Dec 19 - LIL' WAYNE CANCELLED PHILADELPHIA SHOW OVER 'SET UP' FEARS

most viewed right now
 114
Video inside So Maliah blessed us this morning
47 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 86
Damn!! Is all I can say
71 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 84
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
102 comments
@hiphop
most viewed right now
 64
NBA Blew $100 million and STILL eating good
76 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '06        #81
Cary 10 heat pts10
space
avatar space
space
$1,082 | Props total: 145 145
 streetdream2k3 said:
I bet Gillie would do the same thing if he came to NEW ORLEANS, man i think he would do that if he knew he couldnt carry his pistol just on the streets of new orleans.
he was going murked if he was caught slippin

 Cassidy said:
your from Cleveland wtf you know bout the streets?

 slimgangsta18 said:
Yet New Orleans Have More murders Than Philly

Surrrreee
 Da Realness said:
philly goons > them NO n*ggas lol


Last edited by Cary; 12-19-2006 at 12:34 PM..
 11 years ago '06        #82
Poloboy69 
space
space
space
$2,232 | Props total: 346 346
how u gon be afraid of a rapper with no deal lol. what type of sh*t is that. this n*gga pus*y. he said who is gillie and now he running from him. even 50 aint that pus*y or game. they dissing n*ggaz on they on turf.
 11 years ago '04        #83
Yd4001 8 heat pts
space
avatar space
space
$5,371 | Props total: 733 733
I feel him cause n*ggas over there in Philly is senseless.Of course younger n*ggas is gonna be like "That n*gga Wayne pus*y" but it's way too much dumb sh*t throughout philly to even not ride with that thang.Fuc Gillie.
 12-19-2006, 12:37 PM         #84
cortez543211  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
so if u had beef and they were tryna take ur guns..... ud fistf!ght a guy with a gat??
hmmmmm tell me thats not suicide
 11 years ago '05        #85
dmunson318 
space
avatar space
space
$8,054 | Props total: 789 789
 Poloboy69 said:
how u gon be afraid of a rapper with no deal lol. what type of sh*t is that. this n*gga pus*y. he said who is gillie and now he running from him. even 50 aint that pus*y or game. they dissing n*ggaz on they on turf.

man u from louisiana u should know to keep going the other way when the ball aint in your court. don't nobody dive head first into a pool with no water. i thought u would have said something better than this. u n*ggaz need to stop listenin to boosie that n*gga was on heroin. then u said how u gonna be scared of a n*gga with no deal! obviously the n*gga with no deal is more hungry then a n*gga with a deal, therefore the n*gga will do whatever it takes to get his name in tha hat.


Last edited by dmunson318; 12-19-2006 at 12:40 PM..
 12-19-2006, 12:39 PM         #86
HumanCrakk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf is everyone talking about yo hes scared hes scared

there is a difference of being scared and being cautious...
for example when there is a house party and you know you got beef with people that are gonna be there you still show up but u make sure that ur rollin deep enough to handle sh*t ifi t goes down, same sh*t with him he was still gonna do the show but they wouldnt let him have his guns so he didnt go
 12-19-2006, 12:46 PM         #87
kreepyjay34  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dat n*gga shook
 11 years ago '05        #88
K. Fraze 
space
avatar space
space
$870 | Props total: 0 0
so you'd walk in ya enemies hood with no heat?
 11 years ago '04        #89
minimeblunts 
space
avatar space
space
$4,710 | Props total: 11 11
haha wayne is bi*ch made... PHILLY PHILLY !!
 12-19-2006, 12:51 PM         #90
Cassidy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Wayne was gonna be on stage...surround by thousands of people...security all around the building


how the fu*k is Gillie or anyone @ that gonna get to him?
its not like as soon as he got to Philly they told him he couldn't bring his gun.
 11 years ago '05        #91
Rico Tubbs 
space
avatar space
space
$255 | Props total: 0 0
smart move from Wayne...

and to the person who made the comment about security being all around the building: you know how weak security can be if you've ever been to a club or concert...sh*t, presidents get shot and you think Wanye is safe? nah man
 11 years ago '06        #92
elmonto 
space
avatar space
space
$5,413 | Props total: 2 2
wayne is a gay pu*sy
 11 years ago '04        #93
CentsCuZ 19 heat pts19
space
avatar space
space
$11,002 | Props total: 771 771
There are a ton of haters in this thread... If it were anyone else, ya'll would say, "that's gangsta that he wouldn't give up his guns."
 12-19-2006, 01:11 PM         #94
Cassidy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
iigh what bout when Jadakiss & Beans was beefin' didnt they perform back to back in Philly??? i'm not sure so some one correct me if i'm wrong.


Last edited by Cassidy; 12-19-2006 at 01:22 PM..
 11 years ago '05        #95
worldrecords 2 heat pts
space
space
space
$1,012 | Props total: 29 29
it aint pusssy man.. its thinkin smart.. .. if the sh*t is avoidable then dont get into it.. it aint fun k!llin ppl.....i hear wat ehs sayin
more than have u f*g**ts dont klno wat yer sayin on here.. hes a pus*y"
guranteed u guys never even had real beef.... fuk outta here
 11 years ago '05        #96
worldrecords 2 heat pts
space
space
space
$1,012 | Props total: 29 29
it aint pusssy man.. its thinkin smart.. .. if the sh*t is avoidable then dont get into it.. it aint fun k!llin ppl.....i hear wat ehs sayin
more than have u f*g**ts dont klno wat yer sayin on here.. hes a pus*y"
guranteed u guys never even had real beef.... fuk outta here
.. plus man... gilli runs philly.. it would b like walkin into a mousetrap with no cheese
 11 years ago '05        #97
HotboylilT 
space
avatar space
space
$367 | Props total: 0 0
maaan that whole story look fake...why is the source goin to some link protector site...maan yall trippin if yall believe this
 12-19-2006, 01:19 PM         #98
wzup02  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahaha Gillie From Philly
 12-19-2006, 01:21 PM         #99
CHRONICLE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Why they want guns if someone got a permit ?
Obvious set up. n*ggas prolly got payed off. Wayne was bout to get his head knocked off.
 11 years ago '04        #100
Floeji 
space
avatar space
space
$5,529 | Props total: 68 68
 rell923 said:
WAYNE bi*chED OUT, HE WAS GOING TO CHROME NIGHT CLUB, YOU WIT YOUR SECURITY, TALK A LOT OF sh*t THEN, WAYNE'S DISS TO GILLIE FROM THE PROBLEM SOLVER
"Gillie man I don't think you ni99as should really fu*k wit me,
Da gun off me urgently workin and twerkin it perfectly,
Circle da glock I'm like f*ck it I'm bustin 'em I'm cussin' 'em like fu*k 'em I buck 'em I buck 'em I buck 'em,
Work 'em til it's empty,
Get at me spit at me ya make dis a shootout ni99a,
I hit you you missed me I left and you missin dat is really good,
I waitin' I'm sittin I'm patient I'm loadin' I'm clickin I'm spittin' I'm spittin I'm spittin I'm spittin,
Till it's clickin and clickin'
Naw naw I ain't trippin I'm givin dem to da river,
Callin dem shark dinner,
They human tuna"
SO if you goin to talk about it be about. Talk is cheap
Wait...That n*gga was going to CHROME!!!!???? LMAO he straight bi*ch now....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
75 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
So this nigga YBN Nahmir really a fraud nigga?
90 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Steph Kegels
133 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
173 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
73 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 14
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
53 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 14
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
197 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 11
The Overwatch Community Is fu-ked Up.
38 comments
18 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy