3,682
 

New Orleans Saints


 
2
most viewed right now
  102
19 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 11 years ago '05        #976
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
well well look who is back in the picture for the nfc south. these boys continue to amaze me. dropping 41 on the jags is a big deal. the colts didnt even put that much on them boys this season lol. offense looking better and better every week.

my only issue is the secondary they were giving up some big plays but luckily they didnt come back to bite us in the a.ss at the end. run D was on point today the jags only had 88 total rushing yards holding another team under a hundred yards rushing again. great win for the saints and especially for payton cuz b4 this game he was only 1-5 against the afc.

 11-04-2007, 09:18 PM         #977
Bootup 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Secondary is k!lling us. ..luckily we don't face anyone to scare us for the rest of the regular season but playoffs will be short with this defensive backfield

 11 years ago '07        #978
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
Mckenzie still owning sh*t. Damn, the offense was flat out sick today. I'm hyped as fu*k

Great weekend

LSU wins, BC loses, Saints roll, and the Hornets are 3-0.

 11 years ago '05        #979
Sivraj 355 heat pts355
space
avatar space
space
$47,696 | Props total: 15490 15490
Yall keep up tha good work, yall lookin good.....Wish I can say tha same for my garbage 49ers...We can't even beat tha weakest team in yall division SMH damn we need a fu*kin head coach and new offensive coordinator...

 11 years ago '07        #980
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
shocked yall couldn't beat the Falcons.

 11 years ago '05        #981
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
1,000th post of the thread never thought that would happen.

 11 years ago '07        #982
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
I'm missing the game Sunday:((work) I'm gonna go out and buy TiVo

 11 years ago '05        #983
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
hopefully u wont miss much and the saints dont play down to talent and blow these n*ggaz out.

 11 years ago '05        #984
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
where yall at lol the rams are winning 17 - 7 at the half sh*t is crazy. the whole team looking like they did the first 4 games. could be a blow out if they dont step up the second half.

 11 years ago '05        #985
JealousOnesHate 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,736 | Props total: 4236 4236
damn i cant even watch the game, fukkin directv fu*kin up and sh*t:finger: but i see we down 17-7 at the half. bi*ches better get their mind right!!!!

 11 years ago '04        #986
9th ward Bally 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,073 | Props total: 4556 4556
Why Is Jason David Still Playing ?!

 11 years ago '06        #987
jj01 
space
avatar space
space
$48,279 | Props total: 10500 10500
down 27-7 to a winless team, hopefully yall can stop hypin these pretenders up now.

 11-11-2007, 03:37 PM         #988
Flozz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Saints have been exposed..once again..losing to probably the worst team is just pathetic. I know the Dolphins still stand winless but they might go to the superbowl if they played the Saints through out the whole year.

 11 years ago '07        #989
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
 Flozz said
Saints have been exposed..once again..losing to probably the worst team is just pathetic. I know the Dolphins still stand winless but they might go to the superbowl if they played the Saints through out the whole year.
lmao aint this the same fool who was saying sh*t when we were 0-4? Week by week he dissapeared and now his hating a.ss is back pretty pathetic, just like our performance today. Luckily I had work and couldn't watch this piece of sh*t game. who do we play next week?

 11 years ago '05        #990
JealousOnesHate 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,736 | Props total: 4236 4236
i still say we goin at least 10-6

 11 years ago '07        #991
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
I wouldn't doubt it.. Won't be easy though

 11-17-2007, 01:02 AM         #992
Flozz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 sonof504 said
lmao aint this the same fool who was saying sh*t when we were 0-4? Week by week he dissapeared and now his hating a.ss is back pretty pathetic, just like our performance today. Luckily I had work and couldn't watch this piece of sh*t game. who do we play next week?

I've been luaghin at your team..your team is pathetic to losin to a team like the Rams..you're season is over..watch it crumble!..like it hasnt already..

 11 years ago '05        #993
JealousOnesHate 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,736 | Props total: 4236 4236
who is the top CB comin out of college this years?? :D but fa real, J. David, just been gettin burned, i though Thomas was bad but damn........David better shape up like ASAP

 11 years ago '04        #994
9th ward Bally 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,073 | Props total: 4556 4556
No, they don't need to fire Gibbs, but they might need a new db coach...they definitely need to cut Jason David or they should've left his a.ss in Houston...you know what, fu*k all that-I'm about to start a petition for Jason David to give back his damn contract...

 11 years ago '07        #995
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
Mike Mckenzie and our DTs are the only ones that deserve their contract on the defense. Harper has been good with run support, I suppose. Brees,Bush,Colston, and Karney are the only guys who seem to give effort on offense. Rest of the team seems to be bringing them down..

I think we'll finish around 8-8, which might even be good enough for a wildcard. Overall this season has been quite a failure. It might be better to just keep sliding from here on(even though i'll root for wins) hope we can get a good enough pick for a sick LB or CB.

 11 years ago '07        #996
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
Damn, Saintsreport mods are on some bullsh*t. I make a simple joke in motivation's thread and get in trouble for it. DAYUM

Nice win today...

 12-04-2007, 10:04 PM         #997
lilt9484 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn no comments huh........
R.I.P. 2007 season
i really dont think we gonna get it together anymore i was optimistic all season... i went to the game sunday and when i left I felt like I saw the Saints Die its over dog i aint gonna bash em or nothing i still think we got a great team but for some reason we cant rise to the occasion anymore it seems like other teams just passed us up ..........................

we need a power runner to replace duece we dont even need anyone as good as duece i mean fu*k throw p. thomas in do sumthin reggie aint gonna get it done in between the tackles against a good run d and when you try to make him his playmaking ability is limited he needs to be motioned all over the feild like we were doing last year create some fu*king mismatches
:banghead::banghead::banghead::banghead:
:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead: :


Last edited by lilt9484; 12-05-2007 at 01:36 PM..

 12-04-2007, 10:17 PM         #998
lilt9484 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Flozz said
I've been luaghin at your team..your team is pathetic to losin to a team like the Rams..you're season is over..watch it crumble!..like it hasnt already..

why you on the nutsack???? why u in here postin??? jump off the d*ck and ryde ya old lady's biznite...........

haters

 11 years ago '05        #999
JealousOnesHate 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,736 | Props total: 4236 4236
so whats gonna happen wit Duece?? if he gets healthy by next training camp, is the team gonna keep him or are they gonna try to deal him??

i really dont wanna see him go cuz i like #26. i was following his career when he came from Ole Miss..............

 11 years ago '07        #1000
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
season isnt over yet but ah


I think we'll give Deuce another shot. Look for us to draft a young back like Forte or something.

Home      
  



 
 





most viewed right now
+112online now  45
Image(s) inside Malania Trump Ain't Got Sh!t On This First Lady
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+121online now  35
The Best Pancakes Of The 90's
246 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+45online now  34
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
152 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  16
Video inside Thick chick lifting weights in the GYM!!!!!
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+40online now  11
Image(s) inside Why my hairline ain't straight like khaleds, why did bush knock down t..
105 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+24online now  11
Article inside NFL 2K Army is expanding, John David Washington Really Wants an NFL 2..
37 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
-69online now  10
Image(s) inside WTF: Will Smith Come Out The CLOSET, HE fu-king Reverse Cowgirl A WINE..
100 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+31online now  9
Video inside First look at Sonic the Hedgehog in his upcoming 'live-action' movie an..
84 comments
1 day ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy