Detroit Lions

most viewed right now
 154
OBLITERATE THE PUNANI!!! beating up & killing the pu$$y is old school "WE GOTT..
64 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 109
NBA 6 years ago Arron Afflalo gave us one of the greatest Boxden Smileys of al..
47 comments
@sports
most viewed right now
 107
[list provided] 20 Simple Health Tips You Should Know
51 comments
@wild'ish
most viewed right now
 104
Image(s) inside What Rihanna Been Eating??
151 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 07-08-2011, 04:18 PM         #321
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Aesop730 said:
My n*gga , what UP'S ? If you a Lions fan then you a loyal mofo .. Thats real talk
you know what i mean

imagine if we aint have SUH n*ggas wouldnt be here postin
 6 years ago '04        #322
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
I've waited to make this thread but now that football is damn near back, it's time to air it out

After years of getting clowned, years of "almost" winning, the Lions finally stopped picking WR's and got something that looks like defense. Only NOW do I see ya'll cats on here talking about us . We see you .

Fans know who they are, ComicbookGuy, Carden, Smoovedude, Trill Clinton and all the other cats from the D on here know it's going down .

MNF Oct 10th week 5, we eatin on national tv

Thanksgivin vs. the Pack? We eating


If you gonna jump on the wagon, you got until Sept 11th to do so :dancingcool:
 6 years ago '12        #323
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,834 | Props total: 944 944
Lions fan checking in!


 6 years ago '07        #324
keithbm1111 97 heat pts97
space
avatar space
space
$28,199 | Props total: 253 253
i like their team a lot, but this is a risky thread to make....just sayin'
 6 years ago '09        #325
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,134 | Props total: 170 170



you will never have bandwagon fans

ever in life


why would you do this to yourself


(I hope yall win tho)
 6 years ago '04        #326
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
Watch cats come out the woodwork once the Lions start this season "I knew they were gonna be dope with so and so".


Preemptive strike, a no lose situation, Lions on the rise
 CutKidd21 said:



you will never have bandwagon fans

ever in life


why would you do this to yourself


(I hope yall win tho)
 6 years ago '04        #327
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
 ChiCity Fingaz said:
Yall will finish last and make this thread again next summer.
We comin for Cutler
 07-21-2011, 12:01 PM         #328
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  


I have my silverware and bib ready already,the feasting will be glorious.


wtf happened to Carden? haven't seen that n*gga in a minute on here

edit: see you got the timetable already


Last edited by Trill Clinton; 07-21-2011 at 12:03 PM..
 6 years ago '07        #329
keithbm1111 97 heat pts97
space
avatar space
space
$28,199 | Props total: 253 253
 ChiCity Fingaz said:
Yall will finish last and make this thread again next summer.
vikings got that on lock
 6 years ago '06        #330
rag621 
space
avatar space
space
$8,260 | Props total: 0 0
"NFC North Champs"


 6 years ago '04        #331
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
 Trill Clinton said:


I have my silverware and bib ready already,the feasting will be glorious.


wtf happened to Carden? haven't seen that n*gga in a minute on here

edit: see you got the timetable already
Once we start eating, no more room at the table

Trill already know
 6 years ago '04        #332
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
 rag621 said:
"NFC North Champs"




























































[pic - click to view]



Last edited by TheMagicMan; 07-21-2011 at 12:13 PM..
 6 years ago '04        #333
2face 
space
space
space
$224 | Props total: 0 0
hope this is the year we go all tha way
 07-21-2011, 12:14 PM         #334
Trill Clinton 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 2face said:
hope this is the year we go all tha way


I don't think i can handle another let down.
 6 years ago '05        #335
Based_One 75 heat pts75
space
space
space
$9,227 | Props total: 4718 4718
Remember Thanksgiving not so fast my friend
 6 years ago '07        #336
Ham Rove 3503 heat pts3503
space
space
space
$54,429 | Props total: 16283 16283



but you never know
 6 years ago '06        #337
banga 8 heat pts
space
avatar space
space
$30,870 | Props total: 3567 3567






  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 265 (+48) 
  Career: | Aug 14: 1-0, Rank #474 | Aug 12: 1-1, Rank #832 | Aug 11: 2-2, Rank #801 | Aug 10: 73-38, Rank #99 | Aug 09: 2-2, Rank #404 | Aug 08: 12-6, Rank #342 *
 07-21-2011, 12:44 PM         #338
Animosity 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Can't see them being better than us or Green Bay this year. Vikes will be in the cellar unless they get a vet QB. Definitely do respect what Detroit has been doing in the draft, that front 4 is no joke already, and if Fairely ends up being as good as people are expecting that could make them very tough on D for the next years to come.
 6 years ago '08        #339
primetime 60 heat pts60
space
avatar space
space
$21,343 | Props total: 96 96
Y'all official themesong should be dream on by aerosmith lmao

Y'all might be better than Vikings but that's it
 6 years ago '04        #340
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
Bears fans get lucky (lets not even talk about week 1 last season) and ya'll think you're gonna blow out us and Minnesota like it's nothing?






















































ya'll just better hope your quarterback doesn't quit on you again. This division belongs to the Pack, and the Lions coming for the thrown
Home      
  
 

 






most viewed right now
 81
Image(s) inside Groom cancels wedding after video of Bride going Wild in Bachelorette ..
221 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 27
Video inside XXX half blonde half black hair kid throwing shots at Offset
72 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Ohhh Fux I'm cumn hard!!! Day 12 nofap fail
83 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Video inside Untold Truth About Withholding Payroll Tax And Paying Your Taxes In Ame..
39 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
Video inside WTF shorty head game is....
63 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside Fee
46 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside New ‘Spider-Man: Homecoming’ Poster Trashed By Fans: ‘Did Someone Win ..
35 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Video inside Troy Ave - I Ain't Mad At Cha (Taxstone, Hovain, Casanova Diss)
43 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy