tHIS NIGGA RAEKWON IS HOMO (PROOF INSIDE)

most viewed right now
 235
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 113
NBA Warren Sapp blames CTE for sexually harassing woman
66 comments
@sports
most viewed right now
 93
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
75 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
132 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 02-25-2007, 07:28 PM         #81
BangBang9tray  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
jUS GOT OUTTA CONFINEMENT N FIGURED I'D BUMP THIS THREAD FOR ALL THE YUNG n*ggaS.....THEY NEEDA LEARN THEY IDOL IS A JOHN AMECHI!!:wow: :wow:

SUCKIN DRE'S c*ck FOR PROMOTION FOR OB4CL2 =
 11 years ago '04        #82
Drunk By Myself 
space
space
space
$1,811 | Props total: 0 0
smoking bones... is smoking cigarettes...damn people are dumb
 02-25-2007, 10:42 PM         #83
Eddie-Wu  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
man your retarded as fu*k. n Wu's hurtin? what albums you put out lately? thought so. WU
 11 years ago '05        #84
abdullah 
space
avatar space
space
$2,934 | Props total: 281 281

it means Smoking Cigs, you dumb d*ck...

[pic - click to view]




Last edited by abdullah; 03-04-2007 at 09:32 PM..
 03-04-2007, 09:17 PM         #85
BangBang9tray  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yALL NIGGUHS DONT EVEN KNOW WUTCHU SAYIN SUM DUDES SAYIN SHOOTIN DICE SOME SAYIN SMOKIN CIGARETES SOME SAYIN SMOKIN A L.....YA'LL n*ggaS IS CONFUSED AS A HOMO IN A TITTY BAR
n*gga SUCKS c*ck, GET OVER IT:banghead: :banghead:
 03-04-2007, 09:46 PM         #86
ILLMATIC_RIDAH  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
BONES ARE CIGARETTES U fu*kIN a**hole...now k!ll urself and have a good day:D
 11 years ago '04        #87
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 3 3
Almost as dumb as the guy who said it was homo when Nas said:

"My man put the battery in my back, a difference from Energizer"

Dumbass
 BangBang9tray said:
yALL NIGGUHS DONT EVEN KNOW WUTCHU SAYIN SUM DUDES SAYIN SHOOTIN DICE SOME SAYIN SMOKIN CIGARETES SOME SAYIN SMOKIN A L.....YA'LL n*ggaS IS CONFUSED AS A HOMO IN A TITTY BAR
n*gga SUCKS c*ck, GET OVER IT:banghead: :banghead:
Some cats call dice bones, some cats call cigarettes bones, but the cats who said Rae was talking about blunts are right

This thread makes me :sleepy:


Last edited by Jamaro85; 03-04-2007 at 10:06 PM..
 11 years ago '04        #88
sebastianroyale 
space
avatar space
space
$870 | Props total: 0 0
this just let me know yall aint no real street n*ggas.....he talkin bout blowin on the dice b4 th roll
 11 years ago '04        #89
Pharmacist 
space
space
space
$218 | Props total: 0 0
This Sh*t let me know fo'real Radiation be force fieldin' from the computer screen sh*t :banghead: :wow: :thumbsdow



Skoots chair away...





< my lack-a-slang-sical friend
 11 years ago '04        #90
Floeji 
space
avatar space
space
$5,529 | Props total: 68 68
 BangBang9tray said:
PEEP HIS sh*t OFFA C.R.E.A.M., n*gga SAID SUM sh*t ABOUT BLOWIN BONES IN THE STAIRCASES. I MEAN, I KNOW THEM PU-TANG n*ggaS IS STARVIN, BUT ITS TO THE POINT THEY GOTTA SUCK n*ggaS OFF IN STAIRWAYS TO GET CAKE & sh*t? n*gga BLOWIN BONES, EXTRA HOMO :banghead: :thumbsdow :banghead: :thumbsdow
Goddamn you're an idiot.

What kind of gangster are you? You don't know that "bones" means dice? n*ggaz are playing craps or cee-lo in the staircases. You're an a**hole.
 11 years ago '04        #91
certifiedplaya1 3 heat pts
space
space
space
$4,365 | Props total: 162 162
 sebastianroyale said:
this just let me know yall aint no real street n*ggas.....he talkin bout blowin on the dice b4 th roll
yeh i doubt real street n*ggas are on bx
 03-13-2007, 10:08 PM         #92
BangBang9tray  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
sINCE KJ RULZ DELETED MY OTHER THREAD(IDK Y CUZ IT WAS DISCUSSIN A RAEKWON FREESTYLE, JUS CUZ U CANT BE ME DONT MEAN U GOTTA CENSOR ME ) IMMA HAVE TO POST IT HERE

IN A NEW EXCLUSIVE FREESTYLE THIS n*gga RAEKWON TALKED ABOUT AN ALASKAN PIPELINE....IDK WHAT HOOD YALL n*ggaZ FROM BUTTHAT sh*t IN MY HOOD IS MAKIN BOO BOO IN A CONDOM FREEZIN IT AND USIN IT FOR DILDO THAT sh*t IS SUPER HOMO

PLUS THIS n*gga MADE "ONLY BUILT4 CUBAN LINX", WHO MAKES A ALBUM FOR ANOTHER MAN? THAT n*gga LINX MUST BE GIVIN IT 2THAT n*gga PROPER CUZ HE GOT HIM MAKIN HIM A SECOND ALBUM, TO EACH HIS OWN W/E

THIS n*ggaS A FLAMER NO HOMO:banghead: :banghead:
 11 years ago '04        #93
certifiedplaya1 3 heat pts
space
space
space
$4,365 | Props total: 162 162
@ "makin boo boo"
 11 years ago '06        #94
Suttle 
space
avatar space
space
$923 | Props total: 0 0
.....


Last edited by Suttle; 08-20-2014 at 04:16 PM..
 11 years ago '07        #95
st21 1237 heat pts1237
space
avatar space
space
$55,476 | Props total: 43516 43516
lol u really thought raekwon would admot to suckin a weener????
 11 years ago '05        #96
hustleinc.com 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,218 | Props total: 195 195
 BangBang9tray said:
PEEP HIS sh*t OFFA C.R.E.A.M., n*gga SAID SUM sh*t ABOUT BLOWIN BONES IN THE STAIRCASES. I MEAN, I KNOW THEM PU-TANG n*ggaS IS STARVIN, BUT ITS TO THE POINT THEY GOTTA SUCK n*ggaS OFF IN STAIRWAYS TO GET CAKE & sh*t? n*gga BLOWIN BONES, EXTRA HOMO :banghead: :thumbsdow :banghead: :thumbsdow
your avy says "fu*k a fu*k n*gga" youre a homo..
 03-20-2007, 06:03 PM         #97
Mike D.  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hustleinc.com said:
your avy says "fu*k a fu*k n*gga" youre a homo..

Exactly!
 11 years ago '04        #98
Eklypss 1 heat pts
space
avatar space
space
$563 | Props total: 1 1
Mn hate this fool evceryday. Take turns ginin him hate, I cant do it all...
bi*chessss like you fu*k this site up
 03-20-2007, 07:49 PM         #99
BangBang9tray  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stitch said:
Real talk blood.

*throws that 5 up*
eVEN MY WHITE n*ggaZ KNOW WHATS POPPEN.....I C U WITCHA GHETTO REVIVAL B HALLELUJAH HOLLABACK MY DUGA :applause: :applause: WHITE BOIS DOIN THEY THANG NOWADAYS I GUESS :wow:
 11 years ago '04        #100
Boxden 
space
avatar space
space
$2,985 | Props total: 1 1
What's homo is thinkin that Rae's line was homo..... And I'm not talkin sh*t, I'm speakin facts. If you dont know what he meant, that's what is homo..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
76 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
47 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 34
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
97 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
113 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
156 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 12
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
251 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy