May 30 - Designers create "C-STRING" (with pictures)

most viewed right now
 289
Image(s) inside Drakes sends invoice to Def Jam via IG!
139 comments
@hiphop
most viewed right now
 203
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
110 comments
@hiphop
most viewed right now
 112
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
95 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
NBA Ayesha Curry tries to get physical with drunk Rockets fan.
103 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '04        #81
LitO 
space
avatar space
space
$4,042 | Props total: 367 367
Them sh*ts look like they'll fall off if a chick is runnin or walkin funny.
 11 years ago '04        #82
moneyiami 
space
avatar space
space
$180 | Props total: 5 5
just give my chick some boy shorts and im good
 06-02-2007, 05:04 PM         #83
stackmatics  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao @ the clamp funk trapper
 06-02-2007, 05:29 PM         #84
Sleepy_Ray  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
sh*t... might as well just not wear no bikini. Fo reel bugs goin be crawlin all up they a.ss now
 11 years ago '06        #85
Dungeonboy 
space
avatar space
space
$209 | Props total: 0 0
Daamn them sh*ts are ill, why cant i think of sum sh*t like that...
 11 years ago '04        #86
sundance 
space
avatar space
space
$1,777 | Props total: 0 0
looks like a good idea
 06-02-2007, 07:15 PM         #87
Tha_D  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
They actually let women wear this sh*t yet out on the sand? Clumps of sand n sh*t hangin off the plastic or whatever its made of. It's another item for the 'its uncomfortable to wear, n you have to watch how you stand, n try not to sit but i think it looks hot' shelf.
 11 years ago '07        #88
Kala Babu 
space
avatar space
space
$2,271 | Props total: 127 127
i needa get a zune like real badddd!!! sh*ts soo dope
 11 years ago '04        #89
MTownNig 
space
space
space
$206 | Props total: 0 0
 ItAlY2BkLyN said:
hell yea girl, hoe it up:applause: :applause: :applause:

"excuse me miss, you dropped your sunscreen" :wow:
Haaaaa!!!!
 11 years ago '04        #90
DCbullets202 
space
avatar space
space
$1,361 | Props total: 0 0
*Waits for Bill O'Riely to hear about this and go completely ape sh*t for weeks on end*
...and blame hip hop for it
 11 years ago '05        #91
Tonero 8 heat pts
space
avatar space
space
$7,009 | Props total: 3343 3343
old news
 08-09-2007, 11:26 AM         #92
Danja2Society  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Cyber Hater said:
can't wait to see a bi*ch rocking one of these at the airport!

*metal detector* "Beeeeeeeeeeeeeep"

*security* "Maam, we've wanded u down and we can tell there is a metal object by or in ur v*gina"


People on this site are hilarious.
 11 years ago '04        #93
DatBoiCooley01 
space
space
space
$152 | Props total: 0 0
I wanna see it from the back
 11 years ago '05        #94
stickemup 
space
avatar space
space
$8,977 | Props total: 0 0
 Cyber Hater said:
can't wait to see a bi*ch rocking one of these at the airport!

*metal detector* "Beeeeeeeeeeeeeep"

*security* "Maam, we've wanded u down and we can tell there is a metal object by or in ur v*gina"
can't wait till the dude says "REMOVE IT."
 08-09-2007, 12:17 PM         #95
King Juels  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn this is the sh*t, all my girls must have this in the bedroom only. :D
 11 years ago '05        #96
4evaYoung 
space
avatar space
space
$598 | Props total: 0 0
lol. wow. somebody get mystical on the phone
 08-09-2007, 12:29 PM         #97
gmoney18726  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
that's hot ..i can't wait to see one in real life........in front of me lol lol lol
 08-09-2007, 12:50 PM         #98
nisgaa_baller  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Nice sh*t!!! :)
 11 years ago '06        #99
tdub-zr0 139 heat pts139
space
avatar space
space
$29,378 | Props total: 17477 17477
Wow! I hope those become a popular style for beach-going chicks. Cuz ya know, the kid bringing da camcorder! LOL!
 08-09-2007, 01:06 PM         #100
Lil Killa Cam  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Goddam imma be pissin bi*ches off when im running down the bi*ch rippin the muhfu*kas off lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 38
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
68 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 35
I will marry this woman for real.
123 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Video inside NBA YoungBoy Hitta Whippin that Draco like John Wick
61 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
30 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
May 23 - Milwaukee Teen (15) brutally tortured, stabbed and burned over stolen..
57 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Zack Snyder's Original Five-Movie Arc Would Have Been Something Special
56 comments
22 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy