"WHAT DID YOU WEAR TODAY?" June 2007

most viewed right now
 150
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
113 comments
@hiphop
most viewed right now
 94
Image(s) inside 50 cent Ex likes photo of his shooter Hommo on IG
47 comments
@hiphop
most viewed right now
 64
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
101 comments
@news
most viewed right now
 51
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
52 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-02-2007, 05:58 PM         #21
G0tti  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dela best fit i seen son
 11 years ago '06        #22
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,412 | Props total: 102 102
 mikeydooodie said:
u wore 3 diff outfits at six flags?
3 parks-3 days

water park 1 day

theme park 1 day

safari 1 day
 11 years ago '06        #23
mikeydooodie 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,910 | Props total: 209 209
 TheKidHypno' said:
3 parks-3 days

water park 1 day

theme park 1 day

safari 1 day
oh ... i dunno i usually just go to six flags one day and try to hit as much as i can
 11 years ago '06        #24
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,412 | Props total: 102 102
 mikeydooodie said:
oh ... i dunno i usually just go to six flags one day and try to hit as much as i can
yeah but i dont like rushing, waterpark was only open on monday, and the theme park takes a whole day anyway

today

10 deep x glow in the dark blazers

[pic - click to view]



[pic - click to view]

 11 years ago '06        #25
SaTown's Finest 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,661 | Props total: 590 590
Nice fit Hyp, I tried those Blazers on in Austin about a week ago and they just didn't look right on my feet.
 11 years ago '06        #26
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,412 | Props total: 102 102
yeah kinda funny at first but one of the most comfortable shoes i own
 06-03-2007, 12:20 AM         #27
Listerine II  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
not the kinda shoes to wear with shorts imo, u lookin like a clown
 06-03-2007, 12:32 AM         #28
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wore these tonight..

[pic - click to view]

 06-03-2007, 01:16 AM         #29
ClearSmoke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nice sambas tCap. fit is fire
 06-03-2007, 01:49 AM         #30
Quixotic1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mikeydooodie said:
u wore 3 diff outfits at six flags?
haha u dumb for dat one.
 06-03-2007, 01:51 AM         #31
Quixotic1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
tcap you stay flyyy-ayyyy-ayyyy. whachu do son? we needs 2 meet in da financial spot.
 11 years ago '05        #32
still tippin' 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,756 | Props total: 315 315

[pic - click to view]




[pic - click to view]



stussy x bape
 11 years ago '04        #33
jake_starrz 
space
avatar space
space
$978 | Props total: 0 0
 Listerine II said:
not the kinda shoes to wear with shorts imo, u lookin like a clown
hypno needs to stick to the bugle boy jeans cause dudes always looking like a fu*king clown. i would laugh my a.ss off if i saw this f*g**t rocking that sh*t,
 11 years ago '06        #34
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,412 | Props total: 102 102
damn, the haters took awhile to start showin up

and if you saw me you wouldnt do sh*t but keep it movin
 11 years ago '04        #35
I Need Music. 
space
avatar space
space
$2,826 | Props total: 0 0
my dude Hyp stays f!ghting with motherfu*kers in this thread.

 11 years ago '06        #36
mikeydooodie 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,910 | Props total: 209 209
 Quixotic1 said:
haha u dumb for dat one.
nah actually i dont know any normal person that goes to six flags 3 days in a row thats all :finger:

its not disney world its six flags :rolleyes:
 11 years ago '04        #37
Grisly 29 heat pts29
space
avatar space
space
$6,991 | Props total: 1349 1349
smh lol

hyp, you a cool a.ss dude
i aint got nuthin bad to say bout you
and im a real a.ss n*gga

your fits is clean, you obviously gettin some kind of money, and you got a cute girl.....so yah mean, im laughin wit you at these dudes, for actually gettin bent out of shape about a nother grown mans life. lol.

n*ggas is really clowns.
got dudes talkin b out they wanna beat you up and steal your sh*t.
over the internet none the less. lol.
thas how u know u doin somethin right homey

and TCap, fu*k you and them fresh fits maaaaaan!
that username gon be burned in my memory forever like "yo, this n*gga TCAP had this one fit...."
 06-03-2007, 01:28 PM         #38
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^thanks man

Yea I never get hated on, I dono why, but Im happy I dont lol

I do appreciate all the love u guys give me though
Thanks Smoke, Quixotic1, SquirrelXss, and Grisly

Btw, Grisly ur a funny dude lol, Spread my name though, make me a legend loll!!

And stop ridin Hypno, thats my boy..his fits are dope, his collection is serious, he gets money and has a hot girl...no need to hate on him
 11 years ago '04        #39
jake_starrz 
space
avatar space
space
$978 | Props total: 0 0
 tcap said:
^^thanks man

Yea I never get hated on, I dono why, but Im happy I dont lol

I do appreciate all the love u guys give me though
Thanks Smoke, Quixotic1, SquirrelXss, and Grisly

Btw, Grisly ur a funny dude lol, Spread my name though, make me a legend loll!!

And stop ridin Hypno, thats my boy..his fits are dope, his collection is serious, he gets money and has a hot girl...no need to hate on him
we all know that aint his girl, its his sister. and shes letting everyone hit. hypno looks like the biggest f*g**t ever wearing that sh*t. @ a fat whiteboy wearing all that sh*t.
 11 years ago '06        #40
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
yea i think tcap has some of the freshest fits, like its not exactly these crazy hypebeast fits (which at times look retarded / dont match at all) but they are like simple and fly - which is what I think most us normal dudes go for, and he just got those fits for MONTHS - im still getting my game up :( its hard though Im trying to manage my money and sh*t and I look back and I've spent like 3 gs on clothes already the past 4 months, and Im not even comfortable with my fits yet - I have alot of polos, and tees but I need more shoes to match all of them ...


this sh*t is like drugs.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 33
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
82 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 20
Erykah badu shows that fur burger
84 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside Might let her meet the parents
79 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Article inside Dad challenges daughter’s boyfriend to video game grudge match, gets ..
18 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 11
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
85 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 10
Video inside Hugh Jackman Clarifies Disney-Fox Merger & Wolverine Joining the Avenge..
25 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 7
What's the best punchline you heard this year?
95 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
278 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy