(6) New Jersey Nets vs. (2) Cleveland Cavaliers Eastern Conference 2nd round series

most viewed right now
 332
Video inside Eye witnesses tell what happened, XXX refused to give up car
201 comments
@hiphop
most viewed right now
 138
NBA Bleacher Report: Spurs Could Acquire Kevin Love & Kemba Walker In 3-Team B..
48 comments
@sports
most viewed right now
 136
Article inside HHD: XXXtentacion Projected To Outsell Nas, Jay Z & Beyonce Retract E..
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 55
Drake: “June 28th at Midnight”
157 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who wins?
Cavaliers 44 51.16%
Nets 42 48.84%
Voters: 86. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 11 years ago '04        #321
Javon23 288 heat pts288
space
avatar space
space
$48,674 | Props total: 14930 14930
like i said before
Cavs in 5
 11 years ago '06        #322
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,414 | Props total: 102 102
 sneekas said:
lol
i like how u shutup wen we bring out the names prior to lebron

cavs takin game 4
nets are undefeated at home this post season

this is going to 6 games
 11 years ago '05        #323
HARBINGER 450 heat pts450
space
avatar space
space
$50,131 | Props total: 8698 8698
 TheKidHypno' said:


i wish he would have knocked varajao on his a.ss earlier

then he posterized illgauskus(sp) :applause:
lol.. no he didnt.. z got out the way so hush that. Cavs dont allow themselves to get dunked on.. they will let u do what u do first. Micki More is lucky he didnt get his a.ss laid out..
 11 years ago '06        #324
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,414 | Props total: 102 102
 critique_2k said:
lol.. no he didnt.. z got out the way so hush that. Cavs dont allow themselves to get dunked on.. they will let u do what u do first. Micki More is lucky he didnt get his a.ss laid out..

[pic - click to view]

 11 years ago '05        #325
HARBINGER 450 heat pts450
space
avatar space
space
$50,131 | Props total: 8698 8698
yall need to hop off the bandwagon cuz when u were down 2-0 yall was nowhere to be found.. now that u won a game u wanna talk sidewayz.. go cheer for SanAntonio.. we dont want you.. and NY dont want you.. cant wait till yall go to Brooklyn. All yall got is Buddens.. so hush. You think the nets have the gas to do that every night? Vince gettn hurt in every game and sh*t.. Detroit is sittn back praying that NJ beats CLE.. I dont blame em. I'd want to play a weak beaten up 8th seed team that got lucky too. Thats gives them a bye to the conference finals. So quit lying to ur self..
 11 years ago '05        #326
HARBINGER 450 heat pts450
space
avatar space
space
$50,131 | Props total: 8698 8698
 TheKidHypno' said:

[pic - click to view]

where is he gettn dunked on at?
 11 years ago '06        #327
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,414 | Props total: 102 102
 critique_2k said:
where is he gettn dunked on at?
in that picture you moron
 11 years ago '06        #328
25toLife 
space
avatar space
space
$4,177 | Props total: 11 11
 critique_2k said:
lol.. no he didnt.. z got out the way so hush that. Cavs dont allow themselves to get dunked on.. they will let u do what u do first. Micki More is lucky he didnt get his a.ss laid out..
 11 years ago '06        #329
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,414 | Props total: 102 102
 11 years ago '06        #330
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,414 | Props total: 102 102
 11 years ago '06        #331
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,688 | Props total: 20062 20062
 critique_2k said:
yall need to hop off the bandwagon cuz when u were down 2-0 yall was nowhere to be found.. now that u won a game u wanna talk sidewayz.. go cheer for SanAntonio.. we dont want you.. and NY dont want you.. cant wait till yall go to Brooklyn. All yall got is Buddens.. so hush. You think the nets have the gas to do that every night? Vince gettn hurt in every game and sh*t.. Detroit is sittn back praying that NJ beats CLE.. I dont blame em. I'd want to play a weak beaten up 8th seed team that got lucky too. Thats gives them a bye to the conference finals. So quit lying to ur self..
Down 0-2 no1 left just go to page 11 & 12 All we got is Budden stfu with that sh*t. You're gonna know about Ransom real soon if you don't already.
 11 years ago '05        #332
HARBINGER 450 heat pts450
space
avatar space
space
$50,131 | Props total: 8698 8698
Hypno.. would u call me a moron to my face? Lets say im in Jerzy right now..
 05-12-2007, 09:13 PM         #333
Black_Deuce 
space
space
space
$n/a | Props total:  
@ hypno i thought he was a knicks fan
 11 years ago '06        #334
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,414 | Props total: 102 102
 Black_Deuce said:
@ hypno i thought he was a knicks fan
i am a knicks fan

i like the nets too, been going to games since 2000 lol
 11 years ago '06        #335
jj01 
space
avatar space
space
$46,981 | Props total: 8304 8304
cavs need to stop playin with this weak team, they need to win game 4 and then close this out in 5. if they are to have any chance against detroit, they cant be extending themselves with the nets.
 11 years ago '06        #336
eLLz 1 heat pts
space
avatar space
space
$18,562 | Props total: 1 1
if we can keep the rebounding edge down like we did today, this series is a wrap


Cavs were out rebounding the Nets by like 20 in the other 2 games and we only lost by a few points
 11 years ago '06        #337
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,688 | Props total: 20062 20062
 eLLz said:
if we can keep the rebounding edge down like we did today, this series is a wrap


Cavs were out rebounding the Nets by like 20 in the other 2 games and we only lost by a few points
Yeah, winning home games aint surprising though. Gotta steal 1 in cleveland.
 05-13-2007, 12:21 AM         #338
c money 100 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn jus got in the crib, sux good game though... watch out for Game 4
 05-13-2007, 02:08 AM         #339
Black_Deuce 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TheKidHypno' said:
i am a knicks fan

i like the nets too, been going to games since 2000 lol
aite... I guess you could ride wit us for now...

big ups to the TRUE nets fans... AKA my n*gga ellz


yessah. we ridin on em bi*ches
 11 years ago '06        #340
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,688 | Props total: 20062 20062
 Black_Deuce said:


aite... I guess you could ride wit us for now...

big ups to the TRUE nets fans... AKA my n*gga ellz


yessah. we ridin on em bi*ches
n*gga stfu with that true Nets fan sh*t. There are a lot of Nets fans on here most of them just don't post a lot. I've never seen you post about the Nets before today does that mean you aren't a true fan? How the fu*k would I know? And why would I care. If you like the Nets you like the Nets how can you not be a true Nets fan from NJ.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 76
Image(s) inside XXXTentacion’s Ex-Girlfriend Reacts To His Untimely Death, "Y’all Don’..
52 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 66
Video inside Rio Chapo (XXXTENTACIONS KILLER) talks about killing him on instagram l..
195 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 58
Phatty But She Doesn't Model or Thot it Out
60 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Video inside 6 MENU ITEMS McDonalds WORKERS say to NEVER ORDER :mjdamn:
164 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
NBA The NYC GOAT & the man who was supposed to be the NYC GOAT chilling [PIC]
75 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
 22
Image(s) inside Highly respected street rappers that you think are soft?
217 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
The ass that got away
37 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Video inside Get YA D1CK READY: Nicki Minaj & Ariana Grande Lesbian P0rn DEBUT TRAIL..
124 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy