Nov 13 - Damn Cnn Doin Specials On The Game!!! I Guess he is really here to stay!!! Video

most viewed right now
 46
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
27 comments
@hiphop
most viewed right now
 40
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
132 comments
@wild'ish
most viewed right now
 39
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
42 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
NFL NFL Network suspends Marshall Faulk, Heath Evans, Ike Taylor due to sexual..
179 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-13-2006, 01:09 PM         #21
theone2g 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn,the Game got the Game on lock, Fiddy is hme cryin.
 11-13-2006, 01:14 PM         #22
blackshampoo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Game's Album is deifnately a classis, even without Dre's involvement. I downloaded it, but was so impressed that I'm gonna go out and buy it.
 11 years ago '05        #23
justinG 
space
avatar space
space
$1,311 | Props total: 0 0
thats my n*gga iam going to cop that cd asap
 11 years ago '04        #24
iketaurus 1 heat pts
space
space
space
$455 | Props total: 0 0
 ~_26_~ said:
1 mill the first week


that aint happening
 11 years ago '05        #25
Chicano_Flow 
space
avatar space
space
$1,689 | Props total: 35 35
 YOUNG H.A.Z. said:
Yall Clownin I Like The Album But I Dont Wanna Give It Classic... I Dont Think Its Better Than The Documentary But It Is Way Better Than I Thought It Would Be..... Cnn Helped This n*gga Big Time But I Really Dont See Him Out Sellin Hov... That Kingdom Come Is Certified Classic In My Book... I Cant Wait To See What n*ggas Got To Say On Here
SHOW ME WHAT YOU GOT CLASSIC sh*t RIGHT THERE.




































JK
 11-13-2006, 03:16 PM         #26
thego2man 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k the fake DOCTORS advocate






Kingdome Come



Hov is the Real Doctors advocate wit 4 DR DRE joints





One
 11 years ago '05        #27
vgdw 
space
avatar space
space
$453 | Props total: 1 1
props on the vid mayne
 11-13-2006, 03:31 PM         #28
Trini_Aftermath 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damnnnnnnnnnnnn Game Doin It 4 Sure
 11-13-2006, 03:40 PM         #29
billy yayo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 thego2man said:
fu*k the fake DOCTORS advocate






Kingdome Come



Hov is the Real Doctors advocate wit 4 DR DRE joints





One

HAHAHAAH WOW.. IMA GAME FAN BUT THIER IS SOME TRUTH TO THIS STATEMENT
 11 years ago '04        #30
Ateace3 
space
avatar space
space
$4,060 | Props total: 27 27
games album is sounging better to me every time i play it. at first i thought it was a 3/5, but now its a solid 4/5.
 11-13-2006, 03:47 PM         #31
TonyRich82 
space
space
space
$n/a | Props total:  
P. Diddy was on television for THE WHOLE WEEK his album came out...he has yet to even see GOLD. hmmmm...is this really that big? lmfao
 11 years ago '06        #32
illathruz 65 heat pts65
space
avatar space
space
$6,505 | Props total: 2306 2306
Overrated.
 11 years ago '06        #33
Cary 10 heat pts10
space
avatar space
space
$1,082 | Props total: 145 145
thta n*gga is one of favorites
 11 years ago '05        #34
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,925 | Props total: 643 643
This n*gga has been promoting his sh*t so hard......if he doesnt sell he might commit that....real talk....
 11 years ago '04        #35
praiseallah 
space
space
space
$254 | Props total: 77 77
dat sh*t gonna brick one blood is wack g unit would neverv drop dat shyt or dr dre thats prolly why he aint on it itll be garbageeeeeeeeeeeeeee
 11 years ago '04        #36
minimeblunts 
space
avatar space
space
$4,710 | Props total: 11 11
yo... game didnt go pop either... one blood or candy shop... haha...
 11-13-2006, 04:39 PM         #37
ReFtheMC 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ahah Crazy....
 11 years ago '04        #38
minimeblunts 
space
avatar space
space
$4,710 | Props total: 11 11
ok i just watched that change of heart shyt for the first time... haha that shyt is pretty funny... but i bet she is regretting that decision now... oh yeah bein on cnn aint THAT big... but its a good look...
 11 years ago '05        #39
dzuki77 
space
avatar space
space
$1,442 | Props total: 66 66
n*gga got a good buzz going. but unlike Jay-Z, the album is hott too. He could do the 1 mill
 11 years ago '04        #40
ShadyGirl420 
space
avatar space
space
$1,565 | Props total: 2 2
wow....
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
47 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
87 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
LIL FLIP shows $1,000,000 worth of JEWELRY!!!!!!
91 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
56 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
Sakura, Blanka, Flake, Cody, G , & Sagat DLC SF5
70 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 5
NFL Things got out of control real quick during Sea/Jax game..player almost ju..
95 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
 5
Video inside My experience after record deal (warning)
295 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
72 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy