Murda Mook exposing himself?

most viewed right now
 110
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
32 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 77
Video inside Some chick tossed her drink on Boxdens Favorite mayonnaise Queen.
79 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
67 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 61
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
36 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-16-2006, 02:43 PM         #61
Juice  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
who cares if he chillin wit white people, that has nothin to do wit how serius jones murked him and how jae millz murked him....and everyone else..
 12-16-2006, 02:44 PM         #62
Juice  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
oh yeah, forgot about loaded lux....he murked him too
 12-16-2006, 02:47 PM         #63
hotbeatz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
u mothafucckas sound like a bunch of hoes right now..how the fu*k he expose hiself cause he drinkin wit some people he probly cool wit
 11 years ago '04        #64
orv 
space
avatar space
space
$4,627 | Props total: 2498 2498
Ya'll upset because ya'll thought ya'll were better off than Mook? He's bettering himself while ya'll are discussing him.
 12-16-2006, 02:53 PM         #65
..::KING::..  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol its funny cause the 4th pic dude got stains on his shirt
 11 years ago '05        #66
dg177bx 25 heat pts25
space
space
space
$7,606 | Props total: 1 1
SMH AT THESE n*ggaS SAYIN IT AINT REAL TO BE SHOWING PICS OF HIM IN COLLEGE.........DUMBASSES HES MAKING HIS LIFE BETTER....IT WOULD EVEN MAKE HIM EVEN BETTER LYRICALLY T...IT WILL EXPAND HIS VOCABULARY........ALOT OF RAPPERS WOULD WISH THAT THEY WOULD BE IN COLLEGE OR HAVE A DEGREE INSTEAD OF HAVING TO LIVETHEIR LIFE AT RIK EVERYDAY............IF U PLAN ON RAPPING AND IT DOESNT WORK, UR GONNA HAVE TO BE A BACKUP PLAN, BECAUSE THERE IS NO GUARANTEED MONEY.....


SMH AT THESE LITTLE n*ggaS AND DUMB n*ggaZ INT HIS BOARD
 12-16-2006, 03:16 PM         #67
mr.hanky318  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DJ Maximum said:
Yall n*ggaz Are Stupid

HES IN COLLEGE THATS WHAT U DO

Yall Think He Actually Just Gonna Be On The Block Rhyming All His Life

And Dont Give Me That Well He Rap About Selling n He In School

All These Rappers About A Good 97 Percent Dont Do What They Rap About

Dont Mean They Dont Got Skills Dude Is Chillin With Some Snow Bunnies And

A Couple Of Cats I Dont See Nothing Wrong With It Yall Take This

Street Life/ Net Too Serious...
couldn't have said it better myself...
 12-16-2006, 03:18 PM         #68
mr.hanky318  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dg177bx said:
SMH AT THESE n*ggaS SAYIN IT AINT REAL TO BE SHOWING PICS OF HIM IN COLLEGE.........DUMBASSES HES MAKING HIS LIFE BETTER....IT WOULD EVEN MAKE HIM EVEN BETTER LYRICALLY T...IT WILL EXPAND HIS VOCABULARY........ALOT OF RAPPERS WOULD WISH THAT THEY WOULD BE IN COLLEGE OR HAVE A DEGREE INSTEAD OF HAVING TO LIVETHEIR LIFE AT RIK EVERYDAY............IF U PLAN ON RAPPING AND IT DOESNT WORK, UR GONNA HAVE TO BE A BACKUP PLAN, BECAUSE THERE IS NO GUARANTEED MONEY.....


SMH AT THESE LITTLE n*ggaS AND DUMB n*ggaZ INT HIS BOARD
props too big homie....n*ggaa actually believing what they hear on a cd like going to college is whack or something. that's good that dude in college making life better for himself...props mook
 12-16-2006, 03:21 PM         #69
mr.hanky318  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mt fuji said:
fu*k outta here mook is suspect after seeing these pics

see a lot of u cats on here have no fu*kin clue


thugs don't go to college,thugs don't go to skool

mook stay talking that gangsta sh*t in his rhymes

plus he needs a edge in most dem pics
that's the dumbest sh*t i've ever heard in my 23 years of living....no wonder my people can't get over the hump cuz of dumb muhfu*kas like this....keep living homie
 12-16-2006, 03:33 PM         #70
617'sFinest  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao...Mookie need a line up
 12-16-2006, 03:36 PM         #71
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
SO, the n*gga likes snowbunnies, aint nothin wrong with thatl
 12-16-2006, 03:40 PM         #72
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
What the fu*k IS there is to expose? He's just doin his thing in college while yall are on his d*ck
 11 years ago '04        #73
finishim 80 heat pts80
space
avatar space
space
$21,769 | Props total: 1 1
some people on boxden are either super young or just ignorant for hating on someone who hangs out with white people? if there were to be a poll ud realize a lot of boxden is white dudes so what does that make you? you post on an INTERNET MESSAGE BOARD with white people? you must not be a G at all man and please dont go to school to try to further your career or a possible back up if everything goes down hill that wouldnt be gangsta
 11 years ago '04        #74
Big War|M 
space
avatar space
space
$14,665 | Props total: 2043 2043
 MURDAMAZE said:
@ your ducktales

but even if thats a true story it dont mean he real

it just means he has serious road rage issues
it might be a ducktale... but at you saying dude ain't real for that... just my opinion...
 11 years ago '04        #75
hardcopyhc 
space
avatar space
space
$1,298 | Props total: 159 159
What School Is He Attending
 11 years ago '05        #76
micseles 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,161 | Props total: 5362 5362
 hardcopyhc said:
What School Is He Attending
some college in mass. ya dudes is funny, hatin a dude for bettering himself. fyi
the biggest thugs in history all went to college, theyre called governers, senators,and the president. besides everybody plays in the snow sometimes
 11 years ago '06        #77
A-1 AFiciaL 
space
avatar space
space
$1,522 | Props total: 55 55
I jus hate how fake this n*gga is
 12-17-2006, 08:33 AM         #78
One_Luv  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Everybody in Harlem knows Murda Mook doesn't live the life he claims in his rhymes most rappers don't. I was watchin one of his battles with my boy from uptown and he said he knows mook and he never sold drugs or anything like that.

Personally I don't care what the man does with his life if he's in college good for him.
 12-17-2006, 08:38 AM         #79
Sam Rothstein  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i respect mook still for going to college this n*gga where i wanna be rapper/college student /making paper
 11 years ago '05        #80
D.Knight 
space
avatar space
space
$1,265 | Props total: 0 0
Lmfao So Much For Pack And Pounds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 38
Image(s) inside Mother of Three
81 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
119 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 16
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
102 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside New Air Jordan 10 Inspired by Russell Westbrook's High School Days
9 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 11
Video inside So while I was high. (still am...) I discovered a game called Gravity R..
26 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 11
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
159 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
163 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy