2007 NBA Finals: Cleveland Cavaliers vs. San Antonio Spurs

most viewed right now
 144
NBA Nas got the last laugh
50 comments
@sports
most viewed right now
 109
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
241 comments
@hiphop
most viewed right now
 84
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
393 comments
@news
most viewed right now
 78
Article inside 10 Songs That Biggie Recorded But No One Has Found
14 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who you got?
Spurs in 4 35 19.66%
Spurs in 5 41 23.03%
Spurs in 6 20 11.24%
Spurs in 7 3 1.69%
Cavs in 4 6 3.37%
Cavs in 5 0 0%
Cavs in 6 22 12.36%
Cavs in 7 14 7.87%
Fuck the Spurs 25 14.04%
Fuck the Cavs 12 6.74%
Voters: 178. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 10 years ago '06        #381
jj01 
space
avatar space
space
$44,947 | Props total: 4666 4666
sick a.ss intros

if cavs cant get hyped after "victory" and "2nd coming" they have fu*kin problems.


damn i wish we would change our intro, sh*ts been the same for decades now smh.
 10 years ago '04        #382
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,247 | Props total: 4 4
c'mon bronbron beat these muthafu*kas!!!!!!!!!!
 10 years ago '06        #383
w113mrl 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,809 | Props total: 23 23
they k!lled that sh*t, that national anthem was fu*kin sic, ancoucers, crowd, fire, vidoes, intros, and music i would be out of my skull if i was at that game right now
 10 years ago '04        #384
stalyon2004 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,191 | Props total: 0 0
 jj01 said:
sick a.ss intros

if cavs cant get hyped after "victory" and "2nd coming" they have fu*kin problems.


damn i wish we would change our intro, sh*ts been the same for decades now smh.
Yeah that intro was sick....they look hungry tonight...I'm pullin for the Cavs
 10 years ago '06        #385
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,615 | Props total: 2237 2237
 jj01 said:
sick a.ss intros

if cavs cant get hyped after "victory" and "2nd coming" they have fu*kin problems.


damn i wish we would change our intro, sh*ts been the same for decades now smh.
Even I got gassed from that sh*t...

*shoots into Nerf hoop like Bird*
 10 years ago '06        #386
w113mrl 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,809 | Props total: 23 23
we had long enough to get our sh*t straight, first finals ever you better have some sic intros, haha
 06-12-2007, 08:06 PM         #387
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yeah that intro was fu*kin bangin, Cavs win
 06-12-2007, 08:14 PM         #388
illicitx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol @ roberto that dumb mother fu*kin moron
 10 years ago '06        #389
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,615 | Props total: 2237 2237
 illicitx said:
lol @ roberto that dumb mother fu*kin moron
Oberto....:rolleyes:
 10 years ago '04        #390
Sabotage 9 heat pts
space
avatar space
space
$17,240 | Props total: 35 35
 yumflip said:
Oberto....:rolleyes:
im 100% sure oberto flops more than manu and verajao combined. every play the dude is FLYING off somebody like some hurricane tossed him back 4 feet
 10 years ago '06        #391
jj01 
space
avatar space
space
$44,947 | Props total: 4666 4666
might be the cavs night, we not gettin the bounces right now missing gimmies. but damn cavs only up 1.
 10 years ago '04        #392
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,247 | Props total: 4 4
game is officially over bron got 3 fouls..................
 10 years ago '04        #393
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,247 | Props total: 4 4
sumbody got to do sumthin!!!!!!!!!!!!!!! please god let the cavs win this series!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 10 years ago '06        #394
jj01 
space
avatar space
space
$44,947 | Props total: 4666 4666
dont know about that foul on duncan, manu's turn to step up now.
 10 years ago '06        #395
25toLife  OP
space
avatar space
space
$4,177 | Props total: 11 11
 DPGUNIT said:
game is officially over bron got 3 fouls..................
well since lebron got 3 fouls, the refs had to give a phantom foul to duncan to make it even. way to go, retards.
 10 years ago '05        #396
StateProperty88 34 heat pts34
space
avatar space
space
$39,873 | Props total: 8394 8394
good game thus far...cavs role players stepping up
 10 years ago '04        #397
aerokid240 4 heat pts
space
space
space
$2,235 | Props total: 0 0
what a lame foul call on duncan for his third. The refs f*kin up this game already in favor of the cavs
 10 years ago '06        #398
jj01 
space
avatar space
space
$44,947 | Props total: 4666 4666
damn it fab, in the jazz series u couldnt miss now u look like larry hughes out there.
 10 years ago '06        #399
jj01 
space
avatar space
space
$44,947 | Props total: 4666 4666
smh, yall should be up 10+ right now instead of being down 2. mike brown, do what u do best at halftime so your boys come out the way they usually do, and we can extend that lead in the 3rd.
 06-12-2007, 09:15 PM         #400
LJay 
space
space
space
$n/a | Props total:  
you know the NBA is dead when n*ggas is interviewing Bruce Bowen at halftime
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Pineapple Pwussy 🍍 😻
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
51 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
220 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 15
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
194 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
148 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
male rape survivor talks about how he got raped twice
63 comments
24 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy