Big Fase got knocked the fu*k out ( VIDEO )

most viewed right now
 107
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
125 comments
@hiphop
most viewed right now
 88
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
110 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 83
Post Malone almost commits career suicide on stream
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
66 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '05        #21
classicgstyle 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,029 | Props total: 7 7
^weak rhyme
 11 years ago '05        #22
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 45 45
well, i have to say that anyone can get hit with a good one that puts them on their a.ss.....i've been hit with a few good ones that put me on my a.ss.....

but i also have to say that never once have i been hit with a good one that put me on my a.ss, got up, brushed my pants off, and then talked sh*t some more.......

dude is a 'thug' right?? how does a 'thug' get punched in the face, in the middle of his own 'crew', and nobody does anything??? dude was even screaming 'KILL ME THEN!!!! k!ll ME!!!!'

that's sad......look for Game to address this the next time he needs publicity....
 02-28-2007, 12:23 PM         #23
BugzDaBunny  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
who da fu*k is big mase
 11 years ago '05        #24
abdullah 
space
avatar space
space
$2,934 | Props total: 281 281
*smoky* you got knock the fu*k out...
 02-28-2007, 01:32 PM         #25
deLeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
He was wearing all red and sh*t.
 11 years ago '04        #26
EMBARK 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,281 | Props total: 243 243
yeah everyone has lost a f!ght before. BUT on some one punch friday sh*t??? common man.and then to pop more sh*t?!?!?!
 11 years ago '04        #27
BackBlock_OG 34 heat pts34
space
avatar space
space
$6,958 | Props total: 1094 1094
What's up wit that n*gga Fase? I understand not wanting to pop that dude with all them cameras out there, but at least put ya d*ckbeaters up and go out for yours.
 11 years ago '06        #28
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,619 | Props total: 2257 2257
Coupla things...it obviously wasn't that hard of a punch...Fase got right up & had his wits about him....gettin caught off balance ain't the same as gettin knocked out...second, dude had a point...Unless Fase is that much of an OG, he couldn't ensure a truce w/Crips in the hood...I don't bang, but even I know that's a violation...Outta be glad some of the OG's didn't come out bustin'....don't condone bangin, but if you do, you gotta live it for real...he asked for it.
 11 years ago '04        #29
GreatJ23 
space
space
space
$872 | Props total: 1063 1063
To be honest wit chu Fase not no stupid cat. He knew there were cameras and he did the smart thing by posting on the internet about what happened and how he aint want no problems. So now if that n*gga gets popped the police not gonna be looking at Fase as hard as they would have if he start swinging back or got online saying he was gonna get that n*gga. You have to remeber real n*ggaz are the smartest. Only the stupid ones act on anger.
 11 years ago '05        #30
wr8201 
space
avatar space
space
$5,894 | Props total: 4 4
all i can think of is dude is a higher rank or somethin cuz no one did anything
 02-28-2007, 02:50 PM         #31
shonuff12  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mr Nice said:
shoulda stayed loyal
@ this...was game gonna protect him?
 02-28-2007, 02:55 PM         #32
SeaN diggz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Who was that running at 3.12?
 02-28-2007, 03:01 PM         #33
compton4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
game whent on camera into a crips hood wit lil eazy-e and waz dappin all the cripps and while they where callin him cuhz he was callin them bruh/blood

i guess game a reel fukn g and he even said crips&bloods on camera 2gether is a NO NO lol
 02-28-2007, 03:05 PM         #34
compton4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  


see game can do that sh*t but fase cant be game lol
 02-28-2007, 03:29 PM         #35
compton4ever  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yea i did seem kinda homo lol
 11 years ago '04        #36
iRyceboi 
space
avatar space
space
$1,300 | Props total: 4 4
i've seen the guy that knocked out fase @ the "lets ride" video shoot. he has BOMPTON tatted on his back..
 02-28-2007, 05:33 PM         #37
Cyber Hater  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
http://www.youtube.com/watch?v=x2l_mNchdao


 11 years ago '04        #38
YoungForcers 
space
avatar space
space
$2,089 | Props total: 147 147
sorry to have to say it but that n*gga got knocked the fu*k out
 11 years ago '06        #39
Randal GunNHand 
space
avatar space
space
$764 | Props total: 0 0
props, wow thats ill, the n*gga knocks him out and he stays around and chills with the n*gga like its all good................Cali lost hahahhaha
 02-28-2007, 05:53 PM         #40
Cyber Hater  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
The dude who clocked him is a Blood too...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 26
Floor Kids (Game looks dope)
20 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 26
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
89 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
76 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
70 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 8
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
79 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 6
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
296 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Final Bright Trailer: Will Smith Gets a Magic Wand
20 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy