1. OHIO STATE VS. 2. FLORIDA [ 8 P.M., Jan. 8, Glendale, Ariz., TV = FOX ]

most viewed right now
 136
Phat ass white girl for real
52 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 107
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
121 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
141 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
32 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Who wins this years National Championship Game?
Florida Gators 74 50.34%
Ohio State Buckeyes 73 49.66%
Voters: 147. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 11 years ago '04        #301
rashad0715 76 heat pts76
space
avatar space
space
$10,403 | Props total: 212 212
INT
 11 years ago '04        #302
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
And picked off by the best secondary in the country.
 01-08-2007, 08:10 PM         #303
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao mr. heisman must be blind now
 11 years ago '05        #304
Lil Jay 05 19 heat pts19
space
avatar space
space
$8,690 | Props total: 516 516
Ya Baby!!!!!
 11 years ago '05        #305
dipset kid0221 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,190 | Props total: 8 8
damn..
 11 years ago '04        #306
Obese82 6 heat pts
space
space
space
$1,982 | Props total: 0 0
Troy Smith Who?
 01-08-2007, 08:11 PM         #307
LJay  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 thehogue said:
Somewhere Dennis Green Sayin "florida Are Who They Thought We Were" Lol
my n*gga
 11 years ago '05        #308
E1999Eternal 
space
avatar space
space
$1,392 | Props total: 0 0
wow....not lookin to good at the moment.
 11 years ago '04        #309
Gmitch528 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,108 | Props total: 175 175
this n*gga smith looks rattled...but i guess it works out like a punt...
 01-08-2007, 08:11 PM         #310
flex001  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Looks Like OSU is Goin Down! but its early still
 11 years ago '04        #311
Cage 13 heat pts13
space
avatar space
space
$5,531 | Props total: 3567 3567
 01-08-2007, 08:12 PM         #312
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Leak For Heisman Lol
 11 years ago '04        #313
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
 thehogue said:
Somewhere Dennis Green Sayin "florida Are Who They Thought We Were" Lol

And we let them off the hook!

lol i propped u

and first down, damn Leak is 7/7
 11 years ago '05        #314
E1999Eternal 
space
avatar space
space
$1,392 | Props total: 0 0
we need a stop immediately.
 01-08-2007, 08:13 PM         #315
thehogue  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow can u say this may look like lsu and notre dame lol
 11 years ago '04        #316
Gmitch528 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,108 | Props total: 175 175
this sh*t startin to look like me on ncaa
 01-08-2007, 08:13 PM         #317
LJay  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i'm hyped as fu*k
 11 years ago '04        #318
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
Man...

Damn...

So i think Urban Meyer is outcoaching Tressel, that n*gga better do something cuz they're gettin ripped
 01-08-2007, 08:14 PM         #319
unkoricky  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gmitch528 said:
this sh*t startin to look like me on ncaa
do you play online?

Lets play.. I'll be UF you can be OSU?
 01-08-2007, 08:14 PM         #320
Bang 0n Em  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Obese82 said:
Troy Smith Who?
someones still bitter about quinn choking in the sugarbowl
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
Jeezy dissed Ralo on "Respect" , i told Ralo and its about to go down.
260 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
61 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Video inside Chick Rants About Only Liking Hood Guys! "I Love When I see A N*gga Glo..
164 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 22
Black thought freestyles on funk flex | #freestyle087
162 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
150 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Who are these washed up niggas next to Drake?
52 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
113 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
115 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy