3,663
 

New Orleans Saints


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 11 years ago '05        #601
The Utmost 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,565 | Props total: 156 156
should be a ill game...mike tomlin era begins

 11 years ago '07        #602
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
Damn I knew we were ognna get this boring vanilla offense


Thats good I guess

 11 years ago '04        #603
Plizaya J 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,137 | Props total: 3 3
ya but thats no excuse for the D, but i aint gonna get worried over preseason

 11 years ago '05        #604
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
yea man the secondary needs major coaching up lol. them n*ggaz looked lost out there. the Dline played pretty good gettin pressure on the qb, even tho they was still givin up big running plays. well now payton has some game film to go over and fix some of those problems hopefully.

 11 years ago '05        #605
Sizzler01 28 heat pts28
space
avatar space
space
$5,910 | Props total: 3022 3022
damn, as someone said above im not about to worry but the secondary ouch

 11 years ago '04        #606
Plizaya J 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,137 | Props total: 3 3
ima be pissed if fred thomas starts the reg season, i saw him come out to start and was like wtf. our line-ups will probably change anyway though when the season starts.

 11 years ago '07        #607
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
Mckenzie - Just got flat out beat twice..
Fred Thomas - Was decent I think he only got caught on once
Jason David - got burnt but he still needs to get used to our D
Usama Young- pretty solid day nothing special
David Jones- Same as Young but he did make a great play on the deep pass

 08-06-2007, 04:33 PM         #608
flex001 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Utmost said
mike tomlin era begins
we schooled them boys

 11 years ago '04        #609
Aftashok 
space
avatar space
space
$8,326 | Props total: 61 61
it was the first game of the preseason, so i'm not so worried....we know how good Sean Payton is at adjusting game-to-game, so i wouldn't expect to see a performance that bad again.....cuz Mike McKenzie looked BAD out there...he looked like more of a rookie than the ROOKIES did....and Jason David got beat that one time, but like i said...not too many reps out there, and the FIRST preseason game.....so we'll see.....they'll be better though, i know....

 11 years ago '07        #610
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
 flex001 said
we schooled them boys
lmao bragging about a pre-season win. Of course you'll "school" them when you're actually playing hard like that

 11 years ago '04        #611
quamir14 11 heat pts11
space
space
space
$1,238 | Props total: 0 0

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]


Showing a little brotherly love b4 the season... Love Park in Philly above....

 11 years ago '07        #612
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
sup

for a second I thought you were talking sh*t or something

 11 years ago '04        #613
quamir14 11 heat pts11
space
space
space
$1,238 | Props total: 0 0
 sonof504 said
sup

for a second I thought you were talking sh*t or something
sh*t talking start after the first regular season game... I'll be back!!!

 11 years ago '07        #614
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
 quamir14 said
sh*t talking start after the first regular season game... I'll be back!!!
:D Alright

 11 years ago '04        #615
9th ward Bally 2 heat pts
space
avatar space
space
$8,073 | Props total: 4556 4556
 flex001 said
we schooled them boys
n*gga, preseason ?!?!?! You gettin' bucked over a throwaway game ?! The Pittsburgh Steelers are on their way to the Preseason title game I betcha that...

 11 years ago '05        #616
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
lmao @ that n*gga gettin hype bout a preseason win fu*k outta here wit that nonsense on to more serious news.........

 11 years ago '05        #617
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
"Jim Henderson reports from Saints training camp that Jammal Brown has suffered a severe knee injury that required him to be carted off the field and could sideline him for some time. Jim will have a live report from training camp at NOON."

wwltv.com


and it begins............. :sick:

 11 years ago '05        #618
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
WWLTV.com

Saints Pro Bowl offensive tackle Jammal Brown was carted off the practice field Tuesday with what appeared to be a severe injury to his right knee.

Eyewitness Sports’ Jim Henderson said the injury happened during running drills where Brown was blocking.

Head coach Sean Payton said he didn't want to speculate on the severity of Brown's injury until it has been examined. Payton said the trainer initially looked at the knee and said it appeared 'stable' which he said was better than it appearing to be loose.


Brown was the 13th selection overall in the 2005 NFL Draft. He played right tackle his rookie year before moving to left tackle to protect Drew Brees' blind side in 2006. He was named All-Pro by the a.ssociated Press and was a first team Pro Bowl selection.

 11 years ago '07        #619
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
We have good depth at LT.... Bushrod and Strief so i'm not too worried. It will hurt if he is out though

 11 years ago '05        #620
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
good depth is fine but they are not j. brown this is gonna be a huge blow if he is out for a while.

 11 years ago '07        #621
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
IMO he(great player) but SLIGHTLY overrated. Drew Brees makes our o-line look way better than it is. Not saying losing Jamal wouldn't hurt, I just think it won't be a huge blow.

 11 years ago '05        #622
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
well ill put it like this, the LT is a very important position and when u have someone who can keep pressure off ur QB then he is considered a huge blow if he is lost. he is a very important piece to that oline next to the QB the LT position has got to be the most important on the offense. so idk if i can call him overrated sure brees makes the offense click but he couldnt if he didnt have a pretty decent line so he could throw the ball.

 11 years ago '07        #623
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
Lol man i'm just trying to stay positive:(

 11 years ago '05        #624
K.B.  OP
space
avatar space
space
$3,984 | Props total: 431 431
yea im tryin too lol but this sh*t is just terrible tho lol

 11 years ago '07        #625
sonof504 3 heat pts
space
avatar space
space
$6,035 | Props total: 217 217
Oh man I feel kind of better now. Someone on on SR.com said WWl reported its a bone bruise

Man I remember when I bruised my sternum, sh*t hurt. This would be a relief if true though

Home      
  



 
 





most viewed right now
+111online now  42
Image(s) inside Malania Trump Ain't Got Sh!t On This First Lady
87 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+118online now  40
The Best Pancakes Of The 90's
243 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+45online now  33
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
151 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  16
Video inside Thick chick lifting weights in the GYM!!!!!
36 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+21online now  9
NBA steph curry says the moon landing was faked
161 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+31online now  9
Video inside First look at Sonic the Hedgehog in his upcoming 'live-action' movie an..
84 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
-69online now  9
Image(s) inside WTF: Will Smith Come Out The CLOSET, HE fu-king Reverse Cowgirl A WINE..
100 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+39online now  8
Image(s) inside Why my hairline ain't straight like khaleds, why did bush knock down t..
102 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy