▒▒ Post Your New Pickups June 2007 ▒▒

most viewed right now
 180
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
90 comments
@hiphop
most viewed right now
 129
Phat ass white girl for real
36 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 97
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
75 comments
@hiphop
most viewed right now
 85
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
116 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '04        #361
synopsis03|m 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,780 | Props total: 286 286
 CIDF said:
* awaits t caps review of the phone*
i got u so so far the complaints i've heard are u cant record video with the camera u can't select ur music as a ringtone and the phone has no mms and is not 3g compatible so far no glitches freezing or still screens so its still a good look in that department everyone keep talking bout the update but truthfully it's probly only gonna be hardrive space bigger hard drive space and maybe being able to record video but i see hardrive being the only physical change every other update is most likely gonna be downloadable


Last edited by synopsis03; 06-30-2007 at 05:26 PM..
 06-30-2007, 07:08 PM         #362
A-Kay Dem Down 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SquirrelXss said:


Ill post my clothes when they get it. And YES it is legal. i dont wanna hear any hate.

this dude on some Solid Snake sh*t..

ish looks hard tho..
 10 years ago '04        #363
I Need Music. 
space
avatar space
space
$2,826 | Props total: 0 0
 chardonnay said:
you just ignorant, and you always been I cant count how many times you just disagree on EVERYTHING of mines in here
you're right. you got it. you win.


Last edited by I Need Music.; 07-01-2007 at 09:04 AM..
 10 years ago '05        #364
xclusive2k5 
space
avatar space
space
$5,075 | Props total: 1059 1059
^*COUGH*BULLsh*t*COUGH*
 07-01-2007, 12:38 AM         #365
tcap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thanks nyknicks!! I would but startin a clothin company is a hit or miss thing..I dont want sink a ton of money in a dead beat project ya know?

and thanks for all the comments for the iPhone...
IMO its dope as fu*k
sooo easy to use, the features are un believable and the touch screen work PERFECTLY
they really worked out all the kinks before release..hopefully nothin goes wrong with it glitch wise
 07-01-2007, 02:54 AM         #366
iAM 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i HEARD THERES A RIP OF THA OS THATS USED ON THA iPHONE GOIN AROUND N U CAN INSTALL IT ON ANY SMART PHONE AND IT WOULD WORK JUST LIKE THA iPHONE....EVEN THA TOUCH SCREEN N ALL THAT N SINCE JUST ABOUT EVERY SMART PHONE GOT A SAN DISK THING U JUST BUY A HUDGE SAN DISK CARD AND U CAN PUT MUSIC ON THERE LIKE ITS A IPOD...BUT IDK...I DOUBT ITS LIKE THA IPHONE I KNO SOME KID THAT GOT ONE...sh*tS OFF THA HOOK N IT IS EASY TO USE....COST ALOT BUT I DONT THINK ITS WORTH THA PRICE IMO


Last edited by iAM; 07-01-2007 at 02:55 AM..
 10 years ago '06        #367
m!ck3y 2 heat pts
space
avatar space
space
$9,246 | Props total: 628 628
I wish i knew where to get tha OS at..sh*t would be hott
 07-01-2007, 01:26 PM         #368
codeine 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 I Need Music. said:
you're right. you got it. you win.
dont try to switch it up, as the sh*t was like 3 months old, you said my purple pumas was ugly, man I think you also said my dinos as in DINOSAUR JRs wasnt poppin either.
 07-01-2007, 02:25 PM         #369
-DDKing13- 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow...this place really fell off. when i look at Freshfam, then i look at this place, this place really sucks a.ss haha. There's too much f*g**ts, and too much hate here.
 10 years ago '04        #370
I Need Music. 
space
avatar space
space
$2,826 | Props total: 0 0
Dino Jr's are ugly as fu*k. nothing has changed about that.
so yeah, that probably was me. just stating the obvious.

And I don't remember any purple puma's, but it's whatever.
 07-01-2007, 02:57 PM         #371
tcap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thanks jaymos...the phone was $650 (8GB)...it seems good to me, no real problems...plus it can update it self through iTunes so hopefully that will eliminate bugs and stuff
 10 years ago '06        #372
kove 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,288 | Props total: 0 0
adding to my lot of cars :)
06 sentra 1.8 SE


[pic - click to view]



[pic - click to view]

 10 years ago '05        #373
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
 moneystacks99 said:
lol
unless that lemar dauley shirt was preused then its fake


and u say ur rockin a 'fake sh*t aint fresh shirt' smh
u hypocrite a.ss n*gga
i bet ur 'fake sh*t aint fresh ' shirt is fake
YOU n*ggaS IS DUMB AS fu*k. WOW YOUR A HATER I DONT WEAR NO FAKE CLOTHES NEVER HAVE NEVER WILL. THATS A DAMN HANGER THATS NOT THE TAG U DUMB fu*k. THAT SHIRT IS NOT FAKE MY STYLE > YOURS LAME U WILL NEVER EVER SEE ME IN THIS FASHION sh*t I SHOULD SPIT ON U FOR SAYIN I WOULD BUY FAKE sh*t PLZ k!llA YA SELF ITS A DAMN HANGER DUMB a.ss
 07-02-2007, 12:19 PM         #374
-DDKing13- 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bomester said:
did u guys stop to think, that might be a hanger??
it is a hanger lol. it's one of those hangers you get from the dry cleaners.
 10 years ago '05        #375
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
 moneystacks99 said:
where did you buy your shirt, white boy?
its a hanger your dumb dont wrry where i got the shirt from. and why u bringing race into this sh*t wen really im not even white. u should feel dumb cause my shirt aint fake and i aint white u dumb bi*ch
 10 years ago '04        #376
ItAlY2BkLyN 238 heat pts238
space
avatar space
space
$22,155 | Props total: 9511 9511
 moneystacks99 said:
where did you buy your shirt, white boy?
^^^^^^^^^^^^^
STAYS GETTIN' OWNED


homeboy ain't even white. It's a pic of some goofy a.ss white fool with a big a.ss OWNED across it. Am I just trippin or can anyone see that pic?
 10 years ago '05        #377
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
 ItAlY2BkLyN said:
^^^^^^^^^^^^^
STAYS GETTIN' OWNED


homeboy ain't even white. It's a pic of some goofy a.ss white fool with a big a.ss OWNED across it. Am I just trippin or can anyone see that pic?
lol word dude always talking sum dumb sh*t. yea thats my avy my dude u aint trippen. o boy who talk is lame i aint gonna ruined the thread with dis fool
 07-02-2007, 11:05 PM         #378
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dont wanna let n*ggas open about my little jewel. this is the second major movie ive seen early from this place with no problem, nobody even knows about it. BTW the movie is CRAAACK best movie ive ever seen bar none
[pic - click to view]

 07-02-2007, 11:31 PM         #379
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nope, take spiderman3, ghost rider, and fantastic 4 2 and put them together and that supermovie does not even come close to this. this was the best movie i have ever seen and is a must see for everybody on the planet earth
 10 years ago '04        #380
bomester 
space
avatar space
space
$2,634 | Props total: 0 0
how come we don't have a july thread yet??
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
146 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
113 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
57 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
143 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
206 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 9
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
29 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy