New England Patriots vs. Indianapolis Colts

most viewed right now
 184
Video inside The Deep Dark Web
54 comments
@wild'ish
most viewed right now
 85
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
34 comments
@wild'ish
most viewed right now
 77
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
111 comments
@news
most viewed right now
 56
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
45 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who is gonna win????
Colts 54 54.55%
Patriots 45 45.45%
Voters: 99. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 01-21-2007, 07:24 PM         #501
~: AkaDemiK :~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ya Smiley Look Liek It Eatin d!ck Lil n*gga...fall Back
 01-21-2007, 07:24 PM         #502
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 nickh said:
i didnt know you worked for cbs
i work for cbs and they paid both teams to make this game a classic to boost the ratings... lol
 11 years ago '05        #503
ANTONIOG77 
space
avatar space
space
$551 | Props total: 0 0
tie game
 01-21-2007, 07:25 PM         #504
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ~: AkaDemiK :~ said:
Quote:
Originally Posted by ~: AkaDemiK :~
OH LOOKY, A FUMBLE FOR A TD...HMMMMMMMMM


EAT A d*ck

is that all you can say.... c*cksucker



IS THAT NOD THE SAME sh*t U DO ON BRADY d*ck HOMO..??? LEFT N REIGHT, LEFT N RIGHT....EAT A d*ck
lol... i mean i kno u called him a homo but that was some homo sh*t right there lol
 01-21-2007, 07:26 PM         #505
$hArP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
whoever wins this game is superbowl 41 champs....trust me!!!!
 01-21-2007, 07:26 PM         #506
~: AkaDemiK :~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bigpinero said:
is that all you can say.... c*cksucker
U AN YA SMILEY EATIN d*ck LIL n*gga...FALL BACK!!
 01-21-2007, 07:26 PM         #507
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
that linebacker looked like a midget
 01-21-2007, 07:27 PM         #508
~: AkaDemiK :~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 thehogue said:
lol... i mean i kno u called him a homo but that was some homo sh*t right there lol
im ashamed ur a nas fan..smh...
 11 years ago '04        #509
MosDefinition 19 heat pts19
space
avatar space
space
$25,834 | Props total: 5167 5167
Mike Vick will be exonerated on Monday
 01-21-2007, 07:27 PM         #510
$hArP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
if the colts win i'm going to get tickets to the SB right away!!!!
 01-21-2007, 07:27 PM         #511
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 $hArP said:
whoever wins this game is superbowl 41 champs....trust me!!!!
thats true i cant argue w/ that
 01-21-2007, 07:27 PM         #512
$hArP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Pats are done....they're fu*king wore out!!!
 01-21-2007, 07:27 PM         #513
livebythunder 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lets Go Patriots Come On
 01-21-2007, 07:28 PM         #514
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ~: AkaDemiK :~ said:
im ashamed ur a nas fan..smh...
im ashamed ur a producer...
 01-21-2007, 07:28 PM         #515
~: AkaDemiK :~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
MARONEY...TSK TSK LIL n*gga...EAT A d*ck TOO
 01-21-2007, 07:28 PM         #516
$hArP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
short of the 1st....colts ball!!!!

if colts score a TD here its over!


Last edited by $hArP; 01-21-2007 at 07:29 PM..
 01-21-2007, 07:28 PM         #517
~: AkaDemiK :~ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 thehogue said:
im ashamed ur a producer...
IM ASHAMED SPERM WAS WASTED ON A d*ck EATER LIKE U...pus*y!!!
 01-21-2007, 07:29 PM         #518
thehogue 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn lol... how many n*gga gonna get hurt... its them roids once u get offa em u get hurt ... thats a known fact lol...
 11 years ago '05        #519
Suavebeatz 35 heat pts35
space
avatar space
space
$11,265 | Props total: 18972 18972
Damn these pus*y a.ss colts falling like roaches n sh*t...TITEN UP n*ggaZ THIS FOR THE SUPERBOWL
 11 years ago '05        #520
Afnorth123 10 heat pts10
space
avatar space
space
$17,432 | Props total: 261 261
I want Payton and Tony Dungy TO get rings or atleast get to the Superbowl....i prefer the colts to beat the bears but they gotta winthis game first....hopefully they can pull it out
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
How was your life when this song dropped?
77 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside Kaylin Garcia
40 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Now That's A Real A$$!...
44 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
NBA The narrative that Lebron's team is trash has begun. Again. (I've lost cou..
111 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 11
It's Dark & Hell is Hot Turns 20
52 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Thanos Or Darkseid
137 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
NBA Steph Curry has OFFICIALLY lost all hope, his HAIRLINE,& thinks he is in a..
68 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 7
Tekashi tried to 'check in' with Snoop,got DENIED!!!!!
79 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy