The Official 2007 / 2008 Boston Red Sox Thread

most viewed right now
 76
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
128 comments
@hiphop
most viewed right now
 59
NBA Lebron James just TORE HIS ACL and then RECOVERED in a few minutes :mjwtf:
32 comments
@sports
most viewed right now
 52
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
93 comments
@hiphop
most viewed right now
 46
NBA Did LeBron just have 46-11-9(-3)? :mjwtf:
58 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '06        #261
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
couldnt have said it better ^
hmm, looks like redsox might be getting into a slump
 06-06-2007, 09:19 PM         #262
shonuff12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tommymm96 said:
jd drew sucks
don't tell Rakim..he had Drew in his avy earlier in the season
 11 years ago '05        #263
BoSox84 
space
avatar space
space
$21,183 | Props total: 26 26
fu*kin Sox are strugglin out west :banghead:
 11 years ago '04        #264
GarySanchize24 239 heat pts239
space
space
space
$56,237 | Props total: 13984 13984
haha @ Lenny Dinardo and Joe Kennedy pwnage.
 11 years ago '05        #265
BoSox84 
space
avatar space
space
$21,183 | Props total: 26 26
haha @ the Yanks still being 10.5 back even after the Sox went on a 4 game skid
 11 years ago '04        #266
GarySanchize24 239 heat pts239
space
space
space
$56,237 | Props total: 13984 13984
Abreu > Drew
Trot Nixon > Drew
Willy Mo Pena > Drew
Any1 > JD Drew @ 5 YR 75Mill
 11 years ago '04        #267
GarySanchize24 239 heat pts239
space
space
space
$56,237 | Props total: 13984 13984
ya, enjoy the D-Backs this weekend, I'm sure we'll have fun sweeping the tough Pirates lol.
 11 years ago '05        #268
Santoro 12 heat pts12 OP
space
avatar space
space
$7,951 | Props total: 13 13
You're a prime example of a f*g**t Yankee fan. This is why so many people hate the Yankees. Last time I checked the Yankees had 1 more win than the Pirates and are 1-2 in interleague play.


Last edited by Santoro; 06-08-2007 at 11:26 AM..
 06-08-2007, 10:21 PM         #269
Hurricane Ra 
space
space
space
$n/a | Props total:  
JD Drew blew the fu*k up 2n.. 7 rbi's


And Please don't ever speaking on wasting money after you spent what around 200 mill on Giambi, Wright and Pavano.. And Drew>>>


Last edited by Hurricane Ra; 06-08-2007 at 10:25 PM..
 11 years ago '06        #270
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
so much for the JD DREW hate...
 06-10-2007, 04:39 PM         #271
shonuff12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 RakimAllahNY said:
JD Drew blew the fu*k up 2n.. 7 rbi's


And Please don't ever speaking on wasting money after you spent what around 200 mill on Giambi, Wright and Pavano.. And Drew>>>
Giambi was a waste? you are aware he had two seasons of 40+ hrs with the yanks and another 2 with 30+, with 100 RBI in all 4...if that is your definition of a waste, then JD drew is going to be a fu*kin travesty for you guys

*waits for Drew to go on the DL*
 11 years ago '06        #272
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 1 1
i just hope Nancy Drew picks it up. yesterday;'s ball game gave me a glimpse of what he can do if he actually had passion for the game
thats the type of performance we need out of the 5th spot. but sh*t, cant complain if i was him lol, hes still gonna get paid 70 mil.
 06-10-2007, 09:40 PM         #273
shonuff12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Manny05 said:
i just hope Nancy Drew picks it up. yesterday;'s ball game gave me a glimpse of what he can do if he actually had passion for the game
thats the type of performance we need out of the 5th spot. but sh*t, cant complain if i was him lol, hes still gonna get paid 70 mil.
^^

that's just cold..Nancy Drew? Damn.

He looked good at the beginning of the year and just fell off...I thought he would be good half the year and injure himself..but he hasn't even done that so far
 11 years ago '04        #274
GarySanchize24 239 heat pts239
space
space
space
$56,237 | Props total: 13984 13984
Drew's a pus*y. Abreu>>>>Drew. How many times did Drew got 4-4 this year. Don't look now Sox but its the annual time of the year for the collapse.
 06-11-2007, 12:40 AM         #275
Hurricane Ra 
space
space
space
$n/a | Props total:  
blah blah blah, yall like 10 games back and JD Drew>Yankees. I could give a fu*k yall beating up some wack a.ss pirates team and your starting pitcher still gave up 7 runs
 11 years ago '04        #276
GarySanchize24 239 heat pts239
space
space
space
$56,237 | Props total: 13984 13984
ummm he's a rookie pitcher filling in for Phil Hughes. Clemens/Pettitte/Wang/Moose/Hughes>>>>Your Whole Life.
 06-11-2007, 10:45 AM         #277
shonuff12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 RakimAllahNY said:
blah blah blah, yall like 10 games back and JD Drew>Yankees. I could give a fu*k yall beating up some wack a.ss pirates team and your starting pitcher still gave up 7 runs
You're gonna be so mad in August when we're on top of the division again and Drew is on the DL

btw right now JD Drew is sh*t...Francona won't even start him consistently

He has 5 starts in the Sox last 10 games, either he's hurting, or Francona has no faith in him to turn it around
 06-12-2007, 01:07 PM         #278
shonuff12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 89s Pied Piper said:
ur a fu*kin gump

im not even playin

u make me wanna stay 18 forever

o and im done with high sckoo bi*ch, dont hate

@ this little kid following me around...

graduated high "sckoo"

Your "sckoo" must have low a.ss standards

@ this retarded kid bragging about some sh*t anyone can do

go away kid
 11 years ago '05        #279
BoSox84 
space
avatar space
space
$21,183 | Props total: 26 26
Man take this sh*t elsewhere
 06-12-2007, 09:30 PM         #280
shonuff12 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 89s Pied Piper said:


boxden isnt a term paper...doesnt exactly require perfect grammar :rolleyes:

u suck johnson
not having perfect grammar is not puncuating your sentences or capitalizing...

not being able to spell words that 5th graders can spell while bragging about graduating from high school = you're a dumb fu*k

stop following me around bx kid...i don't need a groupie, and def. not a male one
Home      
  
 

 






most viewed right now
 19
I will marry this woman for real.
131 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
36 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 11
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
14 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 11
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
184 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Image(s) inside This guy slaps your girls ass... wyd
116 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy