Aug 9 - Lil Wayne - "Without Jay, Nas would probably be working in Burger King"

most viewed right now
 154
Image(s) inside well damn they giving out barber licenses to anyone now
46 comments
@wild'ish
most viewed right now
 118
NBA Is Kyle Kover better than Melo at this point? (Melo responds)
85 comments
@sports
most viewed right now
 109
Image(s) inside To GILF or Not to GILF
136 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 92
Video inside Cop Followed Him Into His Drive Way For A Broken Brake Light...
186 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Is Wayne Right?

Props Slaps
 11 years ago '07        #141
kuruptjatt 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,938 | Props total: 2138 2138
dun matter about the beef, Nas is still good at what he did best, storytelling, I gave you power, Rewind, no other rapper out now could do that, Weezy is good in his own way too, but he can't say sh*t about Nas like that, smoking too much whites
 11 years ago '06        #142
d4deesnuts 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,815 | Props total: 3916 3916
waynes alright but he is nowhere near the best. Actually, he probably is one of the best rappers out now, which shows how bad hip hop is in now.
 08-11-2007, 09:03 PM         #143
em3428  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Boondocks said:
just when i was starting to take wayne serious


getting at Nas that's not going to get you anywhere anymore Nas is done hes legend status and hip hop is dead dropped almost a year ago kind of late


either way i doubt Weezy wud go at Nas

His skipping that route that his mentor took and dodges a hole
lol do u know how many points we got in common lol for that i rep u lmao
 08-11-2007, 10:46 PM         #144
geemoney  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lil wayne is b00ty
 08-11-2007, 11:08 PM         #145
plattinum13  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lil' wayne's gotta stop. he keeps saying all this sh*t about different people hes gonna be to scared to leave his city. he already wont go to philly for fear of his safety. If he keeps this sh*t up he aint gonna be welcomed anywhere. hes corny might have been around for a while but who knows how many songs he actually wrote himself. know gillie did some of his sh*t. is ghost writer might be the best rapper alive. hes just on some milli vannilli type sh*t right now.
 08-11-2007, 11:44 PM         #146
Diggity199  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 luda06 said:
just like cam tryna murder jay-z......fu*k wayne...lemme explain this, wayne is a good rapper but nas way the fu*k better..and juelz santana..who the fu*k? he's dipset isn't he? fu*k dipsh*t set...1 jay, 2 kanye=t.i. 3 nas 4...who knows...
..worst ever..50 sh*ts of cents, dipsh*t set, papoose, tony yayo, eminem..the fu*k these n*ggas thinking ...hip hop dead if nas or jay say it's dead..fu*k lil wayne...ugly muhfu*ka
 08-11-2007, 11:44 PM         #147
Diggity199  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^talk about fu*king censorship..censor lil wayne off this bi*ch..50 too
 11 years ago '06        #148
93G4Life 
space
avatar space
space
$6,418 | Props total: 2 2
LOL.. maybe Lil Wayne didn't hear.. Nas wasn't dissing anybody when he said Hip Hop is dead.. LOL Lil Wayne is gay so his opinion don't matter.
 11 years ago '05        #149
LILGATES9 
space
avatar space
space
$272 | Props total: 0 0
To me artist like wayne is why the hip hop game is fu*ked up now
 11 years ago '04        #150
fat_boyy21 329 heat pts329
space
avatar space
space
$9,815 | Props total: 3507 3507
f




































































































































































a






















































































































































k





















































































































































































































e
 11 years ago '07        #151
xvsanx 
space
space
space
$209 | Props total: 0 0
Hahaha ninja's gettin a big head.
 11 years ago '04        #152
sundance 
space
avatar space
space
$1,777 | Props total: 0 0
This Gotta Be Fake
 08-12-2007, 03:17 AM         #153
SoMe d0p3 Shyt  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wayne shoulda listen to the end of the cd cuz NaS said "hip hop will neva die"... the title caught more attention...if i made a cd sayin' "Wanye is garbage" would u listen...
 11 years ago '04        #154
gutta561 
space
space
space
$917 | Props total: 102 102
 Daville502 said:
Its amazing how many people on boxen dont recognize fake sh*t when its in their face.
You have to understand this is why sites like mediatakeout exist and then people bi*ch about it. This thread is a perfect example n*ggas giving long responses to an interview they think is real.
 11 years ago '07        #155
Luciano24 
space
avatar space
space
$1,103 | Props total: 91 91
i don't know who is worse 50 or Lil' Wayne speaking on everyone in the game.

he's gay, who cares!!
 08-12-2007, 09:00 AM         #156
chefanon  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo, without Jay, wayne azz would b workin @ BK too, cuz without Jay who style would he have copied. and JIgga retirin help this creep azz dude, cuz he ran with that the best rapper alive since the best rapper retired. Jay will son his azz. he know who the best is. check out jigga freestyle on the funk flex show. freestyle is crazy. imma find it and post on here and u tell me if iceberg shawty got a chance against JIGGA MY n*gga!!!!!
 08-12-2007, 09:35 AM         #157
HenryTheMenace  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I guess Lil Wayne wants to kno how it feels 2 get ethered...
 08-12-2007, 09:48 AM         #158
DragOnRR2003  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
props on the article but lil wayne is the one kissin dudes on the lips he aint got room to talk bout anyone and nas would murder waynes career on a single track
 08-12-2007, 09:54 AM         #159
donmeca2020  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
that n*gga is too full of himself, he thinks he can tear Nas apart? HAHAHAHA Nas has been around the best, battled the best, and even slayed the best to think wayne, a mediocore rapper who happens to be blown up because alotta teenage girls and some jits are buy his cds, can even compete with Nas or even when he speaks about Pac this n*gga is just too much now, i give it another year and cash money will disappear again like they did back in the day.
 11 years ago '05        #160
BaLLa4LiFe 
space
space
space
$1,444 | Props total: 22 22
haha lil wayne. if pac heard him say that sh*t there would be another hit em up out. wayne is trash. compared to 2pac and nas.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
ashley graham killing it i'm sold yo!
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
Video inside F*ucking Black Guy
140 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 40
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
46 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 23
Video inside Steph unveils the new Curry V Low, Finally a good looking Curry shoe?
40 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 19
Image(s) inside Fresh Prince Of Bel Air Mansion 2018
74 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside New Shazam Poster!!?
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside Sony CEO: “The PlayStation 4 Is Entering The Final Phase Of Its Life C..
142 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy