Aug 16 - Lil Kim The Porn Star

most viewed right now
 112
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
122 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Post Malone almost commits career suicide on stream
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
63 comments
@movies
most viewed right now
 61
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
107 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 10 years ago '04        #61
youngsiz 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,634 | Props total: 3163 3163
so much for being a regular artist and just doin music you drop ya draws down to
 10 years ago '04        #62
BunDLeZ 
space
avatar space
space
$3,242 | Props total: 1 1
 magniff said:
terrible news....I rather see Brandi get bust down
LMAO!!!!
 08-17-2007, 08:58 AM         #63
khmerraps  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 nicoled985 said:
Lol but didn't he have Whitney Houston before then and some other chicks? That's true tho, I gotta watch that tape, is he that good?
NOT AS GOOD AS ME ;)
 08-17-2007, 09:04 AM         #64
donmeca2020  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 nicoled985 said:
wth how does Ray J keep getting all these women? He must be super charming...

probably packing some major heat in them pants thats how, and as for lil kim, i wouldnt mind watching her get fu*ked.
 08-17-2007, 09:25 AM         #65
Steve--O  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol damn
 08-17-2007, 09:43 AM         #66
Loose Cannon  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mista SYN said:
So lemme ask you then, how does Lil Kim's pus*y smell??? or is she always wet, dry? Holla at me, lemme kno. You seem to know how gapped her snatch is, give us all some details.
Sftu u bi*ch a.ss spiderman n*gga. fu*k.
 08-17-2007, 09:49 AM         #67
Steve--O  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 YUNG CALIFORNIA said:
fag**t..... u just like tpain, talkin bout n*ggas d*cks
he does have a donkey d*ck though

no homo :rolleyes:
 10 years ago '04        #68
profit 
space
space
space
$1,403 | Props total: 123 123
t-pain gave rayj the approval so all the chicks wanna do em
1
 08-17-2007, 10:21 AM         #69
CrunkPopeye2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
at last we finally get to see how HIV is transmitted live
 10 years ago '04        #70
Kingbee1979 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,459 | Props total: 73 73
THIS IS A fu*kING LIE..... REMEMBER THE RUMOR KIM WAS IN A pr0n WHEN SHE First came out? she SAID HERSELF her manager Un leaked that to get buzz goin... and it obviously worked...This has no source at all ... TOO FUNNY

TRUST ME U WONT SEE LIL KIM IN NO pr0nO!!! SHE IN DA lab workin on an album to drop in DEC or JAN.....
 10 years ago '05        #71
quigongin7 
space
space
space
$262 | Props total: 0 0
about time
 10 years ago '06        #72
King Allister 36 heat pts36
space
avatar space
space
$21,788 | Props total: 173 173
ITS fu*kING FAKE HOW MUCH TIMES I GOTTA SAY IT YOU LIL RAY J WANNA SUCK OFF
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 27
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
88 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 24
Floor Kids (Game looks dope)
20 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 7
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
70 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 7
Image(s) inside Joyner Lucas responds back to criticisms of “I’m not racist”
103 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
79 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 5
Final Bright Trailer: Will Smith Gets a Magic Wand
17 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 4
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
76 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy