Real World Denver

most viewed right now
 118
Image(s) inside Ok my dudes. Regardless of ya locations! Name a rapper that U frequent..
179 comments
@hiphop
most viewed right now
 105
Kendrick Lamar comment on wanting Gunplay on Cartoons & Cereal
60 comments
@hiphop
most viewed right now
 99
X murder was premeditated and involved a fight
206 comments
@hiphop
most viewed right now
 87
Moments you wouldn’t believe if not recorded
27 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-19-2006, 10:09 PM         #61
ywywwm  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yeah Real World is Hilarious. But what happened to it being real?
 12 years ago '05        #62
Krazi oNe 1 heat pts
space
space
space
$1,381 | Props total: 1 1
you guys think regular everyday people you never heard of could "Act" this well id be VERY obvious if it was scripted its real as it can get they move them in the house and just film and film and film when its all over they go back and edit to make the sh*t 10000x more interesting..but that doenst make it scripted..lmao
 12-20-2006, 02:25 PM         #63
superstarrky  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i think its scripted
 12 years ago '06        #64
Kjizzle03 38 heat pts38
space
avatar space
space
$25,564 | Props total: 7879 7879
I'm just waitin on the episode where tyrie beat someone's a.ss. I don't know why fu*kin with that n*gga he gonna snap.
 12-20-2006, 09:18 PM         #65
Dj_luda  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
It is pretty straight
 12-21-2006, 12:27 AM         #66
Aamad Appleby  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I stop watching dat sh*t
 12-21-2006, 10:41 AM         #67
YoungWill  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I wonder how many seasons of the show they're going to make. They can't really stop making Real Worlds because then they'll have no new people for the constant challenges that they've been having anymore. The Denver season ain't that bad, they've got some good drama and sh*t going on. That fool Alex deserves props for getting with two girls in the first two days of the show.
 12-21-2006, 05:04 PM         #68
superstarrky  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
its one of my favorites so far
 11 years ago '05        #69
trackmanxs 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,492 | Props total: 221 221
why that n*gga tyrie gettin in f!ghts every week
 12-21-2006, 10:26 PM         #70
Ur Br0K3n WUrDz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
its okay...but its kinda startin off a lil' slow for me.
 12-24-2006, 08:16 PM         #71
One_Luv  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 trackmanxs said:
why that n*gga tyrie gettin in f!ghts every week
word

This time Tyrie was right though, that bi*ch bugged out for no reason. Why did Jen keep mentioning he's black @ this bi*ch.

"I'm Tyrie I run everything I'm a black man" Jen
"i got into with my roomate ty, he's a black guy, im dominant, he's dominant..." Jen
"He's my big black choclate teddy bear" Jen

STFU bi*ch
 12-28-2006, 03:22 AM         #72
shatso  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Eh, this season seems weak to be honest.

The whole Tyree f!ght w/ gay dude was retarded, then his f!ght w/ Jen was pointless as well.

This season doesn't seem to have many characters in it.
 12-28-2006, 04:43 AM         #73
minimafia  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
any1 see yesterdays? that crazy bi*ch from the south was buggin for no reason lol. sh*t tyrie funny as hell to me.
 12-28-2006, 09:15 AM         #74
superstarrky  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yea shes definitely unstable
 12-28-2006, 01:55 PM         #75
minimafia  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
tyrie was just like umm i aint responsible for that one lol
 12-29-2006, 02:50 AM         #76
shatso  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 minimafiaaj said:
tyrie was just like umm i aint responsible for that one lol
Yeah, this season is lacking - hardcore.
 11 years ago '06        #77
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 2 2
lmao, the funny part on the last episode was when that chick was on the phone with her mom, and she said something about living in Cali on a apartment paying 700 dollars and her was mom was like "what are you talking about, you only pay 438" and she was like but i also pay for..something...and she was like, "uh i pay for that too"..
LMAO, she got owned.
 12-29-2006, 09:13 AM         #78
billieskeet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
she was like im talkin bout including utilities lol, and she was throw me a bone mom lol but damn apartments in cali on 438, im in SC and mine is 380. i thought it would be higher.
 11 years ago '04        #79
YoDoods 22 heat pts22
space
avatar space
space
$8,965 | Props total: 781 781
 Manny05 said:
lmao, the funny part on the last episode was when that chick was on the phone with her mom, and she said something about living in Cali on a apartment paying 700 dollars and her was mom was like "what are you talking about, you only pay 438" and she was like but i also pay for..something...and she was like, "uh i pay for that too"..
LMAO, she got owned.
hahah then she was all like

"whatever"

you spoiled bi*ch

RW Denver has been pretty cool
 11 years ago '06        #80
Manny05 1 heat pts
space
avatar space
space
$17,401 | Props total: 2 2
lol, yea that sh*t had me laughing for a couple seconds. lol, i cant imagine how stupid i would feel if i was her..i mean come on, how do you go home and watch your self on TV saying those exact words, and see the expression on your face..wow, some funny sh*t.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside New iPhone Leak Reveals Apple's Nasty Surprise
32 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 36
Nuttin butt azz💦💦💦
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Video of NYC in 1993 recorded in 1080p from 1993
82 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Teyana Taylor live stream
111 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Image(s) inside Anthony Bourdain's girlfriend is a worshipper of Lucifer and possible ..
90 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Let her share man, yeah, let her share man
46 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 8
XXXTentacion Real Killers Brag And Mock The Florida RAPPER Death
224 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Kendall fine AF BUT WHOA! Cringe...
92 comments
23 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy