My Magenta Charger On 24's Let Me Know If U Feelin It Or Not

most viewed right now
 55
Video inside Jun 20 - BREAKING: Anonymous Flight Attendant On Child Prison Plane Tel..
12 comments
@news
most viewed right now
 44
Video inside Riots At XXXTentacion Gathering In LA
67 comments
@hiphop
most viewed right now
 34
Video inside Wack100 On XXXtentacion Death "No RIP For A Woman Beater"
90 comments
@hiphop
most viewed right now
 28
They found him
13 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '06        #41
dabigboi305 
space
avatar space
space
$712 | Props total: 48 48
Y( man yo car clean az hell even thou the color is different datz y i like it NYCE
 11 years ago '04        #42
Scrapye 
space
avatar space
space
$851 | Props total: 0 0
where did u do the paint job at and where did u order the grills from?

reppin305
 04-10-2007, 06:38 AM         #43
j@y 
space
space
space
$n/a | Props total:  
on da real dat sh*t nice they got dis dude round me pushin a older chevelle on spokes dat same color the paint in person looks alot better than most of yall think i'm suppose to get me a charger 4 da summer urs make me wanna paint mine candy blue or red or purple or sumthin...lol props dude
 11 years ago '05        #44
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,951 | Props total: 13 13
That sh*t is horrible man. Your car should never be worth more than your house.
 11 years ago '05        #45
MP 53 heat pts53 OP
space
avatar space
space
$26,243 | Props total: 9751 9751
i got it painted at dunbar in sunrise and i bought the grill from my homeboy and how can a car cost more then a house do i look like i got a bentley coupe and just to let u know the house i stay is paid off and i got a apartment so step yo game up and get out ya moms house
 11 years ago '05        #46
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,951 | Props total: 13 13
You're telling me to step my game up when you're living in the fu*king ghetto....Wow
 11 years ago '07        #47
KeepinItTrill 35 heat pts35
space
avatar space
space
$51,856 | Props total: 19176 19176
 Santoro said:
You're telling me to step my game up when you're living in the fu*king ghetto....Wow
damn homie why u hatin on that mans sh*t, its his money let him do wat he wanna do with it
 11 years ago '05        #48
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,951 | Props total: 13 13
 KeepinItTrill said:
damn homie why u hatin on that mans sh*t, its his money let him do wat he wanna do with it
He asked for opinions I gave mine. His charger looked a lot better with the stock color. Now it looks like a retarded 14 year old painted it. The color is a.ss, the drawings are not good at all and the flames make no sense what so ever.
 11 years ago '05        #49
MP 53 heat pts53 OP
space
avatar space
space
$26,243 | Props total: 9751 9751
haters haters props to everybody who responded the south what kinda car u got? and u must stay in bel air all that sh*t talkin u doin
 11 years ago '05        #50
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,951 | Props total: 13 13
U ask for opinions about your car and get mad when you get negative ones. I got a Charger. I definitely don't stay in Bel Air, but if I lived in that house I would make sure my prerogatives were definitely my house, then my car.
 04-10-2007, 12:20 PM         #51
(((d[^_^]b))) 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I like it, but to me the chargers look better w/ the 2-tone paint jobs
 11 years ago '05        #52
MP 53 heat pts53 OP
space
avatar space
space
$26,243 | Props total: 9751 9751
i asked yo opinion about my car u bringin my house that aint got sh*t to do with it either u feelin my car or u not u just took the sh*t out of context thats u though homeboy
 11 years ago '05        #53
Santoro 12 heat pts12
space
avatar space
space
$7,951 | Props total: 13 13
Your Charger looked a lot better with the stock color. Now it looks like a retarded 14 year old painted it. The color is a.ss, the drawings are not good at all and the flames make no sense what so ever. Happy?
 11 years ago '04        #54
Music04 
space
avatar space
space
$332 | Props total: 0 0
that bi*ch serious
 11 years ago '04        #55
Chokeabiish 
space
avatar space
space
$7,801 | Props total: 0 0
 VerballyAbusive said:
Question:

What type of jobs do yall have. I mean, I thought I made decent money but I can't afford to do all this ish yall be talkin. I mean, 4 stacks for a paint job? $3,500 for some rims. Yall do it like it aint nothing. It would be a once a year thing for myself to get something like that. I'm not hating, I'm just curious.

Do yall still live with mama and have no expenses? No kids? No debt? Or just older.
how about an answer lil weezy
 11 years ago '05        #56
MP 53 heat pts53 OP
space
avatar space
space
$26,243 | Props total: 9751 9751
u can do these things when u save yo money up u act like its hard to do income tax plus saving yo money u can do these things
 11 years ago '05        #57
Shirow|M 
space
avatar space
space
$5,476 | Props total: 0 0
 LilWeezy954 said:
u can do these things when u save yo money up u act like its hard to do income tax plus saving yo money u can do these things
im not hatin on you when i say this, but everytime you make a thread about yo car and then get mad when people say they don't like it is stupid. why would you make a thread in the first place if you cant take the criticism??
 11 years ago '05        #58
MP 53 heat pts53 OP
space
avatar space
space
$26,243 | Props total: 9751 9751
i can take it but dam dude talkin bout i stay in the ghetto and my house i dont wanna hear dat sh*t im talkin bout my car
 11 years ago '05        #59
Shirow|M 
space
avatar space
space
$5,476 | Props total: 0 0
 LilWeezy954 said:
i can take it but dam dude talkin bout i stay in the ghetto and my house i dont wanna hear dat sh*t im talkin bout my car
this is boxden.."Haters" lurk everywhere..if you're that sensitive you should'nt talk about anything that you have wether its your car or your crib..
 04-10-2007, 10:41 PM         #60
HipHopPeace 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Shizz said:
The paint is hot.. NO lye... i'm feeling the RIms though



BTW....WHY DOES THE TAT say "LOVE MEN"???? or is it more to it

[pic - click to view]

LOL That plus the color of the car.....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 21
Bloods extorting XxxTentacion
66 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside Saht Bae Alycia Tyre
5 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
XXXtencion shot in Miami. No Pulse
277 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside No wonder Donald Glover and Aaron Rodgers smashed, DAMN!
118 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside Jun 18 - Paycheck-To-Paycheck: Americans aren't benefiting from robust..
179 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Image(s) inside Idris Elba's wife just shut down the gram
109 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Image(s) inside Historical Events You Should Never, Ever.... Google Image Search
103 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
Alleged Witness Account of XXX Murder
236 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy