Private Party Lastnight At Lebron James Crib In Akron

most viewed right now
 182
Image(s) inside Kylie Jenner now looks like Kim Kardashian
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 147
NBA This dude actually called the cops on a guy who fouled him in a pickup bas..
92 comments
@sports
most viewed right now
 107
Image(s) inside Wifey Type 💍💎👰🏽
27 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 99
Video inside "You got fu-ked in your ass by me and Bleek at the same time" - Boosie
83 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '04        #61
young shiz 3 heat pts
space
space
space
$1,188 | Props total: 176 176
 Melo_15_Jesus said:

[pic - click to view]

 06-17-2007, 12:27 PM         #62
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ya'll are crazy
 11 years ago '06        #63
RAZAH CUTS 6103 heat pts6103
space
avatar space
space
$56,365 | Props total: 25482 25482
Them ain't real pics of Lebron's house people.....they ain't finished building Lebron's house.....
 11 years ago '06        #64
RAZAH CUTS 6103 heat pts6103
space
avatar space
space
$56,365 | Props total: 25482 25482
 Ldogg310 said:
I dont know if that is one of his earlier houses or not but you honestly think lebron has only one house and it's "not finished being built" ??
uhhhhh yeah, he's gettin a brand new mansion made that's bigger than the fu*kin whitehouse.....amd it ain't done yet.....

don't know where he's stayin now tho....
 11 years ago '04        #65
Javon23 291 heat pts291 OP
space
avatar space
space
$48,935 | Props total: 15586 15586
 Javon23 said:
yes thats one of 4 houses bron currently owns
^^^^^^^^^^^^^
 11 years ago '04        #66
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$15,424 | Props total: 788 788
go retire again please

or

atleast go outside
Total Posts: 17,318 (13.79 posts per day)...wow
 06-17-2007, 12:56 PM         #67
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This sh*t is crazy
 11 years ago '04        #68
Javon23 291 heat pts291 OP
space
avatar space
space
$48,935 | Props total: 15586 15586
 NYCNYCNYC said:
go retire again please

or

atleast go outside
Total Posts: 17,318 (13.79 posts per day)...wow
you know damn well i was a bookie and up countless gifs
nice try homie
 06-17-2007, 01:00 PM         #69
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yo how come lebron ain't got no plasma?

I even got one
 11 years ago '04        #70
Javon23 291 heat pts291 OP
space
avatar space
space
$48,935 | Props total: 15586 15586
 illicitx said:
Yo how come lebron ain't got no plasma?

I even got one
lol dude has 6 plasma's in there
2 projector's in the basement. and a big screen down there.
one of the pics of his living room shows one but i took it down
ill put this one back up though
million dollar house. his moms spends most her time here even though she
also has an apartment in downtown cleveland. so this house is more upscale and professionally decorated. also sits on half acre land

[pic - click to view]

 06-17-2007, 01:07 PM         #71
Big Dee 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Javon23 said:
you know damn well i was a bookie and up countless gifs
nice try homie
you're still a geek. just one with an e-job
 06-17-2007, 01:10 PM         #72
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Javon23 said:
lol dude has 6 plasma's in there
2 projector's in the basement. and a big screen down there.
one of the pics of his living room shows one but i took it down
ill put this one back up though
million dollar house. his moms spends most her time here even though she
also has an apartment in downtown cleveland. so this house is more upscale and professionally decorated. also sits on half acre land

[pic - click to view]

That TV in the living room was no flat screen plasma, and I ain't gonna even debate over that sh*t.

wtf you showing a picture of a house for?

And why the hell do you know where his mom is living? You do charity work.
 11 years ago '04        #73
Javon23 291 heat pts291 OP
space
avatar space
space
$48,935 | Props total: 15586 15586
 illicitx said:
That TV in the living room was no flat screen plasma, and I ain't gonna even debate over that sh*t.

wtf you showing a picture of a house for?

And why the hell do you know where his mom is living? You do charity work.
you have nothing else better to do then hate on the next man
 11 years ago '06        #74
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,747 | Props total: 20160 20160
did you have a 3some with the 2 other Lebron stalkers that snuck in his house?
 06-17-2007, 01:18 PM         #75
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Javon23 said:
you have nothing else better to do then hate on the next man
Hate? mother fu*ker I've never even heard of you until you began posting GIF's as if it was busting a nut.


I just asked a simple question. bi*ch a.ss n*gga
 11 years ago '04        #76
Javon23 291 heat pts291 OP
space
avatar space
space
$48,935 | Props total: 15586 15586
 illicitx said:
Hate? mother fu*ker I've never even heard of you until you began posting GIF's as if it was busting a nut.


I just asked a simple question. bi*ch a.ss n*gga
just another hating cracker talking sh*t on the next
get a life dog
 06-17-2007, 01:20 PM         #77
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol @ this mother fu*ker giving me a bad rep.

I hope everyone continues to sh*t on you in this thread
 11 years ago '04        #78
VerballyAbusive 
space
space
space
$4,551 | Props total: 365 365
 TheKidHypno' said:
retiring from message boards because people make fun of you and come back a week later being a slave to everyone who wants a gif so you can be accepted again is lame
n*gga, shut the fu*k up
 06-17-2007, 01:30 PM         #79
Big Dee 
space
space
space
$n/a | Props total:  
@ this f*g. i aint seen d*ckriding like this since Shanaynay got to meet Kid on Martin. n*gga snappin pictures like he at the Omarion meet & greet


lebron probably put a post-it note on the bulletin board lettin his minions at the office know that they were finally invited to his house without having dogs sicced on em and this homo is runnin around like he's poppin bottle w/ him. at least everybody else but javon & the ugly bi*ches had the common sense to know that he was just tryna be nice
 11 years ago '04        #80
VerballyAbusive 
space
space
space
$4,551 | Props total: 365 365
The house looks good to me. I don't know what type of fantasy houses yall live in..And plus, Lebron most likely has more than one house. This isn't necessarily his permanent house. He has a new one of the way.

Why would Javon lie??


Last edited by VerballyAbusive; 06-17-2007 at 01:32 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Image(s) inside Nobody denyin this big titt1ed Hawaiian
34 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Video inside Accomplished Milf Julia Ann advice on how to bag Milfs
123 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Image(s) inside now I ain't with that gay incest sh-t, BUT...
151 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside Mark Whalberg a good dude out here feeding the homeless, wait a min tha..
147 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 19
Video inside Jul 16 - Child-killer taunted investigators for 30 years with notes. DN..
84 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 16
Image(s) inside New Polo Bear Sweater
54 comments
21 hours ago
@gear
most viewed right now
 11
Video inside Why do we boil Lobsters?
154 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Video inside Lil Boosie Responds To His BM
176 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy