Georgetown/Carolina.. it's on bi*ches

most viewed right now
 86
Phat ass white girl for real
57 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 82
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
130 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
45 comments
@sports
most viewed right now
 74
Erykah badu shows that fur burger
37 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-25-2007, 06:27 PM         #281
JaeWil 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMAO@ unc fans bi*ching about calls....you cant be serious


G'TOWN!!!
 11 years ago '06        #282
trey2cool 
space
avatar space
space
$1,349 | Props total: 47 47
did we score in OT????....i never been so embarrassed
 11 years ago '04        #283
uncfan888 5 heat pts OP
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 thehogue said:
hibbert been smackin n*ggas the whole time... welp like i said if we aint take this sh*t florida repeatin...
the refs must've left their whistles in the locker room
 03-25-2007, 06:28 PM         #284
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
finally sh*t lol
 11 years ago '05        #285
rawchester 14 heat pts14
space
avatar space
space
$5,400 | Props total: 4545 4545
Jeff Green!!
 03-25-2007, 06:28 PM         #286
ThugLuv5450 
space
space
space
$n/a | Props total:  
UNC got fuked??????TH took more ft than the whole g town team WTF u talking bout
 11 years ago '06        #287
trey2cool 
space
avatar space
space
$1,349 | Props total: 47 47
nevermind
 11 years ago '04        #288
KillaKell_01 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,601 | Props total: 41 41
Wow....I was pretty close wit my prediction as far as Georgetown goes. I tried to give Carolina a lil credit, but them sorry bi*ches ain't score in OT till just now.
 11 years ago '06        #289
25toLife 
space
avatar space
space
$4,177 | Props total: 11 11
lol @ dude who said hansboroughs 1st all team clutch....
 11 years ago '05        #290
Dillinger805 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,994 | Props total: 83 83
fu*king UNC blew it at end of game GT just stayed on there game and UNC just stopped doing anything like at end why the hell they shooting 3 pointer? they got white power underneath and he been getting calls all day....damn im just upset...oh well they did not deserve to win they way they played at end
 11 years ago '04        #291
uncfan888 5 heat pts OP
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 JaeWil said:
LMAO@ unc fans bi*ching about calls....you cant be serious


G'TOWN!!!
actually we are serious.. ya'll were boo-hooin about the calls in the first half.

regardless.. i hope ya'll beat OSU cuz i hate them with a passion
 11 years ago '04        #292
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$14,754 | Props total: 440 440
stop crying unc fans...hilbert blocked both times..stop fu*king crying...
 11 years ago '04        #293
BayLoc 
space
avatar space
space
$3,857 | Props total: 3 3
 uncfan888 said:
basically. but oh well. no excuse for missing so many baskets
i cant believe yall blamin the refs in ot, if yall capitalized your chances in regular time it would have been over, plus the refs were favouring yall in regular time, gtown just went into ot with the momentum and unc was bummed, cause there bums.
 11 years ago '05        #294
Sheeed 1 heat pts
space
space
space
$12,028 | Props total: 12 12
anyone else have gtown beating UNC in their brackets? this is like the only thing htats gone right for me
 11 years ago '04        #295
NardVa 
space
avatar space
space
$1,649 | Props total: 2 2
Champsionship game is going to be G Town and Ucla.
 03-25-2007, 06:29 PM         #296
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
georgetown coo i dont have a problem wit em... but like i said the refs biased... i cant say georgetown cheated cuz they aint call the game... but like i said ill put money up the gators repeatin... and im not bitin my tongue f*ck it
 03-25-2007, 06:30 PM         #297
LJay 
space
space
space
$n/a | Props total:  
tough pill to swallow for all the UNC fans

but

wouldn't matter no way

cause FLA is repeating
 11 years ago '05        #298
Sheeed 1 heat pts
space
space
space
$12,028 | Props total: 12 12
where that fool that was saying hust green is just an average player?

smh
 11 years ago '04        #299
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$14,754 | Props total: 440 440
gtown and florida in the ship? would be a real good game
 11 years ago '04        #300
uncfan888 5 heat pts OP
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
 BayLoc said:
i cant believe yall blamin the refs in ot, if yall capitalized your chances in regular time it would have been over, plus the refs were favouring yall in regular time, gtown just went into ot with the momentum and unc was bummed, cause there bums.
regular time? you mean regulation?

and they favored us in the first half.. after halftime, they swallowed their whistles.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
98 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Video inside Get abused in an employee meeting brehs lol
41 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 35
Video inside F*ck That: Atlanta Businessman Breaks Down How Crazy Expensive Is It to..
63 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
266 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside Dec 15 - Amazon may have just dropped a clue about the home of its new..
72 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 27
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
173 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Akademiks: If you see EDS next year it won't be with me and Joe unless we get ..
108 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Article inside Dustin Hoffman Accused of Sexual Misconduct by 5 More Women, Includin..
29 comments
19 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy