gucci mane would end papoose career in a freestyle battle

most viewed right now
 80
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
53 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
150 comments
@wild'ish
most viewed right now
 58
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
46 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
194 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-09-2007, 11:35 PM         #101
601finest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stickemup said:
hip hop is dead
hip hop is not dead it has jus evolved.
 06-09-2007, 11:41 PM         #102
The Impaler  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Gucci > Brian Austin Green > Papoose
 06-10-2007, 12:16 AM         #103
JuicyCouture1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol @ this thread y'all wylin

i never listened to gucci like that that]
 06-10-2007, 12:18 AM         #104
luda06  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Jay-Z on Do it again
"Both arms are chunky the sleeves on chill
Any given times a hundred G's in your grill"

 the hater said:
Got a house around my neck, and my wrist on chill
Any given time, 250 in ya grill (a quarter million?)



so icy > papoose 54 mixtape discography
*waits for gucci mane greatest hits cd*
 11 years ago '04        #105
fmills15 
space
avatar space
space
$1,560 | Props total: 19 19
man, i didnt think gucci was a well know artist. i remember when he was just another dope boy going round bootlegin his own cd. i guess every since he k!lled ole boy he gettin more respect for what he rap about.
 06-10-2007, 01:01 AM         #106
mikejonesrules  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
gucci mane and mike jones track would = instant classic
 06-10-2007, 01:21 AM         #107
not_a_haracero  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
gucci mane is wack....


Last edited by not_a_haracero; 06-10-2007 at 01:22 AM..
 11 years ago '06        #108
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,949 | Props total: 13571 13571
i would love 2 hear a cam'ron & gucci mane song
 06-10-2007, 12:05 PM         #109
tapride  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 11 years ago '06        #110
RoBCaSh 
space
avatar space
space
$1,487 | Props total: 169 169
 Triple6Raidr305 said:
dat old a.ss song, dat aint even coochie man's verse anyway
LMAO!!!! yea homie is a a**hole..
 11 years ago '06        #111
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,949 | Props total: 13571 13571
she like my chaine mane
 11 years ago '05        #112
bigpinero 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,539 | Props total: 570 570
law libraries > mane
 11 years ago '04        #113
Lemonade41 
space
space
space
$381 | Props total: 0 0
gucci cool with me, but this post was made to get a rise outta people, and it worked
 11 years ago '07        #114
Cordell88 
space
avatar space
space
$126 | Props total: 0 0
lolllllll cant be serious

gucci my nig tho


Last edited by Cordell88; 06-10-2007 at 01:42 PM..
 06-10-2007, 02:52 PM         #115
mikejonesrules  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
gucci mane would destroy jay z nas & rakim careers all at the same time
 11 years ago '06        #116
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,949 | Props total: 13571 13571
 mikejonesrules said:
gucci mane would destroy jay z nas & rakim careers all at the same time

ya diiiiig
 06-10-2007, 05:29 PM         #117
TheGremlin  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yea.. gucci is real hip-hop

nobody in the game can touch him right now
 11 years ago '05        #118
yunsta 24 heat pts24
space
avatar space
space
$1,916 | Props total: 613 613
man jeezy sh*tted on jucci man.. . lol i dont even like pap but come on this is a lil too much.
 11 years ago '06        #119
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,949 | Props total: 13571 13571
gucci got 2 classic albums

his mixtapes r better den most rappers albums

 06-10-2007, 06:41 PM         #120
mikejonesrules  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Go Head, Go Head
Go Head, Go Head
Go Head, Go Head
Go Head, Babygirl Go Head
Go Head, Go Head
Go Head, Go Head
Go Head, Go Head
Go Head

[Chorus: x2]
Shawtii gotta a.ss on ha (on ha)
Imma put my hands on ha (on ha)
Imma spend a couple grand on ha (on ha)
Imma pop a rubberband on ha (on ha)

[Verse 1: GUCCI MANE]
Im tryna figure which chick imma see today (see today).
Picked up a young gurl, looked like Lisa Ray (Lisa Ray).
When I seen ha in da club said I gots to get ha (gots to get ha),
Cuz she might be Trina sista (Trina sista).
Gotta gurl look just like Lauren Hill (Lauren Hill),
Took ha to da crib cuz she kno? wut it is (she kno? wut it is).
Imma bump ha but I cant stand ha daddy do? (daddy do?)

But she got mo? a.ss than Jackie O? (Jackie O?).
Gotta brown skin gurl like Foxy Brown (Foxy Brown).
Bought a quarter pound just to blow it down (blow it down).
Tattoos all ova? like Eva or sumthin? (Eve or sumthin?).
Long hair but it must be weave or sumthin? (weave or sumthing?).
Gotta spot so I bought ha new furniture (furniture),
Cuz she pretty in da face like Monica (Monica).
I really dig da gurl so I gave a ticket to Gucci World (Gucci World).

[Hook]

[Chorus x2]

[Verse 2: Mac Bre-Z]
Im in da club n*ggas screamin? who da hill is dat (who da hell is dat).
Dat gurl wit? dat a.ss all on da back.
I got dat fire read thong wit? bra to match (bra to match).
Imma real boss bi*ch and im hard to catch.
Mac Bre-Z, pimpin aint E-Z n*gga (it aint easy),
You can leave cuz I don?t really need ya n*gga (I don?t need ya).
I got dat chevy and ya hear me fo?
Ya see me n*gga cuz my mama sho? da Mack how to treat a n*gga.
And imma Top Notch bi*ch dat talk sh*t but I take none (I take none).
Jump fresh wit my nails done (my nails done),
My braclet. My n*gga sick so you already kno?,
When I step up in da club,
I be rockin? stilettos hoe (stilettos hoe).
Imma jazzy gurl, straight classy gurl (straight classy girl).
And ya never head a n*gga say im nasty gurl (I aint nasty gurl).
And ya never meet a gurl dat will shine like me (shine like me)
Cuz im wit da Gucci Mane, im SO ICEY.

[Hook]

[Chorus x2]

[Verse 3: GUCCI MANE]
Dem n*ggas jealous say you aint got time fo? dat (time fo? dat).
All dat shake can a n*gga get some fries wit dat
(Fries wit dat). Too much a.ss, I aint gotta press a high to dat (high to dat).
Hair blonde fo? a minute til?
She dyed it black. In da club wit ha gurls, everybody pretty.
Said she used to dance at Magic City (Magic City).
Go Gurl (Go Gurl)
To da flo? gurl (To da flo? gurl)
Shake it real slow like a pro gurl (Pro gurl)
Hit da dro gurl cuz its yo world (yo world)
Dance one time den get some mo? gurl (mo? gurl)
Gucci in the club two rubberband bites,
Smokin? bubbagush and da sh*t just stank (stank).
Six gurls dancin? at da same time (same time),
Never seen a hood hoe so damn fine (so fine).
Turn around babygurl, damn ya cute.
I aint tryna come at you like a prostitute.

[Hook]

[Chorus x2]
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
75 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
24 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 15
Is Harlem World a Classic?
174 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Video inside My experience after record deal (warning)
296 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
NFL Things got out of control real quick during Sea/Jax game..player almost ju..
95 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
58 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 4
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
48 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy