The Official Soundscan Thread

most viewed right now
 140
Kendrick Lamar comment on wanting Gunplay on Cartoons & Cereal
55 comments
@hiphop
most viewed right now
 131
Image(s) inside Ok my dudes. Regardless of ya locations! Name a rapper that U frequent..
169 comments
@hiphop
most viewed right now
 108
X murder was premeditated and involved a fight
203 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Moments you wouldn’t believe if not recorded
27 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '06        #21
MΛζ†Д VεNфM™  OP
space
avatar space
space
$2,553 | Props total: 3 3
 J-Dogg said:
where's the rest of it?
i got it like this
 11 years ago '05        #22
MACHO MACHO 
space
space
space
$607 | Props total: 0 0
every ones floppin its not onli g-unit u people act liek the only people that are floppin is g-unit. look at timbo,rich boi,red man, flip come on now
 11 years ago '06        #23
thekidd 49 heat pts49
space
space
space
$1,202 | Props total: 932 932
damn paul wall moved only 92,000. the soundscan is wrong tho, cus it doesnt account for songs sold on itunes
 11 years ago '07        #24
wtr1906 45 heat pts45
space
avatar space
space
$17,948 | Props total: 5317 5317
 MΛζ†Д VεNфM™ said:
5 TIMBALAND TIMBALAND PRESENTS SHOCK VALUE 189 138,331 73091.0% 138,525

wow thats a flop!
Of course it flopped! Have u heard that sh!t? It's Tim's wackest album to date. He need to go back to his Magoo and Missy days and stop tryin to fucc wit mainstream music. I mean JT and Nelly Furtado is koo' but that sh!t gets annoying after a while. Good lookin though!
 11 years ago '04        #25
Jasonb619 
space
avatar space
space
$3,245 | Props total: 65 65
haha its funny that Young Buck sold 2,000 more records than Timbaland did his first week.. and Timbaland resorted to a pop album to try and please all the people who buy albums.
 11 years ago '04        #26
Claudinho69 6 heat pts
space
avatar space
space
$3,341 | Props total: 2577 2577
if you want have big sales dont make a rap album
 11 years ago '04        #27
Jasonb619 
space
avatar space
space
$3,245 | Props total: 65 65
 Claudinho69 said:
if you want have big sales dont make a rap album
Timbaland didnt do a rap album and he didnt have big sales.

I also bet if eminem or 50 cent released an album tomorrow it'd sell well
 11 years ago '04        #28
Claudinho69 6 heat pts
space
avatar space
space
$3,341 | Props total: 2577 2577
^^ they the chosen few and still they aint gonna sell like they did before
 11 years ago '06        #29
Don Kaliko 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,452 | Props total: 1995 1995
its jus people r tired of buyind dat BS. dats why sales r down.
 11 years ago '04        #30
Khazano 
space
avatar space
space
$2,422 | Props total: 160 160
Do downloads (like itunes etc) count on soundscan? Cause Timbos album did 250K on internet downloads
 11 years ago '04        #31
Claudinho69 6 heat pts
space
avatar space
space
$3,341 | Props total: 2577 2577
^^^ nah i think they prob gonna have a different chart for that or somthing like that
 04-12-2007, 12:18 PM         #32
Infamoushhhhhh 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Don Kaliko said:
its jus people r tired of buyind dat BS. dats why sales r down.
 ROC da MIC said:
YOU THINK IF STEVIE WONDER OR DIANA ROSS DROP AN ALBUM YOUR MOM OR GRANMA WILL DOWNLOAD IT?

BUT IF JAY DROPS AGAIN YOU NEPHEW OR LIL COUSIN WILL DOWNLOAD IT
:iagree:
 11 years ago '05        #33
Santo 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,135 | Props total: 1 1
Damn, Beyonce skyrocketed. Re-release?

Damn, rappers ain't selling no more.
 11 years ago '04        #34
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 4 4
4 MIMS MUSIC IS MY SAVIOR 247 77,596 31315.4% 77,849

More proof that having a garbage a.ss catchy radio song doesn't translate into record sales
 11 years ago '06        #35
suburb4sho 
space
avatar space
space
$228 | Props total: 0 0
timbaland album is so f'n hott, cant believe it didnt sell more
 11 years ago '04        #36
rikedizzle 
space
avatar space
space
$6,934 | Props total: 839 839
how is 140K a flop?
 04-12-2007, 01:56 PM         #37
Georgia Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the days of the big sellers are over ..... welcome to the new age technology.... as long as people can dl music....... sales are going to continue to plummett
 04-12-2007, 02:11 PM         #38
OGWhite 
space
space
space
$n/a | Props total:  
timbos sales are embarrasing, bucks are low, redman low,

wow
 11 years ago '05        #39
awall 
space
space
space
$3,332 | Props total: 38 38
People Can Live In Dream Land If They Want......sales Are Down Cuz Young People Download Not Cuz Of Quality. Young Joc/jeezy Would Be Double Plat. Now If It Wasnt For The Net.
 11 years ago '05        #40
awall 
space
space
space
$3,332 | Props total: 38 38
I guess people would say nas has more quality than jeezy right??

y is jeezy OFFICIALLY plat. and nas isnt...if their sick of the BS?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
Image(s) inside New iPhone Leak Reveals Apple's Nasty Surprise
32 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 33
Video of NYC in 1993 recorded in 1080p from 1993
82 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Nuttin butt azz💦💦💦
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Teyana Taylor live stream
111 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Let her share man, yeah, let her share man
46 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside Anthony Bourdain's girlfriend is a worshipper of Lucifer and possible ..
89 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 10
Kendall fine AF BUT WHOA! Cringe...
92 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 9
Freddie Gibbs-Freddie [Anticipation/Discussion] Thread
212 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy