The Official BXSC Poker Thread [List your name and site]

most viewed right now
 107
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
125 comments
@hiphop
most viewed right now
 88
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
110 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 83
Post Malone almost commits career suicide on stream
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
66 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '05        #301
bluntednt 43 heat pts43
space
avatar space
space
$8,275 | Props total: 0 0
 bluntednt said:

[pic - click to view]

:wow:
 11-27-2006, 09:13 PM         #302
Black_Deuce  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 11 years ago '05        #303
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,927 | Props total: 646 646
are y'all on here fo real or just messin around......cuz I'm on Full Tilt......only if y'all play serious tho.....lakersboy03 is the name.....
 11-28-2006, 04:38 PM         #304
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Looked for but couldn't find you.
 11 years ago '05        #305
iCON216 16 heat pts16
space
avatar space
space
$7,647 | Props total: 42 42
 lakersboy03 said:
are y'all on here fo real or just messin around......cuz I'm on Full Tilt......only if y'all play serious tho.....lakersboy03 is the name.....
Semi-serious for me...If I play in the bigger tables Im serious....
 11-28-2006, 05:04 PM         #306
Black_Deuce  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im about to get back on now
 11 years ago '05        #307
bluntednt 43 heat pts43
space
avatar space
space
$8,275 | Props total: 0 0
 Black_Deuce said:
im about to get back on now
good, cause i need some more chips :sick:
 11 years ago '05        #308
iCON216 16 heat pts16
space
avatar space
space
$7,647 | Props total: 42 42
 11-28-2006, 05:10 PM         #309
Black_Deuce  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bluntednt said:
good, cause i need some more chips :sick:
:finger:
 11-28-2006, 05:18 PM         #310
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 lakersboy03 said:
are y'all on here fo real or just messin around......cuz I'm on Full Tilt......only if y'all play serious tho.....lakersboy03 is the name.....
We got 7 in a room right now... goto Requests and then Find a Player, and then type in

WillyHBonnie
 11-28-2006, 08:52 PM         #311
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Let's do a tournament of the BX'ers
 11 years ago '05        #312
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,927 | Props total: 646 646
I'm down
 11-28-2006, 09:00 PM         #313
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ok, find me again quick this time... before the tourney fills up.
 11-28-2006, 09:14 PM         #314
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Are you on a table right now?
 11 years ago '05        #315
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,927 | Props total: 646 646
 WillyHBonnie said:
Are you on a table right now?
yeah...not a sit and go tho...
 11-28-2006, 09:28 PM         #316
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I'm at the 2000 CL Hold em table in the sit and go section at the bottom... im the only one in their right now.
 11-28-2006, 09:28 PM         #317
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Rakim is there.
 11 years ago '05        #318
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,927 | Props total: 646 646
i'm looking at it.....need 1000 more
 11 years ago '05        #319
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,927 | Props total: 646 646
I'm trying to double up real quick....
 11-28-2006, 09:30 PM         #320
WillyHBonnie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
iight...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 26
Floor Kids (Game looks dope)
20 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 26
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
89 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
76 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
70 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 8
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
79 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 6
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
296 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Final Bright Trailer: Will Smith Gets a Magic Wand
20 comments
2 days ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy