Jordans vs Air Force 1's

most viewed right now
 83
Jun 22 - Boy, stabbed in neck, dies after running to hospital
145 comments
@misc
most viewed right now
 51
Image(s) inside #JusticeforJunior
68 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
Image(s) inside Ok my dudes. Regardless of ya locations! Name a rapper that U frequent..
241 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
NBA Kobe a hoe ass nigga for trying to sell these sh-ts
41 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-27-2007, 06:39 PM         #21
-DDKing13-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ya i thought i should remind you guys since you didnt mention it in your post.
it must have slipped your mind huh?


Last edited by -DDKing13-; 02-27-2007 at 06:42 PM..
 02-27-2007, 06:58 PM         #22
E-Money15  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Am Feelin Diz Thread Finally Came Up W/ Good Opinated Thnreadz Major Propz
 02-27-2007, 07:03 PM         #23
E-Money15  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 killa-cal said:
I think people where j's because the models and colors go hard. (not to say the same for forces). And wit froces you can neva go wrong with a fresh pair. what do yall think? and which do you prefer?
THIS IS A TOUGH CHOICE BUT ILL PROBABLY GO WIT JORDANZ CAUSE WEN DU MATCH ITS JUS FIRE
 02-27-2007, 07:23 PM         #24
Meeks  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
J's>>>>Forces

my personal opinion..
and J's are alot more comfortable than forces too..
plus i can relate more to the history of the man behind the shoes, than the re-invention of the bball shoe itself.
 11 years ago '04        #25
H.N.I.C. 
space
space
space
$2,980 | Props total: 342 342
hmmm forces now.......j's dont give me that same feelin i used to get back in tha day when jordans dropped it was an event and if u were lucky enough to get a pair u was that DUDE tha next day at school now it just seems like a new pair comes out every other week.....maybe it gives others that feelin i one had but they dont do it for me anymore
 02-27-2007, 08:44 PM         #26
Youngonereese  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
AF1s >>>>>>Jordans. The way i see it, if one shoe keeps the same design and stays extreeeeeemely hot over 20+ years and the competition(if thats what you call it)has to update and change models to keep up, somethings wrong. Winner by historical knockout. A F 1
 02-27-2007, 09:09 PM         #27
Zo1987  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Jordan>>>> Air Forces..:applause:
 02-27-2007, 11:14 PM         #28
-DDKing13-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
it makes em fake j's.
 02-27-2007, 11:17 PM         #29
-DDKing13-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
okay...ill play your guys way.
yes you can go wrong with real j's.

[pic - click to view]

 11 years ago '04        #30
OaklandsFinest 
space
space
space
$1,271 | Props total: 25 25
i love jordans don't get me wrong. But I gotta go with forces. With all these fakes and the accessibility of jordans. It doesn't feel good no more. In high school it was harder for me to get jordans. At 10am you knew they were sold out. Now you don't even have to camp out for them. Jordans are losing it's prestige because of fakes. I rather take forces now....But that's just my opinion
 02-27-2007, 11:41 PM         #31
menace23t  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
u get more pus*y with jays
 02-27-2007, 11:47 PM         #32
-DDKing13-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^how the fu*k would you now??


nah im just fu*kin witcha lol.
 02-28-2007, 12:01 AM         #33
$CREWSTONTEXU$  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
imma go with forces...i like them equally as dunks...

so it would be forces/dunks>>>jordans
 02-28-2007, 12:03 AM         #34
$CREWSTONTEXU$  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 menace23t said:
u get more pus*y with jays
not true...jordans get u hate from f*gs that cant afford them..lol...

but sb dunks get the bi*ches crazy...dunno why but females love mah sb's...especially when they are like pink, yellow, purple...when i first wore mah purple pigeons i cant count how many times i heard "OMG, ur shoes are so cute!!"..lol..
 02-28-2007, 12:11 AM         #35
-DDKing13-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
everybody at my school got those.
well everybody who knows about SB's.
they all get GR's and no actual heat.
only one person does (no not me) its my friend.
 02-28-2007, 12:24 AM         #36
$CREWSTONTEXU$  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 -DDKing13- said:
everybody at my school got those.
well everybody who knows about SB's.
they all get GR's and no actual heat.
only one person does (no not me) its my friend.
yea...no one actually knows what sb's are...not down here...and if they do its cus i told them about em...

i love my purple pigeons i dont really care if they are GR....and my aqua chalks are nice as hell too...but thats just imo...
 02-28-2007, 12:43 AM         #37
-DDKing13-  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dont get me wrong..i loooove puprle pigeons.
but all of the ppl down here just buy GR SB's but dont really know squat about SB's.
they just think they cool cuz they wearing em.
theres only a few ppl who found sb's and wore em.
everyone else, i either told em or saw me or the other dudes wear em.
 02-28-2007, 01:17 AM         #38
$CREWSTONTEXU$  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 -DDKing13- said:
dont get me wrong..i loooove puprle pigeons.
but all of the ppl down here just buy GR SB's but dont really know squat about SB's.
they just think they cool cuz they wearing em.
theres only a few ppl who found sb's and wore em.
everyone else, i either told em or saw me or the other dudes wear em.

yea i feel u...

theres only 2 stores in the whole houston area that have a sb account...one is premium goods which sells their sb's for way over retail..and shannons which i dont know about but i know they have a sb account...

another place called sf2 does consignment...which is basicly r*pe prices...down here we have to go out of our way to get them..lol. thats why most ppl down here dont know a damn thing about SB's...not even GR's are seen over here...maybe in the inner down town houston area but not where i stay...
 02-28-2007, 06:58 AM         #39
Nerd_Rich  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 $CREWSTONTEXU$ said:
not true...jordans get u hate from f*gs that cant afford them..lol...

but sb dunks get the bi*ches crazy...dunno why but females love mah sb's...especially when they are like pink, yellow, purple...when i first wore mah purple pigeons i cant count how many times i heard "OMG, ur shoes are so cute!!"..lol..

^^^^Realtalk fam....Especially seeing that we are from texas and sb's aren't that popular out here....Chick go crazy over them I swear they do.........
 02-28-2007, 07:36 AM         #40
.a1.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im more of a air force one head but i still have a collection of jordan's
Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
Image(s) inside New iPhone Leak Reveals Apple's Nasty Surprise
32 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 14
Madden 19 Halftime Show is All New With Real Time Stat Updates for Better Imme..
37 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 13
Nuttin butt azz💦💦💦
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Teyana Taylor live stream
120 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside Nas: Whoever Killed Him (Antwon Rose) Needs The Electric Chair In Fron..
260 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
audio inside 6ix9ine “Blood Walk”
126 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside Anthony Bourdain's girlfriend is a worshipper of Lucifer and possible ..
94 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
Freddie Gibbs-Freddie [Anticipation/Discussion] Thread
219 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy