New York Knicks

most viewed right now
 131
Rare pic of Fif when he got locked up!
21 comments
@hiphop
most viewed right now
 88
NBA Lonzo Ball shuts down any psychological interpretation of his new look
35 comments
@sports
most viewed right now
 79
Backlash over Star Wars F*ckery Results End EA stock falling. Wall Street frea..
43 comments
@games
most viewed right now
 74
Image(s) inside And Another Unsatisfied Teacher Gets a Rape Charge
73 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '06        #1
278864 pageviews
11643 comments


DRuNk 24/7 6 heat pts
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
New York Knicks
 

 

[pic - click to view]







Official Knicks Bandwagon

(The REAL Knicks fans of Boxden)




[pic - click to view]


DRuNk 24/7, Born Loser, TheKidHypno, Truth B T0ld, BxCastro, I Am The Truth, -Streetz-, stackmatics, e180th, WiLL i AM, INF4MOUS, CPalmer1, 7thWonder, nyknicks 19, icedout, JaeHood354, Artifacts, Venom, ItIsWhatItIs, dj ac, Bxbombers, Rhymes4Days, HenryTheMenace, Adam Is Better, El Fuerte, dogmanx23, Pissin-on-Game, Stunna 2004, Curtismo, g_hilde, Twisted Bone, Gd Up, TimeIsMoney, Flavor Flav, r. burgandy, ChickzNKickz, sleep23rd, tazbk, kadroan, Pass The Dutchi, HotepSuns, Ricky Towel, HennyHeat, SmokinPiff, Toy Solja, NYGallday, I Am...



[pic - click to view]



Last edited by DRuNk 24/7; 04-05-2010 at 07:08 PM..

11643 comments for "New York Knicks"

 11 years ago '06        #2
DRuNk 24/7 6 heat pts OP
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
oh yea and u cant forget we got the best commentator in the "L"




 11 years ago '04        #3
Twizted Bone 
space
avatar space
space
$8,813 | Props total: 7 7
<=== Is a Knicks Fan
 11 years ago '04        #4
Born_Loser|M 99 heat pts99
space
avatar space
space
$42,212 | Props total: 3701 3701
"HA HA, that's right Marbury was dishing and swishing"

ya already know where i stand with my Knick....loyal since 91
 11 years ago '04        #5
Artifacts 
space
avatar space
space
$3,730 | Props total: 1 1
Knick fan here..


and a Mavs fan.. hahah

But Knicks first..

1
 11 years ago '04        #6
Born_Loser|M 99 heat pts99
space
avatar space
space
$42,212 | Props total: 3701 3701
 Artifacts said:
Knick fan here..


and a Mavs fan.. hahah

But Knicks first..

1


word, same here...mainly cuz of Dirk but i can't be saying that sh*t nowadays or i'll be labeled a d*ck rider (eventhough i've been saying this since his rookie year) so i just roll with my knicks since everybody and they mama know that sh*t
 11 years ago '06        #7
lmnop 122 heat pts122
space
space
space
$20,854 | Props total: 944 944
 Born_Loser said:
"HA HA, that's right Marbury was dishing and swishing"

ya already know where i stand with my Knick....loyal since 91
"Marbury perculating down the lane, with his feline quickness..."
 11 years ago '04        #8
Venom 29 heat pts29
space
avatar space
space
$14,107 | Props total: 762 762
is marbury gonna be ready to play miami?

any word on his injury?
 11 years ago '04        #9
Born_Loser|M 99 heat pts99
space
avatar space
space
$42,212 | Props total: 3701 3701
 Venom said:
is marbury gonna be ready to play miami?

any word on his injury?
he said he'll play but he's listed as day to day....most likely he'll play but i doubt he'll start
 11 years ago '06        #10
DRuNk 24/7 6 heat pts OP
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
i hope he dont re-injure himself by tryin to come back to quick....

if you remember around this time last year the knicks were beginning to play on all cylanders than marbury got hurt and the rest well, the rest was history...lol



btw...as much as i cant stand marbury....i gotta give him his props....the last month and a half he has been playin the best ball of his career
 11 years ago '04        #11
Born_Loser|M 99 heat pts99
space
avatar space
space
$42,212 | Props total: 3701 3701
^

word the fu*k up, Knicks was the last team to lose in the new year than Marbury got injured and fu*ked up our momemtum.....i ain't the biggest Starbury fan but i'll ride for whoever rockin that jersey and Starbury finally stepping the fu*k up as a team leader
 11 years ago '06        #12
DRuNk 24/7 6 heat pts OP
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
 Born_Loser said:
^

word the fu*k up, Knicks was the last team to lose in the new year than Marbury got injured and fu*ked up our momemtum.....i ain't the biggest Starbury fan but i'll ride for whoever rockin that jersey and Starbury finally stepping the fu*k up as a team leader
adds on.....

and finally playin some fu*kin defense....this knick team need to go back to they old style of play....defense and rebounding.....the offense will come
 11 years ago '05        #13
i am not a MOD 
space
avatar space
space
$1,390 | Props total: 1 1
i jus became a knicks fan this year officially. ive always been a bulls fan but the knicks is all i culd watch cuz i aint payin for no league pass.
 11 years ago '05        #14
i am not a MOD 
space
avatar space
space
$1,390 | Props total: 1 1
and it was official when isiah told carmelo to STAY OUT THE PAINT!
 11 years ago '06        #15
DRuNk 24/7 6 heat pts OP
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
btw....anyone know where i can cop one of them green jerseys???.....

tryin ta get that green d-lee before st patty's day...lol
 11 years ago '06        #16
TheKidHypno' 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,410 | Props total: 97 97
^call the nba store in nyc they do phone orders I know they had the replicas for like 70 they had marbury crawford dunno who else, if u want an authentic they're like 500 lol
 11 years ago '04        #17
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,395 | Props total: 12599 12599
atleast we're playoff bound
 11 years ago '06        #18
DRuNk 24/7 6 heat pts OP
space
avatar space
space
$8,048 | Props total: 0 0
horrible loss to miami the other night.....



big game tonight against the suns....them mutha phuckas is hott right now.....

not expectin to win this game but i hope we play some inspiring ball.........


btw no marbury tonight either....





***any news on francis yet??? we buyin him out or he comin back sometime this century***
 11 years ago '04        #19
Born_Loser|M 99 heat pts99
space
avatar space
space
$42,212 | Props total: 3701 3701
Francis aint coming up netime soon, most likely he gettin bought out this month

lmfao @ n*ggas on boxden....knicks are so wack, yet they can't keep they mouth out the knicks d*ck...makes sense to ne1? worst team but yet they always gotta bring my team up
 11 years ago '04        #20
Born_Loser|M 99 heat pts99
space
avatar space
space
$42,212 | Props total: 3701 3701
time for some quick Rainbow Six with my boy than off to watch my knicks
Home      
  
 

 






most viewed right now
 51
Hoops hottie's sexy basketball videos are a total slam dunk
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Video inside Rap God Back: Official Eminem "Revival" Anticipation and Discusion thre..
443 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 40
Image(s) inside Ohhhh sh-t is this it fellas. Eminem "Revival" Tracklist!!!!!
71 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 35
Columbian teacher arrested for forcing students to have sex with her
156 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 25
Lame Ass Nigga Joins a NY Crip Gang
438 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 25
BX ever smashed any of these popular INSTAGRAM chicks?
200 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Google Fiber 1000 now $55/month in its newest city
46 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 15
Nov 15 - Terry Crews names his molester live
91 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy