homework kid.
School Hasnt Started
 11 years ago '06        #395
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
fu*k that sh*t bi*ch


[pic - click to view]

 11 years ago '05        #396
Hold That 104 heat pts104
space
avatar space
space
$37,657 | Props total: 15277 15277
I don't know about yall but I'm still laughing at the kid who shaves his legs.

AAHAHAHHAHA AHAHAHAHAHA HAHAAHAH
 11 years ago '06        #397
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20

[pic - click to view]

 11 years ago '04        #398
ItAlY2BkLyN 239 heat pts239
space
avatar space
space
$23,383 | Props total: 12442 12442
 Soulja1896 said:
School Hasnt Started


graduate college and then come holler at me. Until then, your opinion doesn't count, and nothing you can say will hold any weight.

Now STFU before I smack the puberty out of you.
 11 years ago '04        #399
ItAlY2BkLyN 239 heat pts239
space
avatar space
space
$23,383 | Props total: 12442 12442
 NefariousNate said:

[pic - click to view]

......but really.......:wow:...........but really
 11 years ago '06        #400
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
 Soulja1896 said:
LOL WTF Did I Tell U U f*g**t, I Didnt Even Acknowledge Your Existence In This Thread
man this thread is too funny.....wtf this n*gga is still here


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Image(s) inside She Earned Her Stripes...
23 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
232 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
155 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
93 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
86 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside This Melanin shawty married her sponsor and is now Rich
65 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside Graphics are Blurring the Lines, ya ready for this?.
37 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 10
Video inside Top 10 Comic Book Superheroes NOT from Marvel or DC
35 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy