1. OHIO STATE VS. 2. FLORIDA [ 8 P.M., Jan. 8, Glendale, Ariz., TV = FOX ]

most viewed right now
 125
NBA Blew $100 million and STILL eating good
54 comments
@sports
most viewed right now
 114
NFL Seahawks imploding :mjlol: Bobby Wagner letting Earl Thomas know
44 comments
@sports
most viewed right now
 95
vida guerra
57 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
154 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who wins this years National Championship Game?
Florida Gators 74 50.34%
Ohio State Buckeyes 73 49.66%
Voters: 147. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 01-08-2007, 09:40 PM         #561
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dc300zx91 said:
OSU is gonna come out and do something....no way are they gonna go down like this..not necessarily win but atleast make this a game.
they gotta make a stop on defense and i dont see that happenin ...
 11 years ago '05        #562
pwayne 19 heat pts19
space
avatar space
space
$4,140 | Props total: 0 0
aint that some sh*t, auburn wins play of the year.
 01-08-2007, 09:40 PM         #563
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 thatboydrae said:
SEC bi*ches!!

O and Florida lost to the school I go to...hmm
lol and auburn jus won the pontiac game changer cuz that was against tonites..... NATIONAL CHAMPIONS LOL
 11 years ago '04        #564
MiamiDade 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,355 | Props total: 690 690
close at halftime!!?!!???
 11 years ago '05        #565
E1999Eternal 
space
avatar space
space
$1,392 | Props total: 0 0
c'mon Tressel, do what u do best.............
 11 years ago '04        #566
MiamiDade 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,355 | Props total: 690 690
who said it was close at halftime? buckeyes down by 20 at halftime
 11 years ago '04        #567
DJ Maximum|M 48 heat pts48
space
avatar space
space
$43,395 | Props total: 11769 11769
The Pressure....
 01-08-2007, 09:43 PM         #568
Problemchild  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 E1999Eternal said:
c'mon Tressel, do what u do best.............
and what might this be that he does best? hmm?
make good decisions?
how do you choose between two bad choices??
 11 years ago '04        #569
DJ Maximum|M 48 heat pts48
space
avatar space
space
$43,395 | Props total: 11769 11769
The Pressure I Told Yall
 11 years ago '04        #570
BayLoc 
space
avatar space
space
$3,857 | Props total: 3 3
whoever said OSU in football and bball is gettin owned, right now its FL already got BBALL and now they gonna get that ship in football. this drive is the game. if its a td, game over.
 11 years ago '04        #571
BrBHZ 8 heat pts
space
avatar space
space
$16,236 | Props total: 3056 3056
that SEC speed is a bi*ch aint it....
 11 years ago '05        #572
E1999Eternal 
space
avatar space
space
$1,392 | Props total: 0 0
exactly what we needed right there....
 11 years ago '04        #573
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
Ugly punt.
 01-08-2007, 09:46 PM         #574
dc300zx91  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BayLoc said:
whoever said OSU in football and bball is gettin owned, right now its FL already got BBALL and now they gonna get that ship in football. this drive is the game. if its a td, game over.
lol... very true..bball got beat BAD and unless osu does something it will be a complete osu beatin'
 01-08-2007, 09:46 PM         #575
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol they are now back in their territory
 01-08-2007, 09:47 PM         #576
Problemchild  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
defense will step up
 01-08-2007, 09:47 PM         #577
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
troy aint dive down he fell weakly lol
 11 years ago '06        #578
psq86 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,369 | Props total: 1283 1283
no helmet bi*ch
 01-08-2007, 09:48 PM         #579
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
... I actually left the bar from depression.
 01-08-2007, 09:48 PM         #580
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
got tackled by earl w/o a helmet lol florida is nastyYYYYy
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
97 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Steph Kegels
127 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Kevin Hart X-mad card
85 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 27
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
70 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
On the Late Night vol. 17
23 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
When Popeyes runs out of chicken
84 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
96 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
178 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy