3,170
 

"WHAT DID YOU WEAR TODAY?" May 2007


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 05-06-2007, 07:11 PM         #26
Mcmasterlock 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yall n*ggaz be acting like Joan Rivers in this motherfu*ker
[pic - click to view]


 05-06-2007, 07:13 PM         #27
Dunks_Or_Death 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ALABAMA ALLSTAR said

[pic - click to view]



[pic - click to view]



Me Artful Dodger hoodie, Palis shirt, Polo Jeans, Glow Dunks
Her Dolce & Gabana...
I ain't up on AD but that's a dope zip-up. What's it called and is it still available anywhere?

 05-06-2007, 08:24 PM         #28
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mcmasterlock said
Yall n*ggaz be acting like Joan Rivers in this motherfu*ker
[pic - click to view]

and you created a "them sh*ts is ugly B" thread. shut the fu*k up.

 05-06-2007, 08:45 PM         #29
Mcmasterlock 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ClearSmoke said
and you created a "them sh*ts is ugly B" thread. shut the fu*k up.
Mad, cuz I'm stylin' on you

 12 years ago '06        #30
Da Realness 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,415 | Props total: 4 4
damn that n*gga was serious bout that evisu shirt lol

 05-06-2007, 10:07 PM         #31
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mcmasterlock said
Mad, cuz I'm stylin' on you
explain how

 12 years ago '05        #32
alkoholyck 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,099 | Props total: 41 41
Damn ain't really seen much AD sh*t that i've ever really though was nice before, but thats a hard a.ss AD hoodie.....

 12 years ago '05        #33
ALABAMA ALLSTAR 
space
avatar space
space
$798 | Props total: 0 0
 Dunks_Or_death said
I ain't up on AD but that's a dope zip-up. What's it called and is it still available anywhere?
Its the Artful Dodger Shadowman hooide, it came out last winter you might be able to find it on ebay...I think retail was 250...

 12 years ago '05        #34
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,642 | Props total: 358 358
damn aint no one really posting clothes. just talking crazy bout dude girl and talkin sh*t bout the n*gga fake clothes cmon now

 05-07-2007, 07:19 PM         #35
Dunks_Or_Death 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ALABAMA ALLSTAR said
Its the Artful Dodger Shadowman hooide, it came out last winter you might be able to find it on ebay...I think retail was 250...
Props.

 12 years ago '04        #36
CTre 22 heat pts22
space
avatar space
space
$33,969 | Props total: 3616 3616
this sh*t classic haven't heard it in a minute though. anybody can up it?

 05-08-2007, 01:17 PM         #37
tcap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Monday

[pic - click to view]


Today

[pic - click to view]


 05-08-2007, 06:53 PM         #38
BAyAREA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i162.photobucket.com/albums/t275/dfleury_/DSCF2631.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>






[pic - click to view]



lrg hoodie lucky brand jeans
it fits to big for my taste but i wana be able to grow into it nd wear it for awhile


Last edited by BAyAREA; 05-08-2007 at 06:54 PM..

 05-08-2007, 07:13 PM         #39
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
if you had grapes that fit would be fire. but its nice and simple as is

 05-08-2007, 07:15 PM         #40
BAyAREA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ClearSmoke said
if you had grapes that fit would be fire. but its nice and simple as is
yea im not into getting shoes tht match exactly cuz my feet r stil growing so itd be like 600 down the drain after the end of the year or more lol

 05-08-2007, 07:45 PM         #41
G0tti 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BAyAREA said
<a href="http://photobucket.com" target="_blank"><img src="http://i162.photobucket.com/albums/t275/dfleury_/DSCF2631.jpg" border="0" alt="Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket"></a>






[pic - click to view]



lrg hoodie lucky brand jeans
it fits to big for my taste but i wana be able to grow into it nd wear it for awhile

u got some nasty stains on that hoodie fam.

 05-08-2007, 10:51 PM         #42
BAyAREA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 G0tti said
u got some nasty stains on that hoodie fam.
yeaa got em out this weekend tho it wus frum wine in disneyland haha

 05-09-2007, 12:11 AM         #43
bizzarr323 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 G0tti said
u got some nasty stains on that hoodie fam.
lmao...damn i didnt even catch that...

 05-09-2007, 11:15 AM         #44
tcap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wore this today...
Un-Ds

[pic - click to view]


 12 years ago '06        #45
Da Realness 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,415 | Props total: 4 4
joker t is my sh*t. sh*t is hot

 12 years ago '04        #46
x Tha Arkitek x 74 heat pts74
space
avatar space
space
$19,815 | Props total: 9333 9333
 BAyAREA said




[pic - click to view]



lrg hoodie lucky brand jeans
it fits to big for my taste but i wana be able to grow into it nd wear it for awhile
Rockin a hoody in May in Oakland/Disneyland---u gotta b kiddin me

 05-09-2007, 05:13 PM         #47
BAyAREA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 x Tha Arkitek x said
Rockin a hoody in May in Oakland/Disneyland---u gotta b kiddin me
lol no it wus like 60 tht day but yea now in oakland wayyy to hot global warming

 05-09-2007, 10:38 PM         #48
t3hnhoj 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BAyAREA said
lol no it wus like 60 tht day but yea now in oakland wayyy to hot global warming
wtf 60 is tees and shorts here...
cali people dont understand cold..

 05-09-2007, 10:52 PM         #49
Bezerk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 t3hnhoj said
wtf 60 is tees and shorts here...
cali people dont understand cold..
lol, no the fu*k it's not.... 69 maybe... tee and shorts if u doin sumthin active.. .

 12 years ago '04        #50
newfnshow715 
space
avatar space
space
$3,199 | Props total: 1 1
 ALABAMA ALLSTAR said

[pic - click to view]



[pic - click to view]



Me Artful Dodger hoodie, Palis shirt, Polo Jeans, Glow Dunks
Her Dolce & Gabana...
im sure ur not homie.. why are u throwin up signs .... sh*t is gettin out of hand, if you are homie then 820 1600 you know what it is

Home      
  



 
 





most viewed right now
+34online now  44
Image(s) inside LMAO:LA Legend BIG BOY IS ETHERING Blueface To His FACE & Take Shade A..
116 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+72online now  36
Image(s) inside Angela Simmons
105 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+56online now  34
Image(s) inside Tall Sierra Leonean beauty 😍
29 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+38online now  16
Image(s) inside Adult Film Great Bella Bellz
103 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+278online now  13
Image(s) inside How COULD JAY Z LET THIS HAPPEN To His HOMETOWN ???
225 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+28online now  12
Video inside Oscars Host: Jimmy Kimmel in blackface
150 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  12
Image(s) inside Concords are Back
205 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
+19online now  10
Image(s) inside 9 Indicted On Federal Charges In Grocery Store Robbery Spree In Norfol..
145 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy