New York Knicks

most viewed right now
 54
BOX Floyd Mayweather defends Trump again; No one thought he was racist till..
57 comments
@sports
most viewed right now
 51
Video inside Rico Recklezz say he gonna PULL UP on Dj Akademiks for Starting 'Kodak ..
29 comments
@hiphop
most viewed right now
 40
NBA KD intially regretted his Warriors move and had an emotional breakdown in ..
69 comments
@sports
most viewed right now
 30
Image(s) inside Woman in Kevin Hart Video Found
104 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 3 years ago '08        #11081
AC_89 185 heat pts185
space
avatar space
space
$37,914 | Props total: 11593 11593
I like Timmy more than shump too plus in the triangle u need shooters timmy gotta improve his defense tho
 3 years ago '04        #11082
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
 AC_89 said:
I like Timmy more than shump too plus in the triangle u need shooters timmy gotta improve his defense tho
That's kinda why I prefer Shump, least he proves what he can do when he's on fire with the shot and still playing hard on defense... Not saying Timmy Jr can't do the same cuz he's a better shooter. Damn shame he doesn't have his dads crossover
 3 years ago '07        #11083
I Am The Truth 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,484 | Props total: 1377 1377
 Born_Loser said:
That's kinda why I prefer Shump, least he proves what he can do when he's on fire with the shot and still playing hard on defense... Not saying Timmy Jr can't do the same cuz he's a better shooter. Damn shame he doesn't have his dads crossover
If he did, and could at least play decent D like his dad, then Shump would've been gone already... Shump + Timmy could still be a nice big backcourt to have, especially in the Triangle.

Unless we have a trade that we can't refuse, I wanna see em in action this season first.
 07-07-2014, 09:22 AM         #11084
Kitsch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Any truth to this?
 3 years ago '08        #11085
AC_89 185 heat pts185
space
avatar space
space
$37,914 | Props total: 11593 11593
Mine as well keep amare buckets off the bench
 3 years ago '04        #11086
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Stephen A talked about Amar'e to the Sixers as a possibility. If it don't involve MCW, no buys
 3 years ago '04        #11087
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Looks like no matter how good Greek Freak plays in summer league, the plan no matter what is to stash him for the upcoming season
 3 years ago '04        #11088
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
The Stat to Philly scenario would have us taking Thad Young as the main piece back
 3 years ago '04        #11089
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Shump & Stat in the Philly scenario and that would clear up enough cap for another superstar caliber player THIS season
 3 years ago '07        #11090
Funeral James 24 heat pts24
space
avatar space
space
$16,468 | Props total: 375 375
That's my president but not amare he was loyal to the cause

 3 years ago '04        #11091
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
 Funeral James said:
That's my president but not amare he was loyal to the cause

n*gga bout to be a cripple at this person, very soon he'll be the LT. Dan of the cause lmfao
 3 years ago '07        #11092
I Am The Truth 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,484 | Props total: 1377 1377
 Funeral James said:
That's my president but not amare he was loyal to the cause

That's how I feel... ugh this is tough to swallow if it happens. Plus I don't want Thad Young, sry.
 3 years ago '11        #11093
King Henry 544 heat pts544
space
avatar space
space
$43,569 | Props total: 9038 9038

[pic - click to view]



The Futa
 3 years ago '04        #11094
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Definition of Irony
4 years ago NYK thought signing Stat would help bring in LBJ, now NYK is trying to trade Stat to try and get LBJ
 3 years ago '07        #11095
I Am The Truth 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,484 | Props total: 1377 1377
 King Henry said:

[pic - click to view]



The Futa
 3 years ago '04        #11096
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Peter Botte

Rasheed Hazzard (formerly of Lakers) and Joshua Longstaff (OKC) haven't signed contracts yet but will be on Derek Fisher's coaching staff.
 07-08-2014, 04:32 PM         #11097
Kitsch 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[tweet - click to view]


 3 years ago '04        #11098
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Hopefully I can get my stuff moved out to along Island tomorrow so
I can get back to posting news again
 3 years ago '04        #11099
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Capt Obvious reports that Melo wants LBJ in NY and Phillip is trying to make it happen
 3 years ago '04        #11100
Born_Loser|M 98 heat pts98
space
avatar space
space
$42,056 | Props total: 3437 3437
Looks like Lin to the Sixers is gonna happen, not sure how that effects the possible Dtat to Philly rumor just yet
Home      
  
 

 






most viewed right now
 20
Video inside Sep 18 - Rapture is coming on Sept. 23, conspiracy theorist claims
92 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 16
Article inside DROP THE ONLINE STORES WITH BEST sh-t (NEED GEMS)
76 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 13
Image(s) inside Rihanna Busts Out
58 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside It's official: T-Mobile to bump monthly unlimited throttling limit to ..
31 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 8
Video inside Female Jogger In Denver Wont Stop Sh!tting In Front Of Families Home
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Image(s) inside Roselyn S├ínchez Milf
24 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Video inside Harlem Kingpin/DonDiva CEO Kevin Chiles Hot97 Intv Alpo & Azie Snitchin..
96 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Video inside Everything you was told growing up was a lie.
57 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy