ya boy Jay-Z is a mother fu*kin snitch.......**proof inside**

most viewed right now
 145
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
141 comments
@news
most viewed right now
 126
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
84 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 83
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
48 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 72
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
96 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10 years ago '05        #81
Peter Griffin 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,826 | Props total: 223 223
lol at this thread.
 06-19-2007, 10:00 AM         #82
Chrome  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I think you just took it the wrong way or misunderstood something.
 10 years ago '06        #83
daproblem98 
space
avatar space
space
$967 | Props total: 0 0
 BERNARDOOO50 said:
This Guy Dont Even Live In The Usa Look Where Hes From
:applause: ....Same fu*kin thing i was thinkin...where the hell is that place?
 06-19-2007, 10:02 AM         #84
rayyizzle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Rique said:
Yeah, cuz no1 wants to touch that sh*t its probaly virgin tight.
yall n*ggas is outta control....i aint never laughed so hard in my life. some other dude on boxden said she look like Black Gallagher from the chappell show.
 10 years ago '06        #85
daproblem98 
space
avatar space
space
$967 | Props total: 0 0
 Rique said:
Yeah, cuz no1 wants to touch that sh*t its probaly virgin tight.
 06-19-2007, 10:04 AM         #86
rayyizzle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
what made that sh*t mad funny was the fact that she tried to defend herself sayin she got that good pus*y........the fu*k outta here


....and whoever posted this thread, stfu.
 06-19-2007, 10:07 AM         #87
Chrome  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Toni Kansas said:
fu*k you n*ggaz, i got da good pus*y
sh*t you UGLY damn even Wonda from Living Color look better than yo a.ss.
 06-19-2007, 10:11 AM         #88
rayyizzle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Chrome said:
sh*t you UGLY damn even Wonda from Living Color look better than yo a.ss.
ahahahhahahhhaha, yall foreal got me sittin here cryin
 10 years ago '04        #89
Mysonne 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 2 2
 Rique said:
GOD DAMN! YOU ARE ONE UGLY a.ss bi*ch. DON'T PUT YOUR PICTURE AS YOUR AVY IF YOU LOOK LIKE THAT GOD DAMN!
 06-19-2007, 10:14 AM         #90
DrUnK-N-MuNkY  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
roflmao!!!
 10 years ago '07        #91
TheIncomparable 
space
avatar space
space
$2,595 | Props total: 0 0
Thread Starter Needs Help. I Will Pray For You Little Homie
 10 years ago '04        #92
jesse5 
space
avatar space
space
$1,123 | Props total: 4 4
Oh sh*t this thread is too much

 10 years ago '04        #93
DoctorJ|m 35 heat pts35
space
avatar space
space
$4,967 | Props total: 210 210
what --- are you like 11-12 years old?


Not only is you reaching - you are trying to stear up negativity about cats.

If anything, I'm sure UGK & Master P are propping Jay for even mentioning them on a track. More promo for them.
 10 years ago '07        #94
N2C 4 heat pts
space
avatar space
space
$760 | Props total: 14 14
 Toni Kansas said:
whats up BALLIN?
:thumbsdow
 10 years ago '04        #95
AmerikanDesi589 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,901 | Props total: 0 0
 steve nice 85 said:

i thought that picture was a joke, ya pus*y aint no good if its as wide as that gap in your teeth
owwwww lmao yall wylin on that chick (if it is a chick to begin with)
 06-19-2007, 01:40 PM         #96
The Impaler  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
And you just snitched on Jay. :applause:
 10 years ago '06        #97
Crown Loyal 
space
avatar space
space
$2,435 | Props total: 1 1
LOL Boy people just make a thread about any nonsense nowadays. That has nothing to do with snitching in any way shape or form. If you heard the rhyme correctly you would hear how in rapped it and knew he switched the subject right now. He said he was Bout it Bout It like Master P and Bun B. Then he said
I run the streets, the street don't run we,


Thats the problem with Hip hop right there yall. People misinterpret things and have the wrong information.
 10 years ago '05        #98
IceMaker 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,005 | Props total: 101 101
 NIC DIAMONDS said:
This is a result of getting a high school education in the prison system everybody pay close attention and don't get caught in the system...if you do skip computer class.


I just died

IceMaker

5/4/1985- 6/19/2007
 06-19-2007, 01:49 PM         #99
khayri  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I had to log in just to say that the OP is a stupid a.ss mofo
 06-19-2007, 04:55 PM         #100
The Asshole  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Toni Kansas said:
whats up BALLIN?


damn that bi*ch look like a foot
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
82 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
237 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Article inside Kodi addon site TVAddons to stop proactively checking for piracy
28 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 14
Video inside My experience after record deal (warning)
299 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
That 8mile soundtrack had some classic jams for real
35 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
135 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
91 comments
19 hours ago
@games
most viewed right now
 6
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
113 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy