3,060
 

mistakes in songs


 
2
most viewed right now
+18  82
50 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 12 years ago '06        #76
MΛζ†Д VεNфM™ 
space
avatar space
space
$2,553 | Props total: 3 3
Its Muredr!!!!!

 01-11-2007, 09:59 AM         #77
Scorp 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah that costra nostra is at the start of incarcerated scarfaces or one song of ob4cl, it's not rae i don't think.

pap has a few, i try and remember some. I've always wondered about these mistakes, like getting words wrong...prodigy has a few too

 12 years ago '04        #78
Big Moon Dawg 
space
avatar space
space
$3,126 | Props total: 1 1
 PtownThug16 said
i remember raekwon says "la costra nostra" in some track but its actually supposed to be "la cosa nostra"

I think that's off the joint he did with ill Bill.... and to dude talkin bout hov never smokin buds, he had a track on blueprint or BP2 sayin:
'Narley dude, i smoke bob marley dude all day like rastafaris do'


:rasta: :weirdthre

 12 years ago '04        #79
TizOnly1 11 heat pts11
space
space
space
$7,708 | Props total: 11783 11783
That line was actually on the first Blueprint on "Jigga That n*gga"

Still there are 20 times more lines where Jay talks about how he doesn't smoke much.

About Pap, he misuses words all the time. He could have his own thread.

 12 years ago '06        #80
bud10 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,347 | Props total: 1924 1924
on HHID-cant think of which track-nas says sumthin like "not ned the wino, like the parents of lionel"

ned the wino was a character on good times but lionel was the jeffersons

 12 years ago '04        #81
TizOnly1 11 heat pts11
space
space
space
$7,708 | Props total: 11783 11783
Nas says a lot of really dumb sh*t too.

 12 years ago '04        #82
hewsdaddy 
space
avatar space
space
$7,278 | Props total: 4 4
 twondog22 said
IMO jay fu*ked up when he said blueberry and he meant black berry but its debatable......this is not tho
in Excuse me miss when he says

Either she the one or I'm caught in "The Matrix"
But fu*k it, let the Fish burn (Fishburne)
Red or green pill, you live and you learn, c'mon!

in the matrix its a red or blue pill that keano gets to choose from not green
you mean neo?

 12 years ago '06        #83
AJ19872006 7 heat pts
space
avatar space
space
$2,974 | Props total: 41 41
Project Pat- I Keep That
Album: Crook By The Book

"You can have it your way just like Mickey D's"

I thought that was Burger King's slogan


Last edited by AJ19872006; 01-11-2007 at 11:09 AM..

 12 years ago '06        #84
Rique 65 heat pts65
space
avatar space
space
$41,920 | Props total: 20435 20435
 subway series said
listen to jay z ft linkin park numb

he says im in boeing jets global express overseas but the BLUEBERRY still connects?

i swear he meant to say BLACKBERRY
BLUEBERRY isnt weed lol.
My blackberry + bluetooth = blueberry

 12 years ago '06        #85
cleavon15 
space
avatar space
space
$1,079 | Props total: 312 312
 hewsdaddy said
you mean neo?
no. he meant to spell keanu as in keanu reeves.

 12 years ago '07        #86
240ka 55 heat pts55
space
avatar space
space
$23,845 | Props total: 5957 5957
ha thats funny.

 12 years ago '06        #87
Young_Remedy 26 heat pts26
space
avatar space
space
$2,782 | Props total: 546 546
 GROUCHCARTEL said
They do exist but the ferrari truck was discontinued.here's the pic.


homie thats a cot damn dodge durango

 12 years ago '04        #88
minimeblunts 
space
avatar space
space
$4,717 | Props total: 29 29
^^^

 12 years ago '04        #89
Blazze One 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,230 | Props total: 13 13
On Project Pat - Raised In the Projects, he says...

Same gorilla tactics over here, pocket swollen
Pretty white guts, rims big as a Samoalan

He means Samoan lol

 12 years ago '06        #90
Menelek 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,208 | Props total: 270 270
 PtownThug16 said
how about La La La
(note: wrong Quote:banghead: )

Yall n*ggas dont listen to lyrics.hahaha.

besides. Feeling it.. . The song, "Jigga Jigga..If U got Love 4 Me..The I got Love 4 U ..And If yall go to War For Me..I'll Go to War for U (jigga Jigga)", on the BLUEPRINT album he says, "Now I smoke All Day like the Rastas Do"

La La- He's saying you kno Memph..Beenie Smokes that la la Lah..Not him.


Last edited by Menelek; 01-11-2007 at 01:37 PM..

 12 years ago '04        #91
Drunk By Myself 
space
space
space
$1,812 | Props total: 1 1
BLUEBERRY isnt weed lol

??????

dude i guess never got into them headies level ... he always on that fif

 12 years ago '04        #92
refuze 373 heat pts373
space
avatar space
space
$19,833 | Props total: 24841 24841
I know the doja got you tweakin in the back seat
so meet me half way across the seat
and pass it back to me
and light up another one B-L-O-U-N-T fool
-The Dove Shack (C-Night on Smoke Out)

 12 years ago '05        #93
BigL4Life 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,980 | Props total: 41 41
On a papoose song, he says there are 52 states...

 12 years ago '04        #94
TizOnly1 11 heat pts11
space
space
space
$7,708 | Props total: 11783 11783
"There are not enough chiefs, and there's too many bosses"

Joe Budden

Bosses and chiefs are the same thing...

 12 years ago '04        #95
Scarfe 
space
space
space
$537 | Props total: 1 1
Tony Yayo - "Try to picture us hooked to cat scans"

Don't think you generally get hooked to cat scans...

 01-12-2007, 11:33 AM         #96
ucantseeme19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Young_Remedy said


homie thats a cot damn dodge durango
Damn u beat me to it. How u gonna put a ferrari grill on a damn durango. :banghead:

 12 years ago '05        #97
THEINFAMOUS 21 heat pts21
space
avatar space
space
$48,967 | Props total: 15936 15936
On Heaven Or Hell by Raekwon @ the end Ghost says

n*ggaz don't understand how life can be so short
Come so fast
With the blinkin of eye, blinkin of eye you're gone baby
Straight up, knowhatI'msayin, get turned to dust

Mumblin and shyt. I'm a.ssumin he meant to say "Within a blink of an eye" But Ghost himself sed he wud get drunk as hell b4 he spit verses sometimes

 12 years ago '06        #98
Young_Remedy 26 heat pts26
space
avatar space
space
$2,782 | Props total: 546 546
 ucantseeme19 said
Damn u beat me to it. How u gonna put a ferrari grill on a damn durango. :banghead:

idk but that sh*t is pretty funny

 12 years ago '05        #99
THEINFAMOUS 21 heat pts21
space
avatar space
space
$48,967 | Props total: 15936 15936
 AJ19872006 said
Project Pat- I Keep That
Album: Crook By The Book

"You can have it your way just like Mickey D's"

I thought that was Burger King's slogan
Dam as much as Pat talk about havin the munchies he shuda got this right

 01-12-2007, 01:03 PM         #100
Scorp 
space
space
space
$n/a | Props total:  
camron on bout it bout it pt3 says dorfs instead of dwarves

Home      
  



 
 





most viewed right now
+86online now  57
The Best Pancakes Of The 90's
172 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  38
Video inside Burt Reynolds lucky he dipped out before the SJWs found this one...
33 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+34online now  27
Video inside 20 Sports Hats You Should Never Wear In Los Angeles
109 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+41online now  26
Video inside Fuego 🔥🔥🔥
23 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+23online now  18
Video inside What is "Brain Hacking"? Tech insiders on why you should care
33 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
online now  13
Video inside Thick chick lifting weights in the GYM!!!!!
34 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+79online now  11
mom comes up with greatest punishment of all time :mjlol:
119 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  10
Video inside Footage Of Blueface Playing Division 1 Football Before Turning Rapper
52 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy