Pam Oliver Got a Fat Ass!!

most viewed right now
 123
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 106
Video inside My experience after record deal (warning)
251 comments
@wild'ish
most viewed right now
 60
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
154 comments
@hiphop
most viewed right now
 54
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
125 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '06        #81
YERCELL 
space
avatar space
space
$3,970 | Props total: 0 0
 lilsnatch770 said:
I'm an Eric Andrews fan as well
bi*ch is 29 and is s3xy as hell too


[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]





NOW HER b00ty ISN'T THE SAME, BUT I MEAN FOR I'D STILL SMASH
PLUS SHE'D WATCH SPORTS WITH YOU AND fu*k

[pic - click to view]

 11 years ago '04        #82
BigJay.inc 67 heat pts67
space
avatar space
space
$8,711 | Props total: 20125 20125
oh wow.....

I'd take her a.ss with Sharon Reed's tittays......
 04-27-2007, 05:57 AM         #83
KINGB4EVER'06 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Roger_Smith2 said:
phatter than i thought but what was the name of that chick that used to do the BET nightly news cause she gotta phat a.ss too but she always sitting down but i seen her on TV one day standing up (finally) and she gotta phat b00ty too
word I saw that a.ss on 106 and park about 2 years ago I think was Jackie Reid she got a stupid onion on her:applause:
 11 years ago '05        #84
A~team 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,763 | Props total: 1574 1574
 lilsnatch770 said:
I'm an Eric Andrews fan as well
bi*ch is 29 and is s3xy as hell too


[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]





NOW HER b00ty ISN'T THE SAME, BUT I MEAN FOR I'D STILL SMASH
PLUS SHE'D WATCH SPORTS WITH YOU AND fu*k
eh no...

pam oliver light years ahead
 04-27-2007, 07:34 AM         #85
rebelus 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ines Sainz she is a Mexican sideline Soccer specialist. She can get it.


[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]

 11 years ago '07        #86
eslimm 
space
avatar space
space
$180 | Props total: 5 5

[pic - click to view]




[pic - click to view]




I dont know about yall, but i want the :applause: CURVES> F*CK the Flatline
 11 years ago '06        #87
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,613 | Props total: 2237 2237
 KINGB4EVER'06 said:
word I saw that a.ss on 106 and park about 2 years ago I think was Jackie Reid she got a stupid onion on her:applause:
her body is.....*with Gwen Stefani's background singers*

B-A-N-N-A-N-A-S!!!!
 04-27-2007, 08:19 AM         #88
dmtrack21 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol at this mess
dt
 11 years ago '06        #89
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,613 | Props total: 2237 2237
 Big Dee said:
how yall gonna make a thread about a.ss and then throw that white chick in here. that bi*ch owes a.ss
You must spread some reputation around......
 04-27-2007, 08:34 AM         #90
divine5 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That bi*ch is fine as hell for her age. I'd tear that sh*t up.
 04-27-2007, 08:46 AM         #91
intoXXXicated 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Riley Freeman said:
her momma got a.ss 2
the older the berry the sweeter the juice
 11 years ago '04        #92
elawhor 
space
avatar space
space
$727 | Props total: 49 49
good god i didn't know pam was packin like dat...damn she could get it in a NY minute...that phat rump makes up for the facial flaws...damn!
 04-27-2007, 09:02 AM         #93
donmeca2020 
space
space
space
$n/a | Props total:  
definetly shes a fu*k. and yea that is a nice a.ss
 11 years ago '06        #94
insert.cliche 
space
avatar space
space
$1,283 | Props total: 8 8
sh*t...ol' pam damn near started a riot when i went to the cowboys/skins game last year...

mufukkas chantin "WE WANT PAM" during the whole pregame show...classic.
 11 years ago '05        #95
Sheeed 1 heat pts
space
space
space
$12,028 | Props total: 12 12
lmao @ white bi*ches flatline....

yall some f*gs on here if yall wouldnt hit...but then again most of yall white and scared of a.ss
 11 years ago '06        #96
KE3 
space
avatar space
space
$874 | Props total: 10 10
 eslimm said:

[pic - click to view]




[pic - click to view]




I dont know about yall, but i want the :applause: CURVES> F*CK the Flatline
Hahaha. :applause: Haha. WTF, I think Pam Oliver looks good, and the body is banging, just wow. Good ish everyone.
 11 years ago '06        #97
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,948 | Props total: 13571 13571
i think im n luv
 11 years ago '04        #98
DJ Maximum|M 47 heat pts47
space
avatar space
space
$43,313 | Props total: 11378 11378
Yeah She Got A Phatty
 04-29-2007, 12:12 AM         #99
dre4dollas 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahaha....this thread is gonna be around for a while...not cuz of sports but because of a.sses.
 04-29-2007, 12:14 AM         #100
Hurricane Ra 
space
space
space
$n/a | Props total:  
People need to learn the difference between a chick with a fat a.ss n a fat a.ss chick. The lines are blurred for some of you, got a.ss goggles on fu*king chicks bigger then Warren Sap
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside dannielledai
30 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
73 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 35
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
26 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
235 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
101 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 16
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
106 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 15
The Rock has a message for The Avengers
38 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 10
Article inside Rick Rossí Longtime Manager Black Bo Has Died
48 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy