Lmao @ Timmy Hardaway !!!!!!!!

most viewed right now
 100
Video inside My experience after record deal (warning)
148 comments
@wild'ish
most viewed right now
 75
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
73 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
 NFL Things got out of control real quick during Sea/Jax game..player almost ju..
7 comments
@sports
most viewed right now
 44
Image(s) inside Only 500 followers, catch her before she blow as a ig thot
39 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '06        #1
8028 pageviews
289 comments


FullTimeHustla 17 heat pts17
space
space
space
$2,509 | Props total: 1627 1627
Lmao @ Timmy Hardaway !!!!!!!!
 

 
WHO HEARD THAT n*gga ON ESPN!!!!
image image image image image
CO SIGN EVER WORD HE SAID !! :applause: :applause:


Last edited by FullTimeHustla; 02-14-2007 at 10:13 PM..

289 comments for "Lmao @ Timmy Hardaway !!!!!!!!"

 02-14-2007, 10:13 PM         #2
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow ... u beat me lol bastard haha
 11 years ago '04        #3
nitetrain8601 22 heat pts22
space
avatar space
space
$15,092 | Props total: 4103 4103
Lol, damn he just flat out sonned John Amaechi. Sad thing is that Amaechi probably likes that position.
 02-14-2007, 10:13 PM         #4
Hurricane Ra 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao @ my n*gga timmy.. He was speaking the truth for real.. who wants some f*g**ts running around the locker room
 11 years ago '05        #5
iCON216 16 heat pts16
space
avatar space
space
$7,647 | Props total: 42 42
What did he say?
 02-14-2007, 10:15 PM         #6
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
personally i dont care aint like im playin w/ gay ppl... dont have no problem w/ it as long as they dont come onto me ...
 02-14-2007, 10:16 PM         #7
Hurricane Ra 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 iCON216 said:
What did he say?

"I hate gay people" Plus awhole lot of other sh*t.. lmao
 02-14-2007, 10:17 PM         #8
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
" i hate gay ppl and they shouldnt be walkin on the earth, they shouldnt be here" or sumn like that lol... it was funny as f*ck cuz it was tim hardaway sayin it lol


Last edited by thehogue; 02-14-2007 at 10:19 PM..
 02-14-2007, 10:18 PM         #9
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i think tha n*gga was drunk in the radio station lol
 11 years ago '06        #10
FullTimeHustla 17 heat pts17 OP
space
space
space
$2,509 | Props total: 1627 1627
 iCON216 said:
What did he say?
CHECK ON ESPN.COM ITS THE #1 ESPN VIDEO STORY!!
BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
BHAHAHAHAHAHAHAH
 11 years ago '06        #11
bgtm187 
space
avatar space
space
$458 | Props total: 0 0
we need to get some qoutes or somthin, i gotta here it word for word, it sounds hilarious
 02-14-2007, 10:22 PM         #12
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ok lol he aint say it as bad as i was puttin it but it was bad but funny as f*ck still
 02-14-2007, 10:22 PM         #13
Silver N Black 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao, wow..............
 11 years ago '06        #14
bassy 23 heat pts23
space
avatar space
space
$5,975 | Props total: 163 163
Stuart Scott made it sound like Tim was gonna announce he was gay when they where going to the story. lol
 11 years ago '04        #15
FuddtheMC 
space
avatar space
space
$1,128 | Props total: 0 0


go there and you'll see the video on the right

Damn, Timmy sounded pissed the fu*k off. He straight up said that he hates gay people. He has balls to say that, but I'll give him props for not biting his tongue and being real.
 02-14-2007, 10:26 PM         #16
Bezerk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that sh*t had me cracking up... girl on the phone was like i see ur entertained... and i thoroughly was...
 11 years ago '06        #17
bgtm187 
space
avatar space
space
$458 | Props total: 0 0
yea he just put it out there lol thats pretty funny
 02-14-2007, 10:28 PM         #18
Hurricane Ra 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hes right tho, thats my n*gga for real. You know damn well everybody in the NBA feels like that. They shook to say it
 11 years ago '06        #19
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$25,519 | Props total: 6741 6741
The way ESPN announced it i thought tim was coming out the closet, then they played his radio convo n*gga had me dying, timmy bashing hard
 11 years ago '06        #20
FullTimeHustla 17 heat pts17 OP
space
space
space
$2,509 | Props total: 1627 1627
 - Streetz - said:
The way ESPN announced it i thought tim was coming out the closet, then they played his radio convo n*gga had me dying, timmy bashing hard
SAME sh*t I WAS THINKING LMAO!
I WAS ABOUT TO SAY THIS n*gga Snekkid ME AND HAD ME ROOTING FOR A f*g**t ALL THESE YEARS :thumbsdow :sick:


Last edited by FullTimeHustla; 02-14-2007 at 10:32 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 29
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside Ukrainian Fashion Model Mariya Melny Thong Bikini
24 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
NBA JR Smith passes Kobe for 12th all-time in 3 pointers made
52 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
Video inside Dec 9 - Scientists Create Vitamin A-Rich Fruit That Could Save Many Lives
31 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
77 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Image(s) inside dannielledai
5 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Article inside How Apple has won (and kept) my business
68 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 4
Dec 9 - The end of prison visits: jails end face-to-face contact and familie..
100 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy